Ik vind het ook leuk, maar het zou me meer verbazen als heel Europa plat gaat.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk dat het lied gewoon echt heel leuk en opzwepend wordt gevonden en hij inmiddels na diverse repetities enzo heeft 'bewezen' dat hij dit live inmiddels echt prima trekt.
Mede daardoor voelt Cyprus/Servië nu al weer heel ver weg.quote:
Wie komt het beste naar voren in de recap? Wederom Oekraine?quote:Op maandag 6 mei 2024 17:26 schreef Greys het volgende:
We krijgen nu een recap en zien na elk stukje recap de artiest in de greenroom.
Nu zit daar steeds iemand op een bankje in de greenroom te zwaaien die bij het personeel hoort ofzo, heel ongemakkelijk gezwaai hahahaha.
Oekraine, Ierland (als je ervan houdt qua lied dan), Portugal ook wel door haar extreem goede vocalen.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:27 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Wie komt het beste naar voren in de recap? Wederom Oekraine?
Door de foto's die we al gezien hadden en de snippets en de nationale finales hier en daar waren er niet echt meer grote verrassingen eigenlijk als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:27 schreef Momo het volgende:
@:Greys wie zijn de grootste meevallers en tegenvallers nu je alles hebt gezien? Je had vast een soort verwachting hoe het eruit zou zijn?
quote:Op maandag 6 mei 2024 17:32 schreef Greys het volgende:
Jup. Logan nu. Met orkest met violen enzo.
Hij is helemaal in het zwart. Geen jasje met wolf achterop enzo dit keer.
Hij zingt..... EUPHORIA
Hebben ze de visuals van hun gezichten (zoals in de videoclip) eruit gehaald?quote:Op maandag 6 mei 2024 17:15 schreef Greys het volgende:
Australie begint met een close up van de lange zanger in Erykah Badu achtig gewaad in het wit.
Op de achtergrond (weer!) veel oranje/goud.
Op het moment dat de kleinere kale zanger erbij komt klinkt het wat minder, hij is niet echt heel sterk vocaal.
De staging stelt weinig voor. Er zijn wat dansers op blote voeten die meer wandelen/lopen dan dansen.
De hele tijd wel mooi oranje/goud licht en visuals.
Een bijna blote man speelt op de didgeridoo (schrijf je niet zo zeker?).
Aan het eind heel groot MIL KALI LA op het led.
Ik heb ze niet gespot in elk geval maar soms kijk ik even op mijn scherm hier op fok om een verhaaltje te typen en dan kan ik net een paar seconden missen.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:33 schreef spitskool het volgende:
[..]
Hebben ze de visuals van hun gezichten (zoals in de videoclip) eruit gehaald?
Voorzichtig push-werk om Luxemburg erdoor te krijgenquote:Op maandag 6 mei 2024 17:37 schreef Greys het volgende:
Petra in de greenroom waar ze vertelt dat alle artiesten meezongen met Euphoria.
Ongemakkelijke invalkoppies op de bankjes.
Nu een gesprekje met de mevrouw die doet alsof ze Tali in de greenroom is.
Beetje geschiedenis van Luxemburg op het songfestival.
Ze vragen of Tali een voorkeur heeft van alle eerdere inzendingen van Luxemburg.
En hoe oud ze is.
23.
Dus ze heeft het niet meegemaakt dat Luxemburg nog meedeed.
Terwijl Petra weer opstaat om weg te lopen zegt ze dat ze hoopt dat Tali het goed doet omdat Luxemburg anders misschien pas weer in 2054 meedoet.
Ik wilde net zeggen, 'verkapte' stemoproep.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voorzichtig push-werk om Luxemburg erdoor te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |