Het is wel duidelijk wie mijn vrienden zijn hier.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Werkelijk niemand groet je.
Laat ik het dan maar doen.
Hallo makker
Schoot in de lies.quote:
Ik ben er ook maar net hoor!quote:Op maandag 10 juni 2024 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk wie mijn vrienden zijn hier.
Ik had van @:dombo , @:coco of @:frozen-assassin nog wel een hallo verwacht. De rest interesseert mij niet zo.
Ik heb gisteren al een zak chips naar binnen gewerkt.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wilde een gevulde koek, maar die hadden ze niet, dus werd het een roze koek.
Heb jij nog een emmer KFC gehaald als avondeten nadat je drie zakken chips hebt opgevreten?
Ik was net een enthousiaste verwelkoming aan het typen.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had van @:dombo , @:coco of @:frozen-assassin nog wel een hallo verwacht. De rest interesseert mij niet zo.
Ik had het bericht niet gezien want ik was hier pas na jouw bericht.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hond in de pot?quote:Op maandag 10 juni 2024 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al een zak chips naar binnen gewerkt.
Vet zwijn.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De nachtwinkel bij mij in de buurt verkoopt Japanse chipjes.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe smaak van Lays?quote:
Ik vind hem de laatste tijd heel onaardig tegen mij doen dus ik dacht dat wij geen vrienden meer waren.quote:
Jij hebt wel vaker dat effect.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind hem de laatste tijd heel onaardig tegen mij doen dus ik dacht dat wij geen vrienden meer waren.
Ach, wat walgelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |