Is dat dan de show waar de jury hun oordeel op geeft? Of is dat al gebeurd? Dat stukje snap ik niet zo goed.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:56 schreef Momo het volgende:
Hallo iedereen, ik ga zo kijken naar de juryshow, ik denk dat Greys al veel heeft uitgelegd over de acts vanmiddag. Als mij dingen opvallen, ga ik dat melden en ik geef elke act een cijfer voor de staging en vocals.
Normaal was dit altijd de show dat de jury hun scores gaf. Nu zijn de juryvotes weg van de halve finales. Al wordt er volgens mij wel een back up notering gemaakt in geval er morgen iets mis gaat bij de televote in een land.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat dan de show waar de jury hun oordeel op geeft? Of is dat al gebeurd? Dat stukje snap ik niet zo goed.
Veel plezier!
Komt omdat Eric Saade best heet is.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:08 schreef Momo het volgende:
Jammer dat de stream nu al zoveel vastloopt en ik heb goed internet.
quote:Op maandag 6 mei 2024 21:14 schreef Momo het volgende:
Postcard van Cyprus is gewoon een filmpje thuis dat ze Jus D'orange drinkt.
Hahaha ah neequote:Op maandag 6 mei 2024 21:14 schreef Momo het volgende:
Een typisch Cypriotisch tafereeltje.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:14 schreef Momo het volgende:
Sowieso Duncan maar ik hoop voor die andere Lenny Kuhrquote:Op maandag 6 mei 2024 21:20 schreef Fred_B het volgende:
Nederlandse postcard met S10 en Duncan erin?
CATS? Volgens mij doen ze geen winnaars.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:20 schreef Fred_B het volgende:
Nederlandse postcard met S10 en Duncan erin?
Moltiva is wel een winnaarquote:Op maandag 6 mei 2024 21:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
CATS? Volgens mij doen ze geen winnaars.
Oekraïne heeft Wild Dances en Portugal Amar Pelos Dois zag ik op X voorbijkomen eerder vandaagquote:Op maandag 6 mei 2024 21:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ja, dit wordt wel krap. Er zit ook nog wel wat diaspora in Zweden, dus dat is 12 (Kroatië) + 10 (Slovenië) + 6 (Zweden) is iets van 28 punten startpremie. Nog 22 te gaan. Ik denk ergens 9-11e.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:20 schreef molloot200 het volgende:
Denk echt dat de gemiddelde kijker dit aan het eind van de show vergeten is. Servië mag wel blij zijn met wat steun van Slovenië en Kroatië maar is het genoeg?
Molitva zat bij Servië in elk geval.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |