abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213439178

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet Dot
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_213439204
Vandaag krijg ik weer hulp bij het schoonmaken van hoogtes en hoekjes waar ikzelf niet goed meer bij kan. Zo fijn dat ik daar iemand voor heb kunnen vinden. Scheelt me echt een hoop frustratie en mijn man veel extra werk.
pi_213439213
Ik ga maar eens even wat lekkers maken voor als ze zo komt.

Fijne middag :W
  Moderator maandag 6 mei 2024 @ 13:59:43 #4
388664 crew  Dotteke
pi_213440397
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 11:49 schreef lojanda het volgende:
Vandaag krijg ik weer hulp bij het schoonmaken van hoogtes en hoekjes waar ikzelf niet goed meer bij kan. Zo fijn dat ik daar iemand voor heb kunnen vinden. Scheelt me echt een hoop frustratie en mijn man veel extra werk.
Dat is zeker fijn Ik ben zoekende naar een inval hulp voor 6 weken mijn hulp wordt geopereerd

En ik zat weer eens in een vol topic te wachten _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_213441524
quote:
7s.gif Op maandag 6 mei 2024 09:52 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
:wtf: _O-
Goedemorgen hiero :W

@:kinkijan heb je het nestje al kunnen vinden?
Allo!

Helaas helemaal niks. Ik hoop maar dat ik binnenkort gewoon een paar van die pluizenbolletjes langs zie lopen, ben wel al aan het lobbyen geweest, kan er al 2 kwijt mochten ze tevoorschijn komen. ^O^
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_213441610
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 13:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is zeker fijn Ik ben zoekende naar een inval hulp voor 6 weken mijn hulp wordt geopereerd

En ik zat weer eens in een vol topic te wachten _O-
Dat dacht ik al dus heb er maar één geopend :D

Dat is wel vervelend en dan ook nog zes weken. Er wordt dan dus niet voor vervanging geregeld? Dat kan toch eigenlijk niet..

Ik zag hier in het winkelcentrum een kaartje hangen en had daar op gereageerd en is me toch een leuke vrouw en iemand die ook van echt schoon houdt dus ben erg blij met haar. Als ze komt dan eet ze eerst lekker mee en dan gaat ze een paar uurtjes aan de slag ^O^
  Moderator maandag 6 mei 2024 @ 16:09:02 #7
388664 crew  Dotteke
pi_213441634
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 16:07 schreef lojanda het volgende:

[..]
Dat dacht ik al dus heb er maar één geopend :D

Dat is wel vervelend en dan ook nog zes weken. Er wordt dan dus niet voor vervanging geregeld? Dat kan toch eigenlijk niet..

Ik zag hier in het winkelcentrum een kaartje hangen en had daar op gereageerd en is me toch een leuke vrouw en iemand die ook van echt schoon houdt dus ben erg blij met haar. Als ze komt dan eet ze eerst lekker mee en dan gaat ze een paar uurtjes aan de slag ^O^
Ik heb een pgb en moet zelf een hulp zoeken. Ik heb geen hulp van een instantie of zo.
Dan krijg je vervanging. Nu moett ik zelf vervanging zoeken. EN e raad het al, de meeste willen zwart werken.

Fijn dat je een fijne gevonden hebt is niet zo makkelijk mee tegenwoordig
pi_213441636
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 15:59 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Allo!

Helaas helemaal niks. Ik hoop maar dat ik binnenkort gewoon een paar van die pluizenbolletjes langs zie lopen, ben wel al aan het lobbyen geweest, kan er al 2 kwijt mochten ze tevoorschijn komen. ^O^
Dat is een kat die altijd daar rond loopt? Kunnen ze beter vangen en steriliseren. Doen ze dat niet ergens?
pi_213441688
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 16:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik heb een pgb en moet zelf een hulp zoeken. Ik heb geen hulp van een instantie of zo.
Dan krijg je vervanging. Nu moett ik zelf vervanging zoeken. EN e raad het al, de meeste willen zwart werken.

Fijn dat je een fijne gevonden hebt is niet zo makkelijk mee tegenwoordig
Dat is toch wel erg dat je in jouw positie geen recht hebt op hulp.. dat vind ik toch wel wat.
Ik krijg verder ook geen hulp van een instantie en daarom zo blij met deze dame.
pi_213441763
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 16:09 schreef lojanda het volgende:

[..]
Dat is een kat die altijd daar rond loopt? Kunnen ze beter vangen en steriliseren. Doen ze dat niet ergens?
Helemaal mee eens.
pi_213441802
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 16:18 schreef Iceage het volgende:

[..]
Helemaal mee eens.
Volgens mij wordt dat ook gratis gedaan ergens., dat bedoelde ik eigenlijk. Dat zou toch veel beter zijn? Ik vind het ook zo zielig voor die katten altijd en ze zijn nog al eens krols :X
pi_213441831
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 16:09 schreef lojanda het volgende:

[..]
Zeker! Ze loopt hier met tijden, zo zie je haar een paar weken om de zoveel dagen, en zo weer wekenlang niet. Die schijnt ooit van iemand geweest te zijn die overleed waarna die is verwilderderd. Via de gemeente hebben ze regelmatig geprobeerd met een vangkooi, maar helaas, op een egel na niks.
  Moderator maandag 6 mei 2024 @ 16:27:45 #13
388664 crew  Dotteke
pi_213441889
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 16:12 schreef lojanda het volgende:

[..]
Dat is toch wel erg dat je in jouw positie geen recht hebt op hulp.. dat vind ik toch wel wat.
Ik krijg verder ook geen hulp van een instantie en daarom zo blij met deze dame.
Ja heb wel recht hoor daarom krijg ik pgb voor 4 uur in de week
pi_213441906
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 16:23 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Zeker! Ze loopt hier met tijden, zo zie je haar een paar weken om de zoveel dagen, en zo weer wekenlang niet. Die schijnt ooit van iemand geweest te zijn die overleed waarna die is verwilderderd. Via de gemeente hebben ze regelmatig geprobeerd met een vangkooi, maar helaas, op een egel na niks.
Zal denk ik toch iemand vlakbij in de buurt met regelmaat iets van brokjes neerzetten, anders bleef ze niet echt in de buurt maar zou gaan zwerven.
pi_213442009
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 16:29 schreef Iceage het volgende:

[..]
Zal denk ik toch iemand vlakbij in de buurt met regelmaat iets van brokjes neerzetten, anders bleef ze niet echt in de buurt maar zou gaan zwerven.
Kan goed ja. Weet het verder ook niet, vorig jaar had ze een nestje hier in de tuin gelegd, nu zag ik ze laatst weer met een dikke buik lopen en toen kort daarop die buik weg was ben ik gaan zoeken.

Wil voorkomen dat die eventuele jongen in het wild blijven lopen.
pi_213442183
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 15:59 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Allo!

Toch nog niet kunnen vinden.
Ja zou fijn zijn als je ze gaat zien zeker nu je voor 2 een huisje hebt gevonden :D
Smile, it's free therapy.
pi_213442478
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 16:23 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Zo zielig is dat dan altijd.. jammer dat ze haar niet kunnen vangen en helpen :{
  Moderator dinsdag 7 mei 2024 @ 06:47:00 #18
388664 crew  Dotteke
pi_213448463
Morguh c_/
pi_213449381
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 06:47 schreef Dotteke het volgende:
Morguh c_/
Goedemorgen Dotteke :)
Je was er weer vroeg bij vandaag.

Het zonnetje schijnt hier al volop.. heerlijke temperatuur nu ^O^ Lekker ff met een bakkie buiten in het zonnetje.. dat is zo nog vol te houden :D
pi_213449463
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 09:31 schreef lojanda het volgende:

[..]

Het zonnetje schijnt hier al volop.. heerlijke temperatuur nu ^O^ Lekker ff met een bakkie buiten in het zonnetje.. dat is zo nog vol te houden :D
Het is echt fantastisch weer
Knap er helemaal van op
pi_213449640
Hier ook lekker weertje :J
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_213449862
Na die paar grijze dagen doet die zon het weer goed. Ja ja dat doet ie goed he? :J
pi_213450238
Hier vooralsnog geen lekker weertje :7
woon in het verkeerde deel van Ned nu
Smile, it's free therapy.
  Moderator dinsdag 7 mei 2024 @ 11:26:59 #24
388664 crew  Dotteke
pi_213450425
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 09:31 schreef lojanda het volgende:

[..]

Morguh ja zoals altijd en en dan ben ik al weer even wakker
pi_213451119
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het is echt fantastisch weer
Knap er helemaal van op
Zo mag het de hele zomer zijn ^O^

Was het een leuke dag gisteren? Lekker gepuzzeld ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')