We worden beflikkerd door TS.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 05:45 schreef franklop het volgende:
[..]
@:momo andere sites melden 1,5 a ongeveer 5%. Wat is de waarheid
Alles voor de pouletjesquote:
Ik heb gehoord 5km aan 7,8%quote:Op dinsdag 7 mei 2024 05:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens climbfinder is ie 1.7 aan 4.2%quote:Op dinsdag 7 mei 2024 05:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Ok dan ben ik beflikkerd door deze website , zal het aanpassen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 05:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Van die 5.1 klopt toch niets als je die 6 halve kwart kilometers samen neemt?quote:
Ja is 4.3, wat dus al in de buurt zit van wat climbfinder zegt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van die 5.1 klopt toch niets als je die 6 halve kilometers samen neemt?
Moest die gisteren lossen dan? (heb het niet gezien)quote:
Alto di Amerongse Bergquote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We zien dit klimmetje toch ieder jaar in Milaan tegen San Remo? Een veredelde drempel.
Klopt, daar wist hij het verschil niet te maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:13 schreef TAmaru het volgende:
Die Capo Mele is nog wel een dingske. Is dat dat heuveltje waar Pogacar het verschil níet wist te maken in Milaan-Sanremo?
Ik zie hem hoe dan ook vandaag toch weer doortrekken ...
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:08 schreef franklop het volgende:
Zelfs Lund zegt dat Fabio de klim wel overleefd!
Dagjesmens gespot. Ze doen de meeste etappes niet meer volledig, eerste deel is voor Jan Hermsen en Boogerd. Later nemen Karsten en Jeroen het weer over.quote:
ik denk het wel eigenlijkquote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zou die het weer proberen vandaag?
Nee, lijkt me niet. Het peloton komt daar met zo'n rotvaart aan dat ze dat heuveltje al over zijn voor de voorsten überhaupt genoeg snelheid kunnen verliezen om langs weg te demarreren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zou die het weer proberen vandaag?
Moet natuurlijk niet te veel op werk gaan lijken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dagjesmens gespot. Ze doen de meeste etappes niet meer volledig, eerste deel is voor Jan Hermsen en Boogerd. Later nemen Karsten en Jeroen het weer over.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dagjesmens gespot. Ze doen de meeste etappes niet meer volledig, eerste deel is voor Jan Hermsen en Boogerd. Later nemen Karsten en Jeroen het weer over.
Al besprokenquote:
Weervrouw @Momoquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:17 schreef franklop het volgende:
Wielerflits nu al verkeerd met hun weervoorspellingen
Weeronlinequote:
Vooral Karsten heeft er denk ik een probleem mee. Ik vind Boogerd het wel steeds beter doen. Vind hem veel beter dan toen hij hier jaren geleden bij de NOS mee begon. Hij praat veel rustiger (en zonder dat Haagse accent) en hij biedt goede inzichten. Hermsen vind ik wel echt vreselijk eerlijk gezegd. Als hij al een zin afmaakt, heeft hij vrijwel niets te zeggen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Moet natuurlijk niet te veel op werk gaan lijken.
Jeroen:quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:49 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Vooral Karsten heeft er denk ik een probleem mee. Ik vind Boogerd het wel steeds beter doen. Vind hem veel beter dan toen hij hier jaren geleden bij de NOS mee begon. Hij praat veel rustiger (en zonder dat Haagse accent) en hij biedt goede inzichten. Hermsen vind ik wel echt vreselijk eerlijk gezegd. Als hij al een zin afmaakt, heeft hij vrijwel niets te zeggen.
quote:“We hebben samen met Eurosport besloten om niet meer alle uitzendingen in zijn geheel te becommentariëren. Dus in veel etappes worden de eerste twee uur gedaan door Jan Hermsen met een co-commentator. We merkten dat je na een lange dag becommentariëren gewoon een stuk minder scherp bent in de finale.”
“Ik vind het aan de ene kant wel jammer dat we niet meer altijd de hele uitzending doen, want dan kon je gewoon je hele voorbereiding gebruiken. Maar er zijn ook nog dagen dat we wel de hele koers zelf verslaan.”
Ok, maar ik hoor Karsten er wel vaker over klagen. Gisteren zei hij ook nog iets in de trant van "Gelukkig hoefden we niet het hele eerste deel te doen want dan waren we echt stuk gegaan".quote:
Niet meer dan logisch dat ze niet alle etappes integraal doen als commentaarduo. Voor een goede dynamiek is het leuk als beide heren elkaar nog iets te melden hebben en als ze 5 uur moeten praten dan is de stof aan het einde verder op dan als ze slechts 3 uur hoeven te babbelen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:56 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ok, maar ik hoor Karsten er wel vaker over klagen. Gisteren zei hij ook nog iets in de trant van "Gelukkig hoefden we niet het hele eerste deel te doen want dan waren we echt stuk gegaan".
Karsten met Gen-Z trekjesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:56 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ok, maar ik hoor Karsten er wel vaker over klagen. Gisteren zei hij ook nog iets in de trant van "Gelukkig hoefden we niet het hele eerste deel te doen want dan waren we echt stuk gegaan".
Nu al een minuut achter het peloton.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach Fabio. Ze zijn wel bijna bij de top
Was anderhalfquote:
Yup. Misschien een beetje optimistisch met een veredelde drempel, maar als ze er vol opknallen denk ik dat het lastiger is om Merlier terug naar voren te brengen deze keer vanwege die afdaling tot in de laatste km. Gisteren waren er nog 3 vlakke kilometers.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bewust geen Merlier gekozen @:hhh38 ?
Ik had in mijn contract op laten nemen, dat ik vrij was naar een andere ploeg te mogen gaan, als ik dit soort broeken moest aantrekken.quote:
Of juist welquote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Yup. Misschien een beetje optimistisch met een veredelde drempel, maar als ze er vol opknallen denk ik dat het lastiger is om Merlier terug naar voren te brengen deze keer vanwege die afdaling tot in de laatste km. Gisteren waren er nog 3 vlakke kilometers.
Misschien niet slim om zo te gokken als je een voorsprong verdedigt
Steef heeft dit topic verlatenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:20 schreef Idisrom het volgende:
Wat mij opvalt in de Giro. Gelukkig weinig tot geen campers langs de kant van de weg.
en dan ook het verhaal niet afmaken, iets met Menchov en een spiderman.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:20 schreef Fretwork het volgende:
Waarom wil Jeroen zo graag over sperma praten?
Was afgelopen jaar al zichtbaar dat t minder werd, zie m eigenlijk geen ritten in grote rondes meer winnenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:35 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik acht de kans groter dat hij op de Capo Mele weer moet afhaken.
Is de begeleiding al gewaarschuwd?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Er vliegen nu spullen door de kamer in huize R_R.
Ja vond het ook verrassend veelbelovend eigenlijk. Zou zonde zijn als ie niet kan bevestigen op deze manier.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:39 schreef Chiappucci het volgende:
Stapt Bini nog op?
Zou zonde zijn anders, want die reed gisteren nog een sterke sprint als niet pure sprinter.
Die zou bij zijn eerste val al iets gebroken hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit zijn prestaties waar zelfs Wielco moeite mee zou hebben.
vrouwenquota van vandaag ook weer gehaald.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:57 schreef DiegoFuser het volgende:
Iris gaat nu nog een keer bespreken wat Robbie een kwartier geleden al besprak. Eurosportgoden.
Oh en Hannah mag nu ook meteen!
Ik zou zeker een stukje met haar gaan lopen.quote:
Lekker taartje kan ik wel waarderen nuquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:25 schreef wimderon het volgende:
Doen ze geen snack van de dag meer bij Eurosport?
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gaat zij ook nog vertellen hoe de laatste 500m eruit ziet?
Mielke is nog de beste. Voormalig coureur die zijn talen spreekt en nog wel eens zinnige vragen wil stellen aan renners.quote:
Karsten vond dit vast een vreselijk nummerquote:
Jammer dat zijn vriendje Mads er nu niet isquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mielke is nog de beste. Voormalig coureur die zijn talen spreekt en nog wel eens zinnige vragen wil stellen aan renners.
Dat vond ie inderdaad.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Karsten vond dit vast een vreselijk nummer
Als er iemand is die Ibarguren mist.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:36 schreef VoMy het volgende:
In tegenstelling tot wat de commentatoren nu beweren, kan Honore eigenlijk niets goed.
Ja jammer, ik schrijf vast 2x een 0 op voor vandaagquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:37 schreef wimderon het volgende:
Ganna is wind aan het vangen met Narvaez in zijn wiel @:franklop
Vallen tot 2x toequote:
Sjuutquote:
Chute incomingquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klassementsmannen melden zich voorin
Ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:49 schreef VoMy het volgende:
Val je in de sprintvoorbereiding sneller in het midden van de weg of juist aan de rand?
Wat zegt het gevoel van de kenners?
Randen, maakt iemand daar een foutje en je tikt een stoeprand ofzo aanquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:49 schreef VoMy het volgende:
Val je in de sprintvoorbereiding sneller in het midden van de weg of juist aan de rand?
Wat zegt het gevoel van de kenners?
Aan Laporte lag het niet inderdaad. Gewoon niet goed genoeg helaas, of toch nog teveel last van zijn val.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kooij leek ook nog eens de verkeerde kant te nemen. Leek perfect gebracht.
Eurosportquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:58 schreef H.Vviv het volgende:
Lekker om midden in de herhaling naar de studio te gaan.
Doen ze elke dag al. Ze vinden Jip belangrijker dan t wielrennenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:58 schreef H.Vviv het volgende:
Lekker om midden in de herhaling naar de studio te gaan.
Wanneer ben jij jarig? Dan vraag ik of ze n video voor je opneemtquote:
Zou zeggen vooral snelheidsding, is de traagste uit de top vijf. Staat erbij omdat hij goed gebracht werd.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Aan Laporte lag het niet inderdaad. Gewoon niet goed genoeg helaas, of toch nog teveel last van zijn val.
Vorig jaar ging er op de PLAYER een stream met commentaar van Jeroen Karsten door.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:00 schreef Slobeend het volgende:
Ze gaan echt veel te snel naar de studio. Tv gaat uit.
Dat was weer een klassieke Dommie move toen hij helemaal zelf achter Ganna aan wilde gaan en totaal ontplofte. Simpele ziel.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:07 schreef wimderon het volgende:
Ik heb de indruk dat Bora het niveau van Dannie niet helemaal goed ingeschat heeft.
Buchman zal schuimend voor de tv zitten.
Heeft lang met een knieblessure gesukkeld.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:13 schreef Chiappucci het volgende:
Groves wel voor het eerst met benen dit seizoen. Had hem hier niet zo goed verwacht.
Naja, snap ergens wel dat hij het probeert, want in zo'n razendsnelle sprint wordt hij ook hoogstens 8e. Maar blijkbaar had hij zichzelf een beetje overschat.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was weer een klassieke Dommie move toen hij helemaal zelf achter Ganna aan wilde gaan en totaal ontplofte. Simpele ziel.
Kan ie hem mooi aantrekken voor Bomboiquote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:24 schreef franklop het volgende:
Gezien het klim en sprintniveau zal het niet lang duren voordat Jakobsen bij TDT rijdt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |