truste dame geniet van de laatste 6min jarig zijnquote:Op zondag 5 mei 2024 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goed, het was niet mijn allerbeste verjaardag. Maar was al met al nog best heel tof![]()
Dank voor alle naamtopic en alle felicitaties allen!![]()
![]()
Viaplay luisterde mee.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De reactie van Max spreekt boekdelen
Dank!quote:Op zondag 5 mei 2024 23:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
truste dame geniet van de laatste 6min jarig zijn
quote:Op zondag 5 mei 2024 23:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gefeli!
Eindelijk legaal drinken en autorijden? (niet tegelijkertijd)
nopequote:Op zondag 5 mei 2024 23:56 schreef butz0rs het volgende:
Eerste keer Britse volkslied sinds koning Charles?
Ja, eikels.quote:
Maakt het verhaal mooierquote:Op zondag 5 mei 2024 23:56 schreef SiGNe het volgende:
Heb je eindelijk eens voor het eerst gewonnen, heb je een pleister op je neus
Nopequote:Op zondag 5 mei 2024 23:56 schreef butz0rs het volgende:
jup, eerste keer God Save the kingquote:Op zondag 5 mei 2024 23:56 schreef butz0rs het volgende:
Russel heeft god save the king al gehadquote:
yupquote:
yupquote:
nu dusquote:
en ow wat heeft hij genoten van het feit dat hij een week na Nederland Kingsday het God save the King mocht horenquote:
haar mama werd bevrijd van dr dikke buikquote:
Altijd beter dan Kerstmis of Nieuwjaar of zoquote:
Das waarquote:Op maandag 6 mei 2024 00:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Altijd beter dan Kerstmis of Nieuwjaar of zo
Ik ga hier zeer mee akkoord.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:03 schreef FvanS het volgende:
Toch wel eens lachen dat RB niet iedereen de moeder domineert, ook voor de VSC en SC zat Max nog geen 3 seconden voor de Nr2. Hopen dat het dit seizoen een beetje op die manier doorgaat. Is natuurlijk veel leuker.
Hij had die gratis pitstop dus al, niets aan de hand. SC pitstop is 9 seconden, voorsprong was 11 seconden.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:05 schreef Tijger_m het volgende:
Hoewel ik Lando een overwinning van harte gun was dit (weer) een aanfluiting, Lando had nooit 30 seconden voor de safety car mogen rijden en krijgt daarmee een gratis pitstop en wint daardoor.
Leuk voor Lando maar alweer een totale fuck up van de FIA. Ongelofelijk
Het was ook vrij absurd dat red bull op elke baan zo dominant wasquote:Op maandag 6 mei 2024 00:04 schreef Perox het volgende:
Maar heeft McLaren nu echt het gat gedicht of blijft het bij een one-off? Het leek er toch op dat RBR het met de set up niet goed had dit weekend. Maar wie weet wordt het nog spannend voor de rest van het seizoen.
Die had hij niet, hij had namelijk achter de SC een pitstop moeten maken als de regels normaal gevolgd waren.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij had die gratis pitstop dus al, niets aan de hand. SC pitstop is 9 seconden, voorsprong was 11 seconden.
als hij net voorbij was dan had de SC gewacht tot Lando opnieuw in de buurt was voor hij de baan op kwamquote:Op maandag 6 mei 2024 00:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die had hij niet, hij had namelijk achter de SC een pitstop moeten maken als de regels normaal gevolgd waren.
Is afhankelijk van wanneer de safety car de leider oppakt. Daar is geen regel overquote:Op maandag 6 mei 2024 00:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die had hij niet, hij had namelijk achter de SC een pitstop moeten maken als de regels normaal gevolgd waren.
*zucht*quote:Op maandag 6 mei 2024 00:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
even luisteren wat F1tv te zeggen heeftquote:Op maandag 6 mei 2024 00:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*zucht*
* Nattekat pakt notitieblokje er weer bij
1. De SC werd gedeployed op het moment dat Norris net over de finishlijn was gereden
2. Op dat moment had ie een voorsprong van 11,5 seconde, terwijl een stop onder SC 9 seconden is
3. De SC pikte Verstappen direct daarna op, de fout was dus om hem niet langs te laten
4. Norris had altijd gewonnen, zelfs als ie erachter had gezeten.
Ik denk dat ik m'n nest op ga zoeken. Beetje voorbereiding voor die gigantische jetlag die me te wachten staatquote:
trustequote:Op maandag 6 mei 2024 00:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m'n nest op ga zoeken. Beetje voorbereiding voor die gigantische jetlag die me te wachten staat
Prachtige herinnering bij een prachtige herinnering.quote:
Huh?quote:
Russelquote:Op maandag 6 mei 2024 00:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Huh?
'Voor het eerst god save the king'
Wie was dat dan?
Hij verloor een groot stuk koolstofvezelquote:Op maandag 6 mei 2024 00:17 schreef Peterselieman het volgende:
Tom liet goed zien dat Max door het raken van het paaltje toch wel wat van de vloer van de auto sloopte.
Russelquote:Op maandag 6 mei 2024 00:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Huh?
'Voor het eerst god save the king'
Wie was dat dan?
Check!!!quote:
Kalff rectificeerde het zelf al.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Check!!!
Viaplee zat er naast. Russel zat er tussen.
Zei die later ook gewoonquote:Op maandag 6 mei 2024 00:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Check!!!
ik heb het al de hele avond gemeld dat Russel de eerste al wasquote:Op maandag 6 mei 2024 00:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Check!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |