Zoek een hobby, Henk.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:06 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Ierland gaat ons ook al bijna voorbij in de odds…. Als we ook nog uit de top 5 vallen kunnen we wel inpakken. Kroatië momenteel eenzaam aan de top die gaan al richting de 30%! Vind die song en act ook niet per se bijzonder. Nederland nog steeds knalrood.
In jouw wereld moet Joost winnen, en anders is het een faliekante mislukking en kan hij net zo goed niet gaan... waar is dat eigenlijk op gebaseerd? Op de enorme populariteit van Nederlandstalige happy hardcore in Europa?quote:Op maandag 6 mei 2024 19:06 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Ierland gaat ons ook al bijna voorbij in de odds…. Als we ook nog uit de top 5 vallen kunnen we wel inpakken. Kroatië momenteel eenzaam aan de top die gaan al richting de 30%! Vind die song en act ook niet per se bijzonder. Nederland nog steeds knalrood.
Je geeft de bookmakers teveel aandacht. Woensdag weten we, en ook zij, hoe de act er uit komt te zienquote:Op maandag 6 mei 2024 19:06 schreef HenkjeNL2 het volgende:
quote:Op maandag 6 mei 2024 19:06 schreef HenkjeNL2 het volgende:
De andere helft heeft de storm eruit geblazen waarschijnlijk…quote:Op maandag 6 mei 2024 19:28 schreef Dave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben wel benieuwd wat jij hier ziet en waarom dat een half leeg glas is?
Hij hoeft van mij niet per se te winnen. Het gaat mij er meer om als je een nummer brengt met veel potentie dat nu compleet ondergesneeuwd wordt door de andere acts, nadat we wekenlang top 5 stonden en zelfs even bijna op 2. Mede door de vreemde strategie van Joost en Gover. Eerst de boel volledig ophypen om het vervolgens tussen de regels door al weer af te zwakken. Hoe moeilijk is het om een staging te bedenken? In Zweden lukt het ze letterlijk elk jaar. Zoveel streams, weergaven op YouTube en TikTok maar het is nergens terug te zien in bijvoorbeeld de odds. Met een eindpositie buiten de top 5 zal ik wel een nasmaak houden dat er veel meer in had gezeten. Ook niet alsof Kroatië zo’n nummer heeft geschreven dat je zegt nou die gaan winnen dit jaar. Maar die staan nu 10% voor op de nummer 2.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
In jouw wereld moet Joost winnen, en anders is het een faliekante mislukking en kan hij net zo goed niet gaan... waar is dat eigenlijk op gebaseerd? Op de enorme populariteit van Nederlandstalige happy hardcore in Europa?
Maar wacht in ieder geval even tot woensdag, we weten nog zowat niets nu. Kijk is het echt helemaal niets woensdag dan heb je misschien een punt, maar geef het in ieder geval nog een kans.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:32 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij niet per se te winnen. Het gaat mij er meer om als je een nummer brengt met veel potentie dat nu compleet ondergesneeuwd wordt door de andere acts, nadat we wekenlang top 5 stonden en zelfs even bijna op 2. Mede door de vreemde strategie van Joost en Gover. Eerst de boel volledig ophypen om het vervolgens tussen de regels door al weer af te zwakken. Hoe moeilijk is het om een staging te bedenken? In Zweden lukt het ze letterlijk elk jaar. Zoveel streams, weergaven op YouTube en TikTok maar het is nergens terug te zien in bijvoorbeeld de odds. Met een eindpositie buiten de top 5 zal ik wel een nasmaak houden dat er veel meer in had gezeten.
We zullen het zien. Enige wat we kunnen doen is duimen op onze creative meesterbreinen.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar wacht in ieder geval even tot woensdag, we weten nog zowat niets nu. Kijk is het echt helemaal niets woensdag dan heb je misschien een punt, maar geef het in ieder geval nog een kans.
Ik ga voor televote winst. Dat ik dat ooit nog zou kunnen meemaken, dat er een grote kans is dat Nederland als nummer 1 bij het publiek eindigtquote:Op maandag 6 mei 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou nummer 2 erg zuur vinden, dan liever 3.Top 5 is sowieso een feestje.
Of misschien wel in een stripboek ofzo? Omdat ik al meerdere foto’s heb gezien op zijn TikTok met een strip;)quote:Op maandag 6 mei 2024 17:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar je ziet wel dat hij in het begin van dat fragment wat ze deelden wordt opgevangen door de twee dansers, alsof hij net is geland. Dus ik denk dat er wel iets van een illusie zal worden gewekt dat hij in de game op het LED-scherm belandt. Ik verwacht verder niet iets wereldschokkends ofzo, maar dat zou me toch wel logisch lijken.
Je vergeet dat hij zelf mede de act ontwikkeld heeft......quote:Op maandag 6 mei 2024 18:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Weet je wat ik vooral vind bij de beelden die we tot nu toe hebben gezien? Joost is echt een podiumbeest, en het lijkt er nu op alsof ze dat zoveel mogelijk hebben proberen in te dammen. Dat moet je dus juist niet doen. Laat die jongen los gaan, daarin onderscheidt hij zich.
Maar dan klaagt iedereen weer over te veel wide shots omdat het niet anders kan omdat hij anders steeds de camera uit rent.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Weet je wat ik vooral vind bij de beelden die we tot nu toe hebben gezien? Joost is echt een podiumbeest, en het lijkt er nu op alsof ze dat zoveel mogelijk hebben proberen in te dammen. Dat moet je dus juist niet doen. Laat die jongen los gaan, daarin onderscheidt hij zich.
Goedkeuren, goedkeuren, het moet wel allemaal maar in het budget passen en er kan niet iemand even een wonderstaging toveren natuurlijk, of Twan het nou wil of niet haha.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:56 schreef drxanax het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Twan een mindere staging zou goedkeuren.
Neem aan dat hij de staging en ideeën al maanden weet.
Als je in een Azerbeidzjan woont wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |