Hup Momo en veel plezier.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:56 schreef Momo het volgende:
Hallo iedereen, ik ga zo kijken naar de juryshow, ik denk dat Greys al veel heeft uitgelegd over de acts vanmiddag. Als mij dingen opvallen, ga ik dat melden en ik geef elke act een cijfer voor de staging en vocals.
Superleukquote:Op maandag 6 mei 2024 20:56 schreef Momo het volgende:
Hallo iedereen, ik ga zo kijken naar de juryshow, ik denk dat Greys al veel heeft uitgelegd over de acts vanmiddag. Als mij dingen opvallen, ga ik dat melden en ik geef elke act een cijfer voor de staging en vocals.
Succes, wij zijn wel het Hoofdenpubliek met irrelevante k*tvragen als “Denk je dat Malta naar de finale gaat” of “Gaat Griekenland winnen” of “Moet die vogel uit de act van Nederland”.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:56 schreef Momo het volgende:
Nee, nee en pas.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Succes, wij zijn wel het Hoofdenpubliek met irrelevante k*tvragen als “Denk je dat Malta naar de finale gaat” of “Gaat Griekenland winnen” of “Moet die vogel uit de act van Nederland”.
Ah joh dat is toch ook een prima plaats? Het is niet dat we uit de top 10 zijn gedonderd. Het is Waylon niet.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:50 schreef DevK het volgende:
Spoiler alert: wij staan 6e in de odds.
Te vroeg gepiekt. -Aran Bade.
Ben je al wezen plassen?quote:Op maandag 6 mei 2024 20:56 schreef Momo het volgende:
Het is Sanremo niet, ze hoeft straks niet 7 uur non stop in een klapstoeltje te zitten.quote:
Geniet ♡quote:Op maandag 6 mei 2024 20:56 schreef Momo het volgende:
Jazeker! Was gewoon een niet zo'n geslaagd grapje + een update. Vind het al tof dat Joost en zijn vrienden het superleuk doen op alles.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah joh dat is toch ook een prima plaats? Het is niet dat we uit de top 10 zijn gedonderd. Het is Waylon niet.
Greys had het er ook al over.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:08 schreef Momo het volgende:
Jammer dat de stream nu al zoveel vastloopt en ik heb goed internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |