Vorige keer liep "De belg" 30 seconden voor ofzoquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:52 schreef Moira het volgende:
Ik ga denk ik überhaupt geen topics kunnen volgen omdat ik via NLZiet meekijk dus dat loopt zo een halve minuut achter
Ik loop hier ook altijd paar seconden achter maar ja niks aan te doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:52 schreef Moira het volgende:
Ik ga denk ik überhaupt geen topics kunnen volgen omdat ik via NLZiet meekijk dus dat loopt zo een halve minuut achter
Hier loop ik ook iets achter, zo zag ik net pas dat Sandra Kim gewonnen heeft, mijn felicitaties aan de zuiderburenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:52 schreef Moira het volgende:
Ik dus ook niet. Alleen een klein stukje van Joost.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet je wat het leuke aan is aan vanavond. Ik heb welgeteld geen enkel liedje al gehoord van de mensen die optreden.
Dus ik zal goed verrast worden
Ik loop iets minder achter want hier Johny Loganquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:57 schreef TLC het volgende:
[..]
Hier loop ik ook iets achter, zo zag ik net pas dat Sandra Kim gewonnen heeft, mijn felicitaties aan de zuiderburen
Ik maak hem dan niet langer dan een paar zinnen voor donderdag en zaterdag.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:04 schreef Guanabana het volgende:
Kan die OP misschien in een spoiler ofzo later, want superveel scrollen
Vind lijstje met landen ook wel meerwaarde hebben als snel overzicht hoor!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik maak hem dan niet langer dan een paar zinnen voor donderdag en zaterdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |