We worden beflikkerd door TS.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 05:45 schreef franklop het volgende:
[..]
@:momo andere sites melden 1,5 a ongeveer 5%. Wat is de waarheid
Alles voor de pouletjesquote:
Ik heb gehoord 5km aan 7,8%quote:Op dinsdag 7 mei 2024 05:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens climbfinder is ie 1.7 aan 4.2%quote:Op dinsdag 7 mei 2024 05:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Ok dan ben ik beflikkerd door deze website , zal het aanpassen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 05:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Van die 5.1 klopt toch niets als je die 6 halve kwart kilometers samen neemt?quote:
Ja is 4.3, wat dus al in de buurt zit van wat climbfinder zegt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van die 5.1 klopt toch niets als je die 6 halve kilometers samen neemt?
Moest die gisteren lossen dan? (heb het niet gezien)quote:
Alto di Amerongse Bergquote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We zien dit klimmetje toch ieder jaar in Milaan tegen San Remo? Een veredelde drempel.
Klopt, daar wist hij het verschil niet te maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:13 schreef TAmaru het volgende:
Die Capo Mele is nog wel een dingske. Is dat dat heuveltje waar Pogacar het verschil níet wist te maken in Milaan-Sanremo?
Ik zie hem hoe dan ook vandaag toch weer doortrekken ...
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:08 schreef franklop het volgende:
Zelfs Lund zegt dat Fabio de klim wel overleefd!
Dagjesmens gespot. Ze doen de meeste etappes niet meer volledig, eerste deel is voor Jan Hermsen en Boogerd. Later nemen Karsten en Jeroen het weer over.quote:
ik denk het wel eigenlijkquote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zou die het weer proberen vandaag?
Nee, lijkt me niet. Het peloton komt daar met zo'n rotvaart aan dat ze dat heuveltje al over zijn voor de voorsten überhaupt genoeg snelheid kunnen verliezen om langs weg te demarreren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zou die het weer proberen vandaag?
Moet natuurlijk niet te veel op werk gaan lijken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dagjesmens gespot. Ze doen de meeste etappes niet meer volledig, eerste deel is voor Jan Hermsen en Boogerd. Later nemen Karsten en Jeroen het weer over.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dagjesmens gespot. Ze doen de meeste etappes niet meer volledig, eerste deel is voor Jan Hermsen en Boogerd. Later nemen Karsten en Jeroen het weer over.
Al besprokenquote:
Weervrouw @Momoquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:17 schreef franklop het volgende:
Wielerflits nu al verkeerd met hun weervoorspellingen
Weeronlinequote:
Vooral Karsten heeft er denk ik een probleem mee. Ik vind Boogerd het wel steeds beter doen. Vind hem veel beter dan toen hij hier jaren geleden bij de NOS mee begon. Hij praat veel rustiger (en zonder dat Haagse accent) en hij biedt goede inzichten. Hermsen vind ik wel echt vreselijk eerlijk gezegd. Als hij al een zin afmaakt, heeft hij vrijwel niets te zeggen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Moet natuurlijk niet te veel op werk gaan lijken.
Jeroen:quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:49 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Vooral Karsten heeft er denk ik een probleem mee. Ik vind Boogerd het wel steeds beter doen. Vind hem veel beter dan toen hij hier jaren geleden bij de NOS mee begon. Hij praat veel rustiger (en zonder dat Haagse accent) en hij biedt goede inzichten. Hermsen vind ik wel echt vreselijk eerlijk gezegd. Als hij al een zin afmaakt, heeft hij vrijwel niets te zeggen.
quote:“We hebben samen met Eurosport besloten om niet meer alle uitzendingen in zijn geheel te becommentariëren. Dus in veel etappes worden de eerste twee uur gedaan door Jan Hermsen met een co-commentator. We merkten dat je na een lange dag becommentariëren gewoon een stuk minder scherp bent in de finale.”
“Ik vind het aan de ene kant wel jammer dat we niet meer altijd de hele uitzending doen, want dan kon je gewoon je hele voorbereiding gebruiken. Maar er zijn ook nog dagen dat we wel de hele koers zelf verslaan.”
Ok, maar ik hoor Karsten er wel vaker over klagen. Gisteren zei hij ook nog iets in de trant van "Gelukkig hoefden we niet het hele eerste deel te doen want dan waren we echt stuk gegaan".quote:
Niet meer dan logisch dat ze niet alle etappes integraal doen als commentaarduo. Voor een goede dynamiek is het leuk als beide heren elkaar nog iets te melden hebben en als ze 5 uur moeten praten dan is de stof aan het einde verder op dan als ze slechts 3 uur hoeven te babbelen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:56 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ok, maar ik hoor Karsten er wel vaker over klagen. Gisteren zei hij ook nog iets in de trant van "Gelukkig hoefden we niet het hele eerste deel te doen want dan waren we echt stuk gegaan".
Karsten met Gen-Z trekjesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:56 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ok, maar ik hoor Karsten er wel vaker over klagen. Gisteren zei hij ook nog iets in de trant van "Gelukkig hoefden we niet het hele eerste deel te doen want dan waren we echt stuk gegaan".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |