abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213477058
Ik heb um al iets zachter gezet... _O-
Gewoon omdat het kan!
pi_213477063
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:17 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Hoeft niet aardig hi... over het algemeen is het vreselijk.. 1ste nummer is begonnen... best kans dat ik ook afhaak..
Elk jaar vind ik dat ik het moet proberen, maar het is zo verschrikkelijk naar mijn smaak :o
Dan zet ik liever wat anders op en zo
pi_213477101
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Elk jaar vind ik dat ik het moet proberen, maar het is zo verschrikkelijk naar mijn smaak :o
Ik moet het ook kijken van mezelf haha...het is vreselijk met hier en daar een uitschieter (hopelijk) daar kijk ik dan voor... ;)
Gewoon omdat het kan!
pi_213477123
Hebben de Aspergeeters btw ook een aspergepisje na het nuttigen van het witte goud?
Gewoon omdat het kan!
pi_213477154
"Goedemorgen op deze hemelvaartsdag,

Dotteke sterkte! Bizar.

Ik heb vanmorgen tot 5 keer een reiger bij de vijver weggejaagd :wtf:
Die blijft wel komen. Heb bij bol nu goedkoop beveiligingskameraatje gekocht dan kan ik het op de telefoon in de gaten houden als ik bezig ben.

https://www.bol.com/nl/nl(...)a3-b405-ac35ab6ca2c8

Vorig jaar heb ik hem vaak weggejaagd en achtervolgd met een drone (goedkoop ding is nu stuk.)

De goudwindes zijn van 2016.

Probleem is ook dat een reiger met de snavel de vijver lek kan prikken als ie mis grijpt.
Op zich mooie vogels maar niet bij mijn vijver!

Wat een zooitje weer in het "kalifaat" Amsterdam o|O

Fijne dag.

*edit* Weer deels nu net over de vijver gespannen, Reiger land op de schoorsteen eerst bij mij of de buren en als ie de kust veilig vind (hij bekijkt het goed en vrij lang), landt ie op gazon eerst en loopt dan naar de vijver.

Hopelijk werkt die bewegingsdetectie. De kat van de overburen joeg hem vaak weg maar helaas is die kat nu in de kattenhemel (ouderdom, gelukkig geen ongeluk ofzo.)

[ Bericht 2% gewijzigd door Iceage op 09-05-2024 09:44:48 ]
pi_213477217
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 06:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het is te ziek voor woorden. Nicht is gisteren ook ingestort, en niet zo verwonderlijk.
De kleine is vandaag jarig, ze wordt 5.
Volgens de advokaat telt het afscheidnemen voor haar hele gezin.
Mijn nicht slaat zichzelf voor de kop dat ze dit vergeten is vast te laten leggen bij de rechter.
nee niet verwonderlijk met wat ze allemaal al meegemaakt heeft.. en de weinige slaap..
nou ja.. wie denkt er ook aan dat ze het een kind niet eens gunt.. maar klopt.. telt voor gezin/ familie.
Allemaal recht om afscheid te nemen.. recht hebben en krijgen.
Smile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)
pi_213477290
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:25 schreef Frummelie het volgende:
Hebben de Aspergeeters btw ook een aspergepisje na het nuttigen van het witte goud?
Hoi Frummel!!! O+

nee kan ik niet zeggen dat het anders rook of uitzag :o

gister laatste asperges gegeten.. wil nog nieuwe halen 8-)
pi_213477299
Krijg nu al een beetje hoofdpijn van het Songfestival... van het valse gejammer.. -O-
Gewoon omdat het kan!
pi_213477301
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:28 schreef Iceage het volgende:
Goedemorgen op deze hemelvaartsdag,

Dotteke sterkte! Bizar.

Die blijft wel komen. Heb bij bol nu goedkoop beveiligingskameraatje gekocht dan kan ik het op de telefoon in de gaten houden als ik bezig ben.

Vorig jaar heb ik hem vaak weggejaagd en achtervolgd met een drone (goedkoop ding is nu stuk.)

Probleem is ook dat een reiger met de snavel de vijver lek kan prikken als ie mis grijpt.

Wat een zooitje weer in het kalifaat Amsterdam o|O

Fijne dag.

*edit* Weer deels nu net over de vijver gespannen, Reiger land op de schoorsteen eerst bij mij of de buren en als ie de kust veilig vind (hij bekijkt het goed en vrij lang), landt ie op gazon eerst en loopt dan naar de vijver. Dus

Hopelijk werkt die bewegingsdetectie. De kat van de overburen joeg hem vaak weg maar helaas is die kat nu in de kattenhemel (ouderdom, gelukkig geen ongeluk ofzo)
een plastic nepreiger bij je vijver zetten wil ook nog wel eens helpen, dan komt de echte niet echt dichterbij.
pi_213477307
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:28 schreef Iceage het volgende:
Goedemorgen op deze hemelvaartsdag,

Dotteke sterkte! Bizar.

Wat een zooitje weer in het kalifaat Amsterdam o|O

Fijne dag.

*edit* Weer deels nu net over de vijver gespannen, Reiger land op de schoorsteen eerst bij mij of de buren en als ie de kust veilig vind (hij bekijkt het goed en vrij lang), landt ie op gazon eerst en loopt dan naar de vijver. Dus

Hopelijk werkt die bewegingsdetectie. De kat van de overburen joeg hem vaak weg maar helaas is die kat nu in de kattenhemel (ouderdom, gelukkig geen ongeluk ofzo)
Hij ziet lekkere snackjes in zijn vijver :9~

wuuuuut :o :o :o _O-
hoe verzin je dat nu weer!
pi_213477317
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:43 schreef Frummelie het volgende:
Krijg nu al een beetje hoofdpijn van het Songfestival... van het valse gejammer.. -O-
ja maar dat is wel typerend voor het songfestival.. die met die steen in de 'zee' vond ik erg.. op zich wel mooie stem maar pfff zooo deprimerend...
blij dat zoiets niet wint, anders kan iedereen aan de anti depressiva :7
pi_213477324
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:44 schreef Verida het volgende:

[..]
een plastic nepreiger bij je vijver zetten wil ook nog wel eens helpen, dan komt de echte niet echt dichterbij.
Dat wordt gezegd maar dat is echt vrij zinloos, trekt eerder meer reigers aan helaas.
Het allerbeste is hond die opjaagt of kat die het aandurft.
pi_213477336
quote:
7s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:42 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Hoi Frummel!!! O+

nee kan ik niet zeggen dat het anders rook of uitzag :o

gister laatste asperges gegeten.. wil nog nieuwe halen 8-)
Hejjj Kissy.. :*

Haha.. ik plas asperges na het eten ervan... :@ .. :D

Jij eet ze echt heel veel hé, groot gelijk lekker van genieten, ze zijn er maar zo kort.. :P
Gewoon omdat het kan!
pi_213477365
quote:
7s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:44 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Hij ziet lekkere snackjes in zijn vijver :9~

wuuuuut :o :o :o _O-
Eerst met een radiografisch bestuurbaar autootje, maar die drone werkte stuk beter.
pi_213477374
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:47 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Hejjj Kissy.. :*

Haha.. ik plas asperges na het eten ervan... :@ .. :D

Jij eet ze echt heel veel hé, groot gelijk lekker van genieten, ze zijn er maar zo kort.. :P
Moet lachen jaaa ik heb ze een week lang op 1 dag na iedere dag gehad.. .die ene dag had ik een hotdog bij Ikea gegeten met veel uitjes die was me niet zo lekker bekomen :o
Ja het is er maar kort en ik vind ze wel heeeerlijk
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:51 schreef Iceage het volgende:

[..]
Eerst met een radiografisch bestuurbaar autootje, maar die drone werkte stuk beter.
NEEE OMG
_O-

Ik moet me gaan douchen ga zo weg :W
pi_213477387
quote:
7s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:45 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
ja maar dat is wel typerend voor het songfestival.. die met die steen in de 'zee' vond ik erg.. op zich wel mooie stem maar pfff zooo deprimerend...
blij dat zoiets niet wint, anders kan iedereen aan de anti depressiva :7
Oooh ben benieuwd, die moet nog komen... alvast maar een pilletje innemen dan.. _O-
Gewoon omdat het kan!
pi_213477394
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:51 schreef Iceage het volgende:

[..]
Ik zie je al zitten ... _O-
Gewoon omdat het kan!
pi_213477397
quote:
7s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:52 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Moet lachen jaaa ik heb ze een week lang op 1 dag na iedere dag gehad.. .die ene dag had ik een hotdog bij Ikea gegeten met veel uitjes die was me niet zo lekker bekomen :o
Ja het is er maar kort en ik vind ze wel heeeerlijk
[..]
NEEE OMG
_O-

Ik moet me gaan douchen ga zo weg :W
Veel plezier... :*
Gewoon omdat het kan!
pi_213477401
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:55 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ik zie je al zitten ... _O-
Stiekum vanuit de kamer of keuken of boven want zogauw hij me ziet vliegt ie gelijk weg.
pi_213477411
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:57 schreef Iceage het volgende:

[..]
Stiekum vanuit de kamer of keuken of boven want zogauw hij me ziet vliegt ie gelijk weg.
Oooh heerlijk... wat een gekkie ben je ook... _O-
Gewoon omdat het kan!
pi_213477447
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:59 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Oooh heerlijk... wat een gekkie ben je ook... _O-
Ik heb ook overwogen om een vuurpijl of voetzoeker naar hem te gooien, maar doe ik maar niet. Dat beest volgt gewoon zijn natuur. Tis natuurlijk ook heel aantrekkelijk. (vijver is helder en vissen zijn oranje), nu over 4 meter breed eerst een net. kan niet overal vanwege de beplanting, ook niet mooi om te zien.
  donderdag 9 mei 2024 @ 10:11:10 #197
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_213477488
Reigers brrr, mn ouders hadden er vroeger ook last van, uiteindelijk na van alles geprobeerd te hebben zijn ze toch maar voor zo'n lelijk net gegaan.

Watersproeiers op beweging, zilverfolie, nepreigers, nepkatten en weet ik wat nog meer, leek allemaal even te helpen, maar zodra ze door hebben waar ze net wel kunnen gaan zitten doen ze het.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_213477493
quote:
7s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:44 schreef Kissingbird het volgende:

[..]

Ik verzin wel vaker "slimme"dingen.
Vorige week de bakamer gedaan. Had geen zin om weer al die tijd voegen te doen met de hand. Dus badkamer helemaal leeggehaald en Hoppa met de hogedrukreiniger schoon gespoten. Werkt snel en effectief. *O*
pi_213477497
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
En dat meiske is momenteel heel erg met dood zijn bezig
Die wist dat Opa heel ziek was en ze mocht hem toen ook al niet opzoeken
Ze wist dat Opa dood zou gaan, dan moet je een kind van 4 uitleggen wat dood is.
En dan mag ze hem ook nog niet zien.

Ik weet niet of je daar op kan terug komen,weet wel dat het mijn nichtje gisteren allemaal te veel is geworden.
Ze is zelf ook ziek en moet heel erg oppassen voor stress
Ik snap dat het je nicht teveel is geworden.. voor haar dochtertje is het ook verschrikkelijk om op die leeftijd al zo met dood bezig te moeten zijn. Onbegrijpelijk dat zoiets wordt tegengewerkt. Misschien mag ik het niet zeggen maar ik hoop dat die vreselijke vrouw uiteindelijk tot het besef komt wat ze allemaal heeft veroorzaakt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
  donderdag 9 mei 2024 @ 10:13:38 #200
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_213477499
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hier is het ook gewoon een beetje jeugdsentiment, bakkie chips en gekamde haartjes op de bank enzo :D
Alleen toen was het 1 avond, nu zijn het er 3 (!).
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')