https://lovereality.nl/bi(...)JSeYZQwibUAbUYA7rfQ5quote:Big Brother krijgt een nieuwe presentatrice
Het is dan nog wel niet helemaal zeker dat er in 2025 een nieuw seizoen komt van Big Brother. Wat we wel al met zekerheid kunnen zeggen is dat er dan een nieuwe presentatrice zal zijn. Want één van de twee vaste gezichten gaat er voor een jaar tussenuit.
Reizen door Europa
Geraldine Kemper zal namelijk een jaar ontbreken op de beeldbuis. Waarom? Ze heeft een sabbatical genomen en is van plan om een jaar lang in een camper door Europa te gaan reizen. Sinds de rentree van Big Brother is ze één van de twee presentatoren, daarnaast spreekt ze de afleveringen in.
Flinke kritiek
Het komende jaar zal dat dus niet het geval zijn als Big Brother terug zal keren. In de BLVD Podcast haalt Rob Goossens daarbij hard uit naar Kemper. “Er is daar maar heel weinig over gezegd of geschreven. Hadden ze gezegd dat ze vorig jaar een sabbatjaar nam, had ik het ook geloofd.”
Opvolger al in beeld?
Het aantal televisieklussen is voor haar beperkt en de echte doorbraak die verwacht werd is uitgebleven. Volgens Goossens is dit dan ook einde oefening. “Er is ook geen programma waarvan je denkt dat je haar kan laten doen. Kan je één programma verzinnen dat niet door een ander gemaakt kan worden?” Hij geeft ook gelijk een optie als vervanger van Kemper bij Big Brother: Leonie ter Braak.
Voor geen meter eigenlijk.quote:
Geraldine was zo'n lieverd, een gouden duo met Tatyanaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor geen meter eigenlijk.
Het is nog niet zeker dat er een nieuwe komt en was toch al niet zo fan van haar.
Ik vond Bridget vele malen beter en scherper.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Geraldine was zo'n lieverd, een gouden duo met Tatyana
Geraldine past wel beter bij deze RTL-BB, gezelligheid kent geen tijd.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond Bridget vele malen beter en scherper.
Maar goed ze zijn maar een uurtje per week in beeld dat is nog wel te doen
Denk ook niet dat het nog anders gaat worden. De tijden zijn gewoon anders.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geraldine past wel beter bij deze RTL-BB, gezelligheid kent geen tijd.
En zo kan je deze edities wel bestempelen, veel te aardig allemaal, hooguit wat irritaties.
Dat is het niet alleen , ik vind het gedrag onvolwassen en alles kinderachtiger dan de eerste jaren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het nog anders gaat worden. De tijden zijn gewoon anders.
Overal wordt een aangifte over gedaan of een beklag
Of ze is net terug van reizen, het nieuwe seizoen begint immers pas in januari.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:15 schreef freaky40 het volgende:
Er zijn zat presentatrices in de RTL stal die haar kunnen vervangen. Dus dat is het probleem niet.
Dat kan toch hier op FOK! ook?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:37 schreef de_boswachter het volgende:
Sabbatical naar Afrika waarschijnlijk. Kan ze zich weer laten dubbeldekken door sabels van 40 cm plus.
Geen idee, op andere sub fora hier is dat doodnormaalquote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hier zitten weinig tot geen Afrikanen.
Oh shit. Ik ook ja. Fijne voice over ook, erg belangrijk voor een programma. Maar goed, als er maar een nieuwe BB komt ben ik al blijquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 03:12 schreef Willewa het volgende:
Ben trouwens begonnen met BB 2022 terug te kijken, en zag zomaar deze 2 voorbij komen in een flits tussen mensen die meededen aan de audities dat jaar ;p
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Weet niet of iemand dat al eens was opgevallen, maar wel grappig
Ja tussen de slangenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:25 schreef Paul het volgende:
ashley past idd goed bij het groepje plastic vrouwen in de jungle
Komt 1000% nieuw seizoenquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:24 schreef freaky40 het volgende:
Nog weinig nieuws over een nieuw seizoen van BB. Het huis staat er nog gewoon zag ik in juni toen ik in een vliegtuig richting Schiphol vloog naar de Buitenveldertbaan
Deze maand uiterlijk eind van de maand zal het wel bekend worden gemaakt.
Dat was te verwachten, te veel gedoe met sommige streamers die overal over belde en mailden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:24 schreef xdiashalizx het volgende:
https://www.nieuws365.be/(...)&utm_medium=facebook
Hoop zo dat de livestream er gewoon komen gaat!!!
ze hebben toch nog nooit heel het account leeggemaakt?quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:35 schreef freaky40 het volgende:
Nee, ze zijn aan het teasen. Doen ze jaarlijks.
Nee, het was even weg en toen weer terug. Gebeurde onlangs ook bij TVOH of zo dacht ik. Denk dat ze aan het online verbouwen zijn voor het nieuwe seizoen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:36 schreef Paul het volgende:
[..]
ze hebben toch nog nooit heel het account leeggemaakt?
Wel met streams hoor. Dat blijft hetzelfde.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:08 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Waarschijnlijk zonder livestream en hosts dit jaar. Liveshows waren toch al dramatisch en voegde niet veel toe de laatste tijd.
Vrijdag?quote:Op vrijdag 22 november 2024 01:14 schreef freaky40 het volgende:
GEEN liveshow dus....
https://www.tvgids.nl/nie(...)how-meer-op-zaterdag
Lijkt me wel, het zou anders erg verwarrend zijn voor mensen die mee willen doen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:36 schreef freaky40 het volgende:
Weet ook niet of de Belgen nog wel mee doen dit seizoen, daar is nog niets over bekend.
quote:RTL heeft nu echter een reactie gegeven aan de TV-expert, alleen deze roept voor Nijkamp zowat nog meer vragen op. “Een dag moeten wachten op een reactie van RTL, maar ze laten me weten dat Geraldine ‘ook dit seizoen betrokken is bij Big Brother’. Vage reactie en waarom duurde dat antwoord zo lang? In wat voor rol staat er ook niet bij We wachten het af”, aldus Nijkamp.
Misschien de TV uitzendingen van 1½ uur inspreken.quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:06 schreef KinKiJan het volgende:
Grote vraagtekens rondom Big Brother-presentatrice: “Wat is haar rol dan?”
[..]
Wat boeit het wie presenteert, als er toch geen live uitzendingen zijn kunnen ze ook een AI poppetje programmerenquote:Op dinsdag 3 december 2024 11:06 schreef KinKiJan het volgende:
Grote vraagtekens rondom Big Brother-presentatrice: “Wat is haar rol dan?”
[..]
Ja, dat kan van afstand ook prima. Deed ze dat vorig jaar niet al een paar keer?quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien de TV uitzendingen van 1½ uur inspreken.
Eens, maakt verder weinig uit.quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat boeit het wie presenteert, als er toch geen live uitzendingen zijn kunnen ze ook een AI poppetje programmeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |