Wie komt het beste naar voren in de recap? Wederom Oekraine?quote:Op maandag 6 mei 2024 17:26 schreef Greys het volgende:
We krijgen nu een recap en zien na elk stukje recap de artiest in de greenroom.
Nu zit daar steeds iemand op een bankje in de greenroom te zwaaien die bij het personeel hoort ofzo, heel ongemakkelijk gezwaai hahahaha.
Oekraine, Ierland (als je ervan houdt qua lied dan), Portugal ook wel door haar extreem goede vocalen.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:27 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Wie komt het beste naar voren in de recap? Wederom Oekraine?
Door de foto's die we al gezien hadden en de snippets en de nationale finales hier en daar waren er niet echt meer grote verrassingen eigenlijk als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:27 schreef Momo het volgende:
@:Greys wie zijn de grootste meevallers en tegenvallers nu je alles hebt gezien? Je had vast een soort verwachting hoe het eruit zou zijn?
quote:Op maandag 6 mei 2024 17:32 schreef Greys het volgende:
Jup. Logan nu. Met orkest met violen enzo.
Hij is helemaal in het zwart. Geen jasje met wolf achterop enzo dit keer.
Hij zingt..... EUPHORIA
Hebben ze de visuals van hun gezichten (zoals in de videoclip) eruit gehaald?quote:Op maandag 6 mei 2024 17:15 schreef Greys het volgende:
Australie begint met een close up van de lange zanger in Erykah Badu achtig gewaad in het wit.
Op de achtergrond (weer!) veel oranje/goud.
Op het moment dat de kleinere kale zanger erbij komt klinkt het wat minder, hij is niet echt heel sterk vocaal.
De staging stelt weinig voor. Er zijn wat dansers op blote voeten die meer wandelen/lopen dan dansen.
De hele tijd wel mooi oranje/goud licht en visuals.
Een bijna blote man speelt op de didgeridoo (schrijf je niet zo zeker?).
Aan het eind heel groot MIL KALI LA op het led.
Ik heb ze niet gespot in elk geval maar soms kijk ik even op mijn scherm hier op fok om een verhaaltje te typen en dan kan ik net een paar seconden missen.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:33 schreef spitskool het volgende:
[..]
Hebben ze de visuals van hun gezichten (zoals in de videoclip) eruit gehaald?
Voorzichtig push-werk om Luxemburg erdoor te krijgenquote:Op maandag 6 mei 2024 17:37 schreef Greys het volgende:
Petra in de greenroom waar ze vertelt dat alle artiesten meezongen met Euphoria.
Ongemakkelijke invalkoppies op de bankjes.
Nu een gesprekje met de mevrouw die doet alsof ze Tali in de greenroom is.
Beetje geschiedenis van Luxemburg op het songfestival.
Ze vragen of Tali een voorkeur heeft van alle eerdere inzendingen van Luxemburg.
En hoe oud ze is.
23.
Dus ze heeft het niet meegemaakt dat Luxemburg nog meedeed.
Terwijl Petra weer opstaat om weg te lopen zegt ze dat ze hoopt dat Tali het goed doet omdat Luxemburg anders misschien pas weer in 2054 meedoet.
Ik wilde net zeggen, 'verkapte' stemoproep.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voorzichtig push-werk om Luxemburg erdoor te krijgen
Slm om dat materiaal te gebruiken.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:38 schreef Greys het volgende:
Kleine montage van de turquoise carpet waar we dit keer wel buitenbeelden zien en artiesten die poseren voor de fotografen.
Ze moeten RTL ook pleasen natuurlijk.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, 'verkapte' stemoproep.
Deze pagina bestaat niet staat er bij mijquote:Op maandag 6 mei 2024 17:40 schreef Em31 het volgende:
Je kunt hier het hele optreden van Oekraīne zien, hoe kan dat nou weer.![]()
https://x.com/droomgrande(...)aO1S39eg9VYMV7UzY2OA
rtvES natuurlijk.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:40 schreef Em31 het volgende:
@droomgrande op Twitterquote:Op maandag 6 mei 2024 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze pagina bestaat niet staat er bij mij
Ook daar staat het niet bij mij. Alleen dat ie roept dat ie het heeft.quote:
Huhquote:Op maandag 6 mei 2024 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook daar staat het niet bij mij. Alleen dat ie roept dat ie het heeft.
Nee geen watermerkquote:Op maandag 6 mei 2024 17:44 schreef Greys het volgende:
Zat er geen watermerk in de beelden dan? Want dan is het dus iemand die daar zit en op de schermen kijkt van de medewerkers. Kan niet anders.
De vallende bommen en de dames op de LED-vloer tussen 300 andere (dode?) dames zijn een beetje too much.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:40 schreef Em31 het volgende:
Iemand die via satelliet zit te kijken waarschijnlijk.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:44 schreef Greys het volgende:
Zat er geen watermerk in de beelden dan? Want dan is het dus iemand die daar zit en op de schermen kijkt van de medewerkers. Kan niet anders.
Ja, die vallende bommen kan je nog wel als vuurwerk afdoen, maar dat eindshot is toch vrij ongemakkelijk.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:45 schreef Dave het volgende:
[..]
De vallende bommen en de dames op de LED-vloer tussen 300 andere (dode?) dames zijn een beetje too much.
Bij mij werken beide linkjes, maar als ik ze via Fok probeer te includen in de post krijg ik 'false' in een popup.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Huh
Hier Ierland bijvoorbeeld https://x.com/droomgrande(...)aO1S39eg9VYMV7UzY2OA
Ik stond nog op de ESF account op twitter, maar als ik op mn eigen account ga zie ik ze wel.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Huh
Maar dat is vanavond pas met de jury.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Iemand die via satelliet zit te kijken waarschijnlijk.
Die gozer is van de mannenliefde als je even doorscrollt. Daardoor is het embedden geblokkeerd voordat account.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Bij mij werken beide linkjes, maar als ik ze via Fok probeer te includen in de post krijg ik 'false' in een popup.
Gaan we Måns Zelmerlöw nog missen?quote:Op maandag 6 mei 2024 17:25 schreef Greys het volgende:
Ze leggen weer uit hoe je kunt stemmen.
In beeld staan de landen met nummers voor het stemmen, de automatische finalisten staan daar dus niet bij uiteraard. Zo wordt het echt duidelijk genoeg dat je daar niet op hoeft te stemmen.
Malin en Petra klikken niet echt samen voor mijn gevoel.
Malin lijkt Petra naar beneden te halen qua presentatie. Petra had dit beter alleen kunnen doen allemaal tot nu toe.
Oh godquote:Op maandag 6 mei 2024 17:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die gozer is van de mannenliefde als je even doorscrollt. Daardoor is het embedden geblokkeerd voordat account.
Bambie Thug doet gewoon precies wat je van hen verwacht. Echt vet. Kan gewoon de televote winnen in de halve finale.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Huh
Alles langer dan drie seconden voelt al als langquote:Op maandag 6 mei 2024 17:57 schreef Greys het volgende:
Die Ingrosso medley is echt veel te lang.
Jezus.
Ik wil graag kijken, maar doe het toch niet. Wel het meest benieuwd naar hun optreden.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Bambie Thug doet gewoon precies wat je van hen verwacht. Echt vet. Kan gewoon de televote winnen in de halve finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |