Vanavond is ook songfestivalquote:Op donderdag 9 mei 2024 13:56 schreef lojanda het volgende:
Ik heb net een lekkere Songfestival Mascarpone aardbeien wafeltaart gemaakt voor zaterdag![]()
Moet ik nog twee dagen wachten maar weet niet of ik dat vol zal houden
Heb jij z'n Harry Potter krant met bewegende plaatjes?quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had hem een stukje gezien in de krant van de week. Wat slecht was dat zeg en er zat weinig in
Nee, ik wil zo min mogelijk van die man zien. Vind het echt helemaal niets. ZIjn zang niet zijn manier van doen niet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:01 schreef engine het volgende:
[..]
Heb jij z'n Harry Potter krant met bewegende plaatjes?
quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik wil zo min mogelijk van die man zien. Vind het echt helemaal niets. ZIjn zang niet zijn manier van doen niet.
Dat kan ik kan het niet aanhoren. Ik heb een stukje van zijn live gehoord gisteren het klonk echt niet onverstaanbaarquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:19 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat kan natuurlijk ook.
Ik vind het wel heel leuk. Vanavond met publiek is het echt een feestje denk ik.
Dat 'liedje' is ook ronduit verschrikkelijkquote:Op donderdag 9 mei 2024 15:16 schreef Dotteke het volgende:
Joost Klein wéér gezakt bij bookmakers, staat nu op plek 7
https://www.telegraaf.nl/(...)s-staat-nu-op-plek-7
Het is niet vaak dat we gelijk over iets denken, maar in dit geval welquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik wil zo min mogelijk van die man zien. Vind het echt helemaal niets. ZIjn zang niet zijn manier van doen niet.
Kijkquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is niet vaak dat we gelijk over iets denken, maar in dit geval wel![]()
Om heel eerlijk te zijn ga ik ook niet kijken. Zo geen zin in die herriequote:Op donderdag 9 mei 2024 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijkdas toch prachtig op deze hemelvaarstdag
Ik kijk normaal altijd fransBauer maar ik ben gast mod vanavond op het ESF forum, dan dus zet het wel aan, al zal ik er weinig van zien omdat het daar kei druk isquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn ga ik ook niet kijken. Zo geen zin in die herrie
Ik ga naar Het Blok kijken en naar de Augurkenkoning . Gezellig gewoon
Zo noem ik de taart omdat die voor zaterdag isquote:
Oh ja! Daar zal het idd wel druk zijn vanavond! Gelukkig kun je het festival ook op gehoor meekrijgenquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk normaal altijd fransBauer maar ik ben gast mod vanavond op het ESF forum, dan dus zet het wel aan, al zal ik er weinig van zien omdat het daar kei druk is
quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo noem ik de taart omdat die voor zaterdag is
Echt hoorquote:Op donderdag 9 mei 2024 16:17 schreef spapaars het volgende:
Fans hebben wat geld geschonken aan Ashley.
https://lovereality.nl/bi(...)van-fans-super-lief/
[ afbeelding ]
Is voor de visite en die komt zaterdagquote:
Ik kijk ook altijd naar Oos en zijn zoons.. leuk programmaquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn ga ik ook niet kijken. Zo geen zin in die herrie
Ik ga naar Het Blok kijken en naar de Augurkenkoning . Gezellig gewoon
Ze zijn zo sympathiekquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd naar Oos en zijn zoons.. leuk programma
Echt heel leuk idd en ook zo gewoon van doe normaal dan doe je al gek genoeg.. niet lullen maar poetsenquote:
Misschien waren het juist mensen die haar het liefst zo ver mogelijk wilden hebbenquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt hoorDat schuim heeft toch wel wat over voor hun fans. Komt 10k binnen elke maand bij haar en dan nog een crowdfunding starten. Kan het niet beter andersom zijn voor alle steun van de fans
Inderdaad en ook hoe hij allerlei wat kansarmere mensen in dienst heeftquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt heel leuk idd en ook zo gewoon van doe normaal dan doe je al gek genoeg.. niet lullen maar poetsen
Hij heeft het hart idd op de goede plek. Als je zijn hart hebt dan gaat hij ver met je en heeft hij er alles voor over..quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Inderdaad en ook hoe hij allerlei wat kansarmere mensen in dienst heeft
O op die manierquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo noem ik de taart omdat die voor zaterdag is
Dat is een taart voor iemand die niet echt bakt maar dan toch met iets lekkers komtquote:
Maakte ook wel eens taarten die niet in de oven hoefde, en die waren héérlijkquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is een taart voor iemand die niet echt bakt maar dan toch met iets lekkers komt
Zo doe ik het ook meestal.. en met zo’n taart kan ook niet veel misgaan en iedereen vindt hem heerlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakte ook wel eens taarten die niet in de oven hoefde, en die waren héérlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |