quote:Op maandag 6 mei 2024 11:13 schreef Danny het volgende:
Niet alleen racisme, maar ook seksisme. de enige vrouw die ze erin zetten kan blijkbaar niet zagen? Alsof vrouwen niet zouden kunnen zagen zeg...
In België wel @capuchon_jongenquote:Op maandag 6 mei 2024 11:13 schreef Danny het volgende:
Niet alleen racisme, maar ook seksisme. de enige vrouw die ze erin zetten kan blijkbaar niet zagen? Alsof vrouwen niet zouden kunnen zagen zeg...
Logisch. Daar worden vrouwen getraind om spijlen van gevangenissen in kelders door te zagen. Alles voor de zelfredzaamheid.quote:
Doe eens normaal.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Logisch. Daar worden vrouwen getraind om spijlen van gevangenissen in kelders door te zagen. Alles voor de zelfredzaamheid.
Vrouwen kunnen hier wel een stukje zagen zegquote:Op maandag 6 mei 2024 11:13 schreef Danny het volgende:
Had het niet meer gezien sinds Nico en Rob volgens mij. Kwam er nu bij uit. Toch knap dat ze al jaar of 25 bestaan.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:42 schreef VarkensHart het volgende:
Bizar en ongelooflijk dat er mensen naar dat zulk pulp kijken het is een wereld waar ik ver ver van sta. Maar ieder zijn ding natuurlijk
Dat dit programma nog bestaatquote:Op maandag 6 mei 2024 10:49 schreef de_boswachter het volgende:
Ben even aan het uitbrakken met de herhaling van Eigen huis en tuin op TV. Is zo’n wijf aan het zagen. Oorkappen op doen enzoZeker te weten alles scheef gezaagd. Ik kijk het even af, ben namelijk benieuwd of ze ook nog een Marokkaan inzetten om plantjes te posten. Keep you posted
Klacht: wijven die klussen.
Ik heb eigen huis en tuin al jaren niet meer gezien, wel help mijn man is klusser, waar ze tegenwoordig een vrouwelijke klusser in dienst hebben, in ieder geval bij dat programma doen ze geen enkele moeite om de kijker te laten geloven dat die vrouw echt iets kan op klusgebied, je ziet haar af en toe ergens een laatste schroefje in draaien, een beetje schilderen of een halve flap behang plakken. tenenkrommendquote:Op maandag 6 mei 2024 11:13 schreef Danny het volgende:
In Nederland ook wel hoorquote:Op maandag 6 mei 2024 12:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen hier wel een stukje zagen zeg
In het Vlaams betekend zagen (zeuren)
Ja, dat was mij ook al opgevallenquote:Op maandag 6 mei 2024 13:07 schreef bonanza8 het volgende:
[..]
Ik heb eigen huis en tuin al jaren niet meer gezien, wel help mijn man is klusser, waar ze tegenwoordig een vrouwelijke klusser in dienst hebben, in ieder geval bij dat programma doen ze geen enkele moeite om de kijker te laten geloven dat die vrouw echt iets kan op klusgebied, je ziet haar af en toe ergens een laatste schroefje in draaien, een beetje schilderen of een halve flap behang plakken. tenenkrommend
Wat is de betekenis van Stam+t in Belgiëquote:Op maandag 6 mei 2024 12:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen hier wel een stukje zagen zeg
In het Vlaams betekend zagen (zeuren)
Waar is dat opquote:Op maandag 6 mei 2024 14:23 schreef Poepz0r het volgende:
Ik kijk altijd help mijn vrouw is fluffer @:de_boswachter
Vrouwen zagen de hele godganse dag... aan je hoofd.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:13 schreef Danny het volgende:
Wow dit is geil.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:10 schreef Cockwhale het volgende:
Ik wacht nog altijd op de aflevering waar ze een gloryhole in de tuinhekken boren, die hoer haar reet er tegenaan drukt en een megalullos botanicus begint te rijden als een cowgirl on crack.
quote:Op maandag 6 mei 2024 14:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
- edit: commentaar op moderatie is niet gewenst in topics -
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |