HONKBALKNUPPEL STANLEYMES SPIJKERBOMquote:Op zondag 5 mei 2024 22:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
gestopt met lezen.
Waar moeten we hem van kennen dan?
Opvolger van Kankerkachel Kees.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
gestopt met lezen.
Hoax. Er bestaat geen opvolger. Een legende kan je nimmer vervangen....quote:
Je moeder was ook een legende. Je zusje is een waardige vervangerquote:Op zondag 5 mei 2024 22:10 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Hoax. Er bestaat geen opvolger. Een legende kan je nimmer vervangen....
quote:Op zondag 5 mei 2024 22:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
gestopt met lezen.
quote:Op zondag 5 mei 2024 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je moeder was ook een legende. Je zusje is een waardige vervanger
Maar ik hoor helemaal niet het woord fakkel in dat filmpjequote:Op zondag 5 mei 2024 22:15 schreef VarkensHart het volgende:
Kreeg een filmpje op whatsapp waarin iemand hem een fakkel aanbood, althans dat was te horen. Leek echt alsof hij dacht dat het een fakkel was
Ik mag hopen dat ze diegene gepakt hebben.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:15 schreef VarkensHart het volgende:
Kreeg een filmpje op whatsapp waarin iemand hem een fakkel aanbood, althans dat was te horen. Leek echt alsof hij dacht dat het een fakkel was
Nope nog niet helaas.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:52 schreef maily het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze diegene gepakt hebben.
Zeker wel, laatste seconden. Tweemaal zelfs. Niet dit filmpje hequote:Op zondag 5 mei 2024 22:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Maar ik hoor helemaal niet het woord fakkel in dat filmpje
Nou ja, kijk, dat programma heb ik dus nooit gezien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |