Die gozert heet Koopmeiners.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Koopmeinders er ook nog niet bij?
De OP is waarschijnlijk leuker dan de wedstrijd zelf.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Krijgen we dit hele EK van die karige OP's allen?
Excuus voor mijn moddervette vingers.quote:
dat kan gebeuren. Maar om op je vraag terug te komen; zeker voor de wedstrijden van NL wil ik wel een mooie OP maken alleen vaak heeft iemand die per se als eerste een topic wil openen al een paar plaatjes erin gezet met een wikipediatekst erbij. Mocht dit niet zo zijn dan wil ik best mijn best doen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Excuus voor mijn moddervette vingers.
Nee, die krijgt nog rust geloof ik.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Koopmeinders er ook nog niet bij?
Ja, daar had ik vorige twee toernooien ook een enkele keer last van, gelukkig kijkt niemand graag naar Mexico - Saudi-Arabië of Kroatië - Schotland.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
dat kan gebeuren. Maar om op je vraag terug te komen; zeker voor de wedstrijden van NL wil ik wel een mooie OP maken alleen vaak heeft iemand die per se als eerste een topic wil openen al een paar plaatjes erin gezet met een wikipediatekst erbij. Mocht dit niet zo zijn dan wil ik best mijn best doen.![]()
Je kan er ook alvast een maken (ala zipportal) en later de OP uitbreiden.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
dat kan gebeuren. Maar om op je vraag terug te komen; zeker voor de wedstrijden van NL wil ik wel een mooie OP maken alleen vaak heeft iemand die per se als eerste een topic wil openen al een paar plaatjes erin gezet met een wikipediatekst erbij. Mocht dit niet zo zijn dan wil ik best mijn best doen.![]()
4-0quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:42 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
6 juni 20:45 Nederland - Canada | NPO3
@:maxi-mus 2-1
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM 3-0
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch 3-0
@:Mexicanobakker 2-0
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80 2-0
@:Bezsen 5-0
1-0quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:42 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-0quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:42 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
4-0 al het kruit verschieten voor het echt begint.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:42 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Een ding moet je Frank de Boer meegeven, die hield zijn kruit goed droog in de voorbereidende oefenwedstrijden.quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:26 schreef Tarado het volgende:
4-0 al het kruit verschieten voor het echt begint.
Ik zag net die 2-2 van hem voorbij komen tegen Frankrijk in groepsfase euro 2000, hij had wel een trap en was sowieso een goeie speler, de rest laat ik aan Co Adriaanse over.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een ding moet je Frank de Boer meegeven, die hield zijn kruit goed droog in de voorbereidende oefenwedstrijden.
Die wedstrijd ging toch nergens meer over?quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zag net die 2-2 van hem voorbij komen tegen Frankrijk in groepsfase euro 2000, hij had wel een trap en was sowieso een goeie speler, de rest laat ik aan Co Adriaanse over.
Zo'n beetje de minst verdiende nederlaag op een groot toernooi. 2 strafschoppen gemist in 90 minuten. 2 ballen op de paal. 60 minuten tegen 10 man. En 3 strafschoppen gemist in de strafschoppenserie. En 80 % balbezit.quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:38 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Die wedstrijd ging toch nergens meer over?
De uitschakeling tegen Italië dat toernooi doet nog altijd een beetje pijn.
Hij was meer dan goed. Samen met Ruud Krol de beste linksachter die we hebben gehad. Werden niet voor niets daarna allebei laatste man. Bij Barcelona en bij Ajax.quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zag net die 2-2 van hem voorbij komen tegen Frankrijk in groepsfase euro 2000, hij had wel een trap en was sowieso een goeie speler, de rest laat ik aan Co Adriaanse over.
Ja, dat toernooi en evengoed EK 92 had Nederland eigenlijk moeten winnen ☹️☹️.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo'n beetje de minst verdiende nederlaag op een groot toernooi. 2 strafschoppen gemist in 90 minuten. 2 ballen op de paal. 60 minuten tegen 10 man. En 3 strafschoppen gemist in de strafschoppenserie. En 80 % balbezit.
Zeker. Ook het EK-76. Nederland haalde in die tijd twee keer de WK-finale. Maar in de halve finale EK-76 tegen de Tsjechen werden we genaaid door Clive Thomas de scheids uit Wales. Twee rode kaarten voor van Hanegem en Neeskens. En de Tsjechen scoorden na een groffe tackel op Cruijff die niet werd bestraft. Degene die hem tackelde werd later wereldberoemd door de strafschop in de finale. Panenka.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:25 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ja, dat toernooi en evengoed EK 92 had Nederland eigenlijk moeten winnen ☹️☹️.
Wedstrijdritme opdoen lijk me de voornaamste reden en je kunt de wedstrijden gebruiken om bepaalde koppels/opstellingen uit te proberen richting het EK. Niks mis met dit soort wedstrijden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:10 schreef Simmertje het volgende:
Als er maar geen blessures komen. Vraag mij echt af wat je hebt aan oefenwedstrijden tegen respectievelijk Canada en IJsland. Zijn nou niet echt tegenstanders van het niveau die je gaat treffen op het EK. Alleen maar extra risico op blessures dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |