abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213443801
Ierland gaat ons ook al bijna voorbij in de odds…. Als we ook nog uit de top 5 vallen kunnen we wel inpakken. Kroatië momenteel eenzaam aan de top die gaan al richting de 30%! Vind die song en act ook niet per se bijzonder. Nederland nog steeds knalrood.
pi_213443904
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 19:06 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Ierland gaat ons ook al bijna voorbij in de odds…. Als we ook nog uit de top 5 vallen kunnen we wel inpakken. Kroatië momenteel eenzaam aan de top die gaan al richting de 30%! Vind die song en act ook niet per se bijzonder. Nederland nog steeds knalrood.
Zoek een hobby, Henk.
pi_213443939
Hou op hoor. Straks ga ik nog hopen dat we de finale missen. :P
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_213444004
quote:
In jouw wereld moet Joost winnen, en anders is het een faliekante mislukking en kan hij net zo goed niet gaan... waar is dat eigenlijk op gebaseerd? Op de enorme populariteit van Nederlandstalige happy hardcore in Europa?
pi_213444014
quote:
Je geeft de bookmakers teveel aandacht. Woensdag weten we, en ook zij, hoe de act er uit komt te zien :J.
Ben hier voor het songfestivalforum.
pi_213444074
quote:

Ben wel benieuwd wat jij hier ziet en waarom dat een half leeg glas is?
C’est Davie :o)
pi_213444108
quote:
5s.gif Op maandag 6 mei 2024 19:28 schreef Dave het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ben wel benieuwd wat jij hier ziet en waarom dat een half leeg glas is?
De andere helft heeft de storm eruit geblazen waarschijnlijk…

Maar dat Ierland ons tijdens deze semi in zou halen, is zo ongeveer door de helft van de users in dit topic al voorspeld. Het is nog een geluk dat UK tegenviel…
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213444142
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 19:23 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
In jouw wereld moet Joost winnen, en anders is het een faliekante mislukking en kan hij net zo goed niet gaan... waar is dat eigenlijk op gebaseerd? Op de enorme populariteit van Nederlandstalige happy hardcore in Europa?
Hij hoeft van mij niet per se te winnen. Het gaat mij er meer om als je een nummer brengt met veel potentie dat nu compleet ondergesneeuwd wordt door de andere acts, nadat we wekenlang top 5 stonden en zelfs even bijna op 2. Mede door de vreemde strategie van Joost en Gover. Eerst de boel volledig ophypen om het vervolgens tussen de regels door al weer af te zwakken. Hoe moeilijk is het om een staging te bedenken? In Zweden lukt het ze letterlijk elk jaar. Zoveel streams, weergaven op YouTube en TikTok maar het is nergens terug te zien in bijvoorbeeld de odds. Met een eindpositie buiten de top 5 zal ik wel een nasmaak houden dat er veel meer in had gezeten. Ook niet alsof Kroatië zo’n nummer heeft geschreven dat je zegt nou die gaan winnen dit jaar. Maar die staan nu 10% voor op de nummer 2.
pi_213444180
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2024 19:32 schreef HenkjeNL2 het volgende:

[..]
Hij hoeft van mij niet per se te winnen. Het gaat mij er meer om als je een nummer brengt met veel potentie dat nu compleet ondergesneeuwd wordt door de andere acts, nadat we wekenlang top 5 stonden en zelfs even bijna op 2. Mede door de vreemde strategie van Joost en Gover. Eerst de boel volledig ophypen om het vervolgens tussen de regels door al weer af te zwakken. Hoe moeilijk is het om een staging te bedenken? In Zweden lukt het ze letterlijk elk jaar. Zoveel streams, weergaven op YouTube en TikTok maar het is nergens terug te zien in bijvoorbeeld de odds. Met een eindpositie buiten de top 5 zal ik wel een nasmaak houden dat er veel meer in had gezeten.
Maar wacht in ieder geval even tot woensdag, we weten nog zowat niets nu. Kijk is het echt helemaal niets woensdag dan heb je misschien een punt, maar geef het in ieder geval nog een kans. :D
pi_213444205
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 19:34 schreef Em31 het volgende:

[..]
Maar wacht in ieder geval even tot woensdag, we weten nog zowat niets nu. Kijk is het echt helemaal niets woensdag dan heb je misschien een punt, maar geef het in ieder geval nog een kans. :D
We zullen het zien. Enige wat we kunnen doen is duimen op onze creative meesterbreinen.
  maandag 6 mei 2024 @ 19:37:06 #111
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213444207
Zoals ze in Twente zeggen: Kiekn Wat t Wordt.
pi_213444236
Ik zou nummer 2 erg zuur vinden, dan liever 3. :7 Top 5 is sowieso een feestje. :J
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213444298
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou nummer 2 erg zuur vinden, dan liever 3. :7 Top 5 is sowieso een feestje. :J
Ik ga voor televote winst. Dat ik dat ooit nog zou kunnen meemaken, dat er een grote kans is dat Nederland als nummer 1 bij het publiek eindigt
pi_213444311
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 17:50 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Maar je ziet wel dat hij in het begin van dat fragment wat ze deelden wordt opgevangen door de twee dansers, alsof hij net is geland. Dus ik denk dat er wel iets van een illusie zal worden gewekt dat hij in de game op het LED-scherm belandt. Ik verwacht verder niet iets wereldschokkends ofzo, maar dat zou me toch wel logisch lijken.
Of misschien wel in een stripboek ofzo? Omdat ik al meerdere foto’s heb gezien op zijn TikTok met een strip;)
pi_213444458
Ik kan me niet voorstellen dat Twan een mindere staging zou goedkeuren.
Neem aan dat hij de staging en ideeën al maanden weet.
pi_213444763
Ik denk nog steeds dat Joost gaat winnen, en anders een ESF in Zagreb of Split is ook leuk :B
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 6 mei 2024 @ 20:21:22 #117
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_213444768
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 18:06 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Weet je wat ik vooral vind bij de beelden die we tot nu toe hebben gezien? Joost is echt een podiumbeest, en het lijkt er nu op alsof ze dat zoveel mogelijk hebben proberen in te dammen. Dat moet je dus juist niet doen. Laat die jongen los gaan, daarin onderscheidt hij zich.
Je vergeet dat hij zelf mede de act ontwikkeld heeft......
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
  maandag 6 mei 2024 @ 20:31:54 #118
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_213444912
quote:
6s.gif Op maandag 6 mei 2024 19:37 schreef Momo het volgende:
Zoals ze in Twente zeggen: Kiekn Wat t Wordt.
Gas geem!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 mei 2024 @ 20:34:48 #119
163650 Greys
pi_213444952
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 18:06 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Weet je wat ik vooral vind bij de beelden die we tot nu toe hebben gezien? Joost is echt een podiumbeest, en het lijkt er nu op alsof ze dat zoveel mogelijk hebben proberen in te dammen. Dat moet je dus juist niet doen. Laat die jongen los gaan, daarin onderscheidt hij zich.
Maar dan klaagt iedereen weer over te veel wide shots omdat het niet anders kan omdat hij anders steeds de camera uit rent. :D

Ben met je eens dat hij bij deze act wel érg veel op dezelfde plak staat maar heb nog steeds hoop dat dat een reden heeft straks. Laat me maar in die waan haha.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 mei 2024 @ 20:39:11 #120
163650 Greys
pi_213445049
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 19:56 schreef drxanax het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Twan een mindere staging zou goedkeuren.
Neem aan dat hij de staging en ideeën al maanden weet.
Goedkeuren, goedkeuren, het moet wel allemaal maar in het budget passen en er kan niet iemand even een wonderstaging toveren natuurlijk, of Twan het nou wil of niet haha.
Maar volgens zeggen was Twan er nogal groots mee met deze staging dus het komt vast goed als mensen geen buitenaards wereldwonder verwachten of dat hij on stage even een geneesmiddel tegen kanker tevoorschijn tovert. :P

Ik blijf erbij dat het er supertof uit gaat zien en veertig keer beter dan vorig jaar en ook beter dan Duncan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213445072
Mooi om te zien hoe goed dit overal ontvangen wordt. Gelijk na de finale vorig jaar voelde ik al dat een act als deze echt een hype zou worden. Had een andere artiest in gedachten waarvan ik de demo had gehoord en toen contact met AVRO/TROS opgenomen. Uiteindelijk durfde die artiest het nog niet aan maar dit was absoluut wat ik in gedachten had en hoop dat ze dit jaar eens een keer een goede staging hebben. Hoop op AR. Fijne songfesitval week allen.
pi_213445137
We mogen alleen morgen stemmen toch ? :@
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_213445158
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 20:44 schreef TLC het volgende:
We mogen alleen morgen stemmen toch ? :@
Als je in een Azerbeidzjan woont wel.

Vanuit Nederland pas donderdag.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213445242
En zaterdag.