Wij gaan met iemand die een mobiele beperking heeft dus rijen zijn niet voor ons (de uitgang is onze ingang) behalve achtbanen danquote:Op maandag 6 mei 2024 07:30 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben eens twee en een halve dag geweest en dat vond ik eigenlijk wel genoeg.
Maar ja, heb toen geen shows gezien, zo kan er nog wel wat rek in, denk ik. En als je lekker weer hebt en in een vakantie gaat (omdat je dan blijkbaar knettergestoord bent) dan heb je die tijd misschien wel nodig om overal in de rij te staan
Mag je dan met de hele groep die rij skippen? Ik wil ook iemand met een beperkingquote:Op maandag 6 mei 2024 07:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wij gaan met iemand die een mobiele beperking heeft dus rijen zijn niet voor ons (de uitgang is onze ingang) behalve achtbanen dan
Met drie mensen (exclusief de persoon met beperking) mag je de rij skippen.quote:Op maandag 6 mei 2024 07:44 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mag je dan met de hele groep die rij skippen? Ik wil ook iemand met een beperking![]()
Zit je in het hotel of in zo'n huisje? Ik vind dat hotel heel leuk, ook voor de kinderen, maar als je 5 dagen gaat is zo'n huisje wel beter, denk ik.
Hotel is heel leuk, maar ook een klein beetje verouderd. Als je 4 nachten slaapt zou ik of de leukste kamers nemen (die themakamers) of een huisje in Boslust (zo heet dat toch?)quote:Op maandag 6 mei 2024 07:52 schreef roos94 het volgende:
[..]
Met drie mensen (exclusief de persoon met beperking) mag je de rij skippen.
Wij weten nog niet huisje of hotel
We gaan in de zomerperiode.quote:Op maandag 6 mei 2024 08:38 schreef bonanza8 het volgende:
Zo groot is de efteling nu ook weer niet
op een rustige dag kun je alles gedaan hebben, tenzij je op een drukke dag gaat, maar dan doe je het jezelf aan
Wat ergerde je dan?quote:Op maandag 6 mei 2024 07:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ja te lang. Ben er weekend geweest en na de derde dag op rij was ik het er beu. Je hebt dan alles gezien en gaat je ergeren, , althans ik, op bepaalde dingen.
Vorig jaar hebben ze aan dat hotel toch het een en ander opgeknapt of was dat alleen aan de buitenzijde?quote:Op maandag 6 mei 2024 07:58 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hotel is heel leuk, maar ook een klein beetje verouderd.
Dan zou ik eerder een dag den Bosch doen met een rondvaart over de binnendieze als de persoon met beperking daarin kan.quote:Op maandag 6 mei 2024 08:52 schreef Electric_Eye het volgende:
. Die overige 2? Beetje rondhangen in Tilburg?
leuk, mag je overal een uur of meer in de rij staanquote:
Nu je het zegt, ik heb ook zoiets gehoord, maar weet er ook het fijne niet van, mijn laatste keer in dat hotel was twee of drie jaar geleden.quote:Op maandag 6 mei 2024 08:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze aan dat hotel toch het een en ander opgeknapt of was dat alleen aan de buitenzijde?
2,5 dag klinkt voor mij ook echt precies goed.quote:Op maandag 6 mei 2024 07:30 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben eens twee en een halve dag geweest en dat vond ik eigenlijk wel genoeg.
Maar ja, heb toen geen shows gezien, zo kan er nog wel wat rek in, denk ik. En als je lekker weer hebt en in een vakantie gaat (omdat je dan blijkbaar knettergestoord bent) dan heb je die tijd misschien wel nodig om overal in de rij te staan
Is ook niet mijn idee.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:21 schreef fespo het volgende:
waarom wil je uberhaupt 5 dagen i.p.v. 2 of 3?
Lang niet alle 3 jarigen slapen nog overdagquote:Op maandag 6 mei 2024 08:53 schreef maily het volgende:
5 dagen .....
Liever een huisje dan het hotel.
De 3-jarige moet ook nog n middagdutje doen?
En misschien kun je met je kind een dag later aansluiten?
Kindje kan zich in en om het huisje ook nog vermaken.
En er is nog een zwembad.
En drie hypotheken afsluiten voor de toegangstickets ook nogquote:Op maandag 6 mei 2024 09:15 schreef bonanza8 het volgende:
[..]
leuk, mag je overal een uur of meer in de rij staan![]()
geen medelijden mee, je doet het jezelf aan
huurhuis voor deze tsquote:Op maandag 6 mei 2024 23:24 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
En drie hypotheken afsluiten voor de toegangstickets ook nog
Ga er niet vanuit dat je meteen aan de beurt bent.quote:Op maandag 6 mei 2024 07:52 schreef roos94 het volgende:
[..]
Met drie mensen (exclusief de persoon met beperking) mag je de rij skippen.
Wij weten nog niet huisje of hotel
Is dat niet zonde van een abo als je zo weinig gaat ?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:01 schreef anndb het volgende:
Te lang, maar kan wel. Efteling is wel leuk.
Maar 5 dagen achter elkaar, ik ben met abonnement afgelopen jaar 2x geweest.
Dus veel van mijn collegas die hier bij de Efteling om de hoek wonen en er regelmatig met hun kinderen naar toe gaan met hun abbonement zijn in je simplistische wereldbeeld allemaal gekkies?quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:51 schreef Marsenal het volgende:
Heb er wel eens naar gekeken maar concludeerde toen dat de abo's voor de eckte eckte gekkies zijn, in elk geval
neem aan dat hij dan bedoeld gek zijn van de Efteling. Is niet meteen negatief in dit geval. Niks mis met fan van een park zijn. En daardoor dus vaak gaan. Al werkt het vast ook 2 kanten op. Je gaat vaker omdat je toch een abbo hebt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus veel van mijn collegas die hier bij de Efteling om de hoek wonen en er regelmatig met hun kinderen naar toe gaan met hun abbonement zijn in je simplistische wereldbeeld allemaal gekkies?
*jaloers zijndequote:Op woensdag 8 mei 2024 13:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus veel van mijn collegas die hier bij de Efteling om de hoek wonen en er regelmatig met hun kinderen naar toe gaan met hun abbonement zijn in je simplistische wereldbeeld allemaal gekkies?
Ik bedoel daarmee gewoon mensen die gek zijn van de efteling, houd jezelf een beetje in de hand ouwe dibbes, ik vind zelf de efteling ook één van de leukste pretparken ter wereld.quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wel in het sprookjesbos.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:04 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Mensen die naar de Efteling of andere parken gaan, prima, kom ik ze niet in het bos tegen
zelfs op een drukkere dag heb je alles na 1 dag wel gezienquote:Op maandag 6 mei 2024 08:38 schreef bonanza8 het volgende:
Zo groot is de efteling nu ook weer niet
op een rustige dag kun je alles gedaan hebben, tenzij je op een drukke dag gaat, maar dan doe je het jezelf aan
Zo ging ik vroeger paar keer per maand naar de dierentuin. Niet voor de dieren. Maar voor de speeltuinquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:05 schreef Basp1 het volgende:
De meeste collegas die een abbonement hebben zijn alleen niet gek van de Efteling vinden het gewoon een luxe speeltuin voor hun kinderen.![]()
Van de 10 collegas met abbonement is er maar eentje die wel in de gek van de Efteling categorie valt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |