Dank dat jullie ons weer gaan updatenquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:29 schreef Greys het volgende:
Even alvast voor vanmiddag:
Momo en ik kijken samen en zullen aangeven als er veranderingen of opvallendheden zijn ten opzichte van eerder vrijgegeven snippets en foto's.
Ja ik vond dat eigenlijk wel er indrukwekkend uit zien (los van de outfit). Weet niet of die outfit nou de enige reden voor het zakken bij de bookies.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:31 schreef Em31 het volgende:
Spannend![]()
Ben ook erg benieuwd naar Zwitserland
Dat gevoel kreeg ik wel, ik moet zeggen dat ik het er zelf ook echt niet zo mooi uit vind zien. Was sowieso al beter geweest dat hij die schoenen niet aan had denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik vond dat eigenlijk wel er indrukwekkend uit zien (los van de outfit). Weet niet of die outfit nou de enige reden voor het zakken bij de bookies.
Voor mijn beeld; zitten jullie vanmiddag in de zaal waardoor je het optreden ziet, of zien jullie een stream van hoe het optreden er op tv uitziet?quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:29 schreef Greys het volgende:
Even alvast voor vanmiddag:
Momo en ik kijken samen en zullen aangeven als er veranderingen of opvallendheden zijn ten opzichte van eerder vrijgegeven snippets en foto's.
Jullie weten wat we van de week hebben afgesproken.Wij werken als platform niet actief mee aan het verspreiden van linkjes, dus als je elders iets vindt om mee te kijken geniet ervan maar hou dat voor jezelf. Ik ben als moderator met 'pensioen', maar gun het ajb de huidige mods en dus ook Momo de tijd om te kijken naar de stream/show en daarover te posten, niet dat ze dan tussendoor van alles moet gaan opruimen.
Heel erg bedankt voor jullie begrip.
Dat laatste. We zien de tv beelden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:37 schreef Japepk het volgende:
[..]
Voor mijn beeld; zitten jullie vanmiddag in de zaal waardoor je het optreden ziet, of zien jullie een stream van hoe het optreden er op tv uitziet?
De 30 seconden waren een beetje mwah.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik vond dat eigenlijk wel er indrukwekkend uit zien (los van de outfit). Weet niet of die outfit nou de enige reden voor het zakken bij de bookies.
Ja, en ik ben “bang” dat het voor veel mensen nogal veel is als ze het de eerste keer horen en zien. Dat was namelijk ook de eerste reactie van ons in het topic en volgens mij ook op X en zo. Mensen moesten even wennen aan hoe veel het was in 3 minuten gepropt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De 30 seconden waren een beetje mwah.
Ik denk dat iedereen zoiets als de clip in de verschillende rijtuigen van die trein verwachtte, maar hij staat gewoon op Mia & Dion’s draaischijf op de turbostand.
In een soort Loreen parodyquote:Op woensdag 8 mei 2024 15:47 schreef Greys het volgende:
Daar gaan we.
Opening met de hosts dames in de make up room, gepamperd, spa muziekje erachter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |