SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt het toch terugluisteren. Heb ik net gedaan en opgenomen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 08:39 schreef GeorgeM het volgende:
Aran was vanmorgen bij 538. Hij heeft het over een stukje AR?
Ik heb wel een stukje gemist, mijn app deed moeilijk.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:37 schreef Em31 het volgende:
Voor wie de tijgers wil zienDat benne pantersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Of luipaarden?quote:
Zou ook kunnen. Maar tijgers zijn het niet.quote:
Hij wist dat van die vogel ook zeker dus weet niet hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:38 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Je kunt het toch terugluisteren. Heb ik net gedaan en opgenomen.
Ik krijg het hier niet gedeeld, maar Aran zegt letterlijk: ‘er komt nog een stukje AR in Nederland, wat we nog niet gezien hebben. Dat zien we morgen’.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:37 schreef Em31 het volgende:
Voor wie de tijgers wil zienGeen bewegende beelden helaas, dus lastig beoordelen, maar misschien moet ik een extra zak chips bestellen. Bij AliExpress, dat wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Chips en cola lijkt me geen overbodige luxequote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Geen bewegende beelden helaas, dus lastig beoordelen, maar misschien moet ik een extra zak chips bestellen. Bij AliExpress, dat wel.
Terugluisteren kan wel, ik heb het fragment opgenomen. Maar het lukt me niet die hier te postenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 08:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik dacht, ik luister een stukje terug, maar dat kan dus niet, je kunt alleen live luisteren/kijken.
Ah ja, hij weet in ieder geval waar de afkorting AR voor staat. Verder zegt ie niet veel.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Terugluisteren kan wel, ik heb het fragment opgenomen. Maar het lukt me niet die hier te posten
Voor wie het wil terugluisteren:
https://www.538.nl/gemist
En dan kiezen voor de 538 Ochtendshow. Dan Aran op 1:54:32 ongeveer.
Het stukje over AR op 1:59:30.
Toch nog even weer een sneer naar Mia & Dionquote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah ja, hij weet in ieder geval waar de afkorting AR voor staat. Verder zegt ie niet veel.
"Mia en Dia zoals wij ze hier noemen."quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Toch nog even weer een sneer naar Mia & Dion
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:34 schreef Dave het volgende:
[..]
"Mia en Dia zoals wij ze hier noemen."
Ik snapte de grap niet.
Aran is dan ook niet grappig.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:34 schreef Dave het volgende:
[..]
"Mia en Dia zoals wij ze hier noemen."
Ik snapte de grap niet.
Dit zijn vooral de groningse oudere mensen met een 'dou moar normoal dan dou je al gek genog' houding (tot zover mijn Gronings schrijvenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:23 schreef Aloria het volgende:
https://www.rtvnoord.nl/m(...)-songfestival-winnen
Laten we even allemaal stemmen op de poll dat joost gaat winnen, dat staat nu gruwelijk achter !!!
Op dit moment 22% eens 78% oneens
Dat kunnen wij met de kracht van fok wel veranderen !
Maar hij gaat niet winnen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:23 schreef Aloria het volgende:
https://www.rtvnoord.nl/m(...)-songfestival-winnen
Laten we even allemaal stemmen op de poll dat joost gaat winnen, dat staat nu gruwelijk achter !!!
Op dit moment 22% eens 78% oneens
Dat kunnen wij met de kracht van fok wel veranderen !
Mag gewoon blij zijn met een top5 notering en vooral ook de positieve vibe eromheen ipv die 2 van vorig jaar. Wat een contrastquote:
Winnen doen we sowieso niet hoe leuk ik dat ook zou vinden want ik weet gewoon zeker dat hij zeker geen jury favoriet is.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:01 schreef OmniRocket het volgende:
Op basis van de blauwe vogel is hij zo hard gezakt, wie weet is de act straks prima. Dan is hij ineens weer favoriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |