Hebben ze al over Pep of Klop gezongen?quote:Op zondag 5 mei 2024 21:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zingen ze nu mark van bommel breek je been.
Appie worden.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar kan ie Doom afspelen?quote:Op zondag 5 mei 2024 21:39 schreef Caland het volgende:
7 goals en 4 assists voor een rechtsback
ALLESKUNNER
Dat verstond ik ook.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgens mij ook nog 3 ofz afgekeurd vanwege minimaal buitenspel.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:39 schreef Caland het volgende:
7 goals en 4 assists voor een rechtsback
ALLESKUNNER
Zelfs wanneer Sebastian slechts speelde was hij nuttig, niet alleen met drukzetten, maar ook bepaalde gaten induiken en de verdedigers van de tegenstanders bezig houdenquote:Op zondag 5 mei 2024 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onze Pool had wel wat drift, maar was vaak onzichtbaar. Ander type speler, aan de bal een stuk minder omdat hij álles met zijn linkerbeen moest doen, zonder bal vond ik hem wel beter. Maar als je het verschil in assists kijkt, tja.
En dan heeft Santi een kutseizoen met 23 goals (in 450 minuten minder speeltijd dan Pavlidis).quote:
De Dam gisteren -> Eindhovenquote:Op zondag 5 mei 2024 21:44 schreef fetX het volgende:
Meer sfeer dan bij de kampioenswedstrijd van vanmiddag.
En dat zonder een cobra.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:44 schreef fetX het volgende:
Meer sfeer dan bij de kampioenswedstrijd van vanmiddag.
Ierland '88.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:42 schreef fetX het volgende:
[..]
De actie daarvoor was prima. Dat was weer iets van de oude Santi.
Met dank aan het voorbereidende werk van Advocaat & Cor Pot.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:46 schreef Vis1980 het volgende:
Er zijn zat trainers weggegaan met een iets minder erend liedje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |