abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213427469
Hallo allemaal,

Ik wil graag mijn verhaal kwijt, en advies inwinnen want mentaal gaat het niet zo goed door mijn onderstaande verhaal.

3 weken geleden heb ik met een man gematched op tinder. We wisselde al snel nummers uit, en we waren letterlijk dag en nacht aan het appen…het klikte enorm. Ik kreeg goedemorgen appjes, overdag, in de avond uren achter elkaar appen en daarna ging het over naar bellen en belde we vanaf een uurtje of 8 tot 2/3 of soms wel 4 uur in de nacht met elkaar. Dit ging dus 3 weken zo. Mentaal gaat het allemaal niet zo lekker met mij ( door omstandigheden ) ik heb hem dat eigenlijk verteld en hij reageerde met zoveel begrip, empathie en dat hij er altijd voor mij zou/ zal zijn. Dat uiterlijk helemaal niet belangrijk is, dat wij zo een ontzettende klik hebben en dat ik een speld in een hooiberg ben voor hem en we al zo een sterke emotionele connectie hebben opgebouwd ( 15/20 uur gebeld ) dat echt alles goed zou komen.

Ik was onzeker over afspreken ( omdat ik niet lekker in mijn vel zit ) ik vertelde hem dat ik momenteel kwetsbaar ben, en niet gekwetst of afgewezen wil worden, en daarom eigenlijk nog niet wil daten. Hij vertelde mij uren aan de telefoon dat het allemaal niks uitmaakt, dat hij mij wil helpen, dat de connectie zo sterk is dat hij 100% zeker zou weten dat dit het voor hem is. Hij wilde zelfs een ticket boeken om met mij op vakantie te gaan…ondanks dat hij mij nog nooit gezien had, hij had het over samenwonen, samen een huis kopen in de toekomst. Ik gaf al aan dat hij niks 100% zeker kon weten want hij had mij nog niet eens ontmoet. Hij was erg overtuigend met zijn woorden.

Na een overlading van constante ( hele dag) positieve aandacht en rustgevende woorden 3 weken lang hebben we vrijdag dus voor het eerst afgesproken. Hij is naar mijn huis gekomen en we hebben een drankje gedaan..we hebben uren gepraat en hij vertelde dat hij mij een lieve, leuke mooie vrouw vond, en mij nog wel vaker zou willen zien. We hebben seks gehad ( hij stuurde daar erg op aan…bleef hele tijd naar mij kijken ( in m’n ogen) en na het zoenen vroeg hij of we niet In bed konden gaan liggen ( ik had ook al wat drankjes op, maar wist nog wel wat ik deed) en daarna is hij vertrokken. Hij keek op zijn horloge en raakte in paniek ( was 3 uur) en zei dat hij naar huis moest want zijn zoon was alleen thuis (17 jaar) terwijl hij eerder die dag vertelde dat zijn zoon het weekend naar zijn moeder zou gaan. Zo gezegd zo gedaan…ik ben gaan slapen.

Volgende ochtend zag ik een appje waarin hij mij bedankte voor de gezellige avond. Ik reageerde daarop…hij appte nog met goedemorgen en of ik lekker geslapen had en later in de middag vroeg hij wat ik aan het doen was. Hij liet weten dat hij die avond een verjaardag had om 6 uur, geen zin had maar moest gaan ( de avond op de date vertelde hij nog dat hij het hele weekend geen plannen had). Ik voelde dat hij ontzettend afstandelijk was, en het contact een beetje afhield. Normaal appt hij altijd ; goedemorgen lieverd of knapperd en nu was het gewoon goedemorgen. Ook was het een stuk minder dan normaal en oppervlakkig. Ik liet hem in een appje weten dat ik geen zin heb in kinderachtige spelletjes waarop hij heel defensief reageerde, en zei dat hij nu op een verjaardag was en er later die avond op terug zou komen. Ik heb gewacht tot half 11 en daarna aangegeven dat hij mij aan het vermijden was, en het niet meer hoefde…alle empathie, geruststelling en geduld van de afgelopen weken was opeens verdwenen. Ik was verbitterd, naar enz. We hebben nog wat woorden gehad en het was duidelijk dat hij er geen zin meer in had dus heb ik hem geblokkeerd. Hij gaf vanochtend aan dat er helemaal niks aan de hand was, en dat hij vandaag gewoon met mij had willen lunchen/ wandelen maar na mijn “ gedrag” / woorden van gisteravond die boot allang vertrokken was en hij dat niet meer wil. Ik heb het idee dat hij die verjaardag verzonnen heeft om mij te vermijden, en dat hij na gisteravond nu een mooi excuus heeft om te vertrekken want dat wilde hij toch al ( denk ik )

Nu heb ik het gevoel dat zijn intenties nooit oprecht en zuiver waren en dat zijn enige doel was om seks te hebben. Hij stuurde er ook op aan tijdens de date. Ik voel me erg naar en gebruikt. Ik heb het idee dat hij mij 3 weken lang gewoon een fantasie heeft laten geloven en mij nu keihard laat vallen. Het doet emotioneel erg pijn, ook omdat ik al super kwetsbaar was maar het boeit hem blijkbaar allemaal niet. Hij gaf 3 weken aan dat hij mij nooit zou kwetsen, en hij laat mij nu gewoon in de kou staan met mijn gevoelens- terwijl hij weet/ wist hoe kwetsbaar ik momenteel ben.

Hebben jullie advies ? Denken jullie dat dit love bombing was/ emotionele manipulatie of trek ik dingen uit verband ?
Ik wil eigenlijk nog mijn verhaal kwijt bij hem, maar weet niet of dat verstandig is. Ik voel me erg gekwetst, verdrietig en alleen. Van 3 weken dag en nacht contact naar helemaal niks, en hij doet er heel koel onder alsof het hem allemaal niet boeit. Hij heeft mij echt laten geloven dat we samen een toekomst zouden opbouwen, dat zelfs als er een geen fysieke klik zou zijn hij vrienden wilde blijven.

Hij heeft mij zijn naam en adres gegeven en daardoor vertrouwde ik hem. Of het zijn echte adres is weet ik natuurlijk niet

Alvast bedankt voor het advies en lezen.
  zondag 5 mei 2024 @ 12:38:24 #2
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_213427524
Hij wou gewoon neuken, hard maar het is niet anders

Heb je ook weer van geleerd, niet meer appen niks en door naar de volgende
  Moderator zondag 5 mei 2024 @ 12:40:08 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_213427543
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 12:35 schreef kiki2024 het volgende:
Hallo allemaal,

Ik wil graag mijn verhaal kwijt, en advies inwinnen want mentaal gaat het niet zo goed door mijn onderstaande verhaal.

3 weken geleden heb ik met een man gematched op tinder. We wisselde al snel nummers uit, en we waren letterlijk dag en nacht aan het appen…het klikte enorm. Ik kreeg goedemorgen appjes, overdag, in de avond uren achter elkaar appen en daarna ging het over naar bellen en belde we vanaf een uurtje of 8 tot 2/3 of soms wel 4 uur in de nacht met elkaar. Dit ging dus 3 weken zo. Mentaal gaat het allemaal niet zo lekker met mij ( door omstandigheden ) ik heb hem dat eigenlijk verteld en hij reageerde met zoveel begrip, empathie en dat hij er altijd voor mij zou/ zal zijn. Dat uiterlijk helemaal niet belangrijk is, dat wij zo een ontzettende klik hebben en dat ik een speld in een hooiberg ben voor hem en we al zo een sterke emotionele connectie hebben opgebouwd ( 15/20 uur gebeld ) dat echt alles goed zou komen.

Ik was onzeker over afspreken ( omdat ik niet lekker in mijn vel zit ) ik vertelde hem dat ik momenteel kwetsbaar ben, en niet gekwetst of afgewezen wil worden, en daarom eigenlijk nog niet wil daten. Hij vertelde mij uren aan de telefoon dat het allemaal niks uitmaakt, dat hij mij wil helpen, dat de connectie zo sterk is dat hij 100% zeker zou weten dat dit het voor hem is. Hij wilde zelfs een ticket boeken om met mij op vakantie te gaan…ondanks dat hij mij nog nooit gezien had, hij had het over samenwonen, samen een huis kopen in de toekomst. Ik gaf al aan dat hij niks 100% zeker kon weten want hij had mij nog niet eens ontmoet. Hij was erg overtuigend met zijn woorden.

Na een overlading van constante ( hele dag) positieve aandacht en rustgevende woorden 3 weken lang hebben we vrijdag dus voor het eerst afgesproken. Hij is naar mijn huis gekomen en we hebben een drankje gedaan..we hebben uren gepraat en hij vertelde dat hij mij een lieve, leuke mooie vrouw vond, en mij nog wel vaker zou willen zien. We hebben seks gehad ( hij stuurde daar erg op aan…bleef hele tijd naar mij kijken ( in m’n ogen) en na het zoenen vroeg hij of we niet In bed konden gaan liggen ( ik had ook al wat drankjes op, maar wist nog wel wat ik deed) en daarna is hij vertrokken. Hij keek op zijn horloge en raakte in paniek ( was 3 uur) en zei dat hij naar huis moest want zijn zoon was alleen thuis (17 jaar) terwijl hij eerder die dag vertelde dat zijn zoon het weekend naar zijn moeder zou gaan. Zo gezegd zo gedaan…ik ben gaan slapen.

Volgende ochtend zag ik een appje waarin hij mij bedankte voor de gezellige avond. Ik reageerde daarop…hij appte nog met goedemorgen en of ik lekker geslapen had en later in de middag vroeg hij wat ik aan het doen was. Hij liet weten dat hij die avond een verjaardag had om 6 uur, geen zin had maar moest gaan ( de avond op de date vertelde hij nog dat hij het hele weekend geen plannen had). Ik voelde dat hij ontzettend afstandelijk was, en het contact een beetje afhield. Normaal appt hij altijd ; goedemorgen lieverd of knapperd en nu was het gewoon goedemorgen. Ook was het een stuk minder dan normaal en oppervlakkig. Ik liet hem in een appje weten dat ik geen zin heb in kinderachtige spelletjes waarop hij heel defensief reageerde, en zei dat hij nu op een verjaardag was en er later die avond op terug zou komen. Ik heb gewacht tot half 11 en daarna aangegeven dat hij mij aan het vermijden was, en het niet meer hoefde…alle empathie, geruststelling en geduld van de afgelopen weken was opeens verdwenen. Ik was verbitterd, naar enz. We hebben nog wat woorden gehad en het was duidelijk dat hij er geen zin meer in had dus heb ik hem geblokkeerd. Hij gaf vanochtend aan dat er helemaal niks aan de hand was, en dat hij vandaag gewoon met mij had willen lunchen/ wandelen maar na mijn “ gedrag” / woorden van gisteravond die boot allang vertrokken was en hij dat niet meer wil. Ik heb het idee dat hij die verjaardag verzonnen heeft om mij te vermijden, en dat hij na gisteravond nu een mooi excuus heeft om te vertrekken want dat wilde hij toch al ( denk ik )

Nu heb ik het gevoel dat zijn intenties nooit oprecht en zuiver waren en dat zijn enige doel was om seks te hebben. Hij stuurde er ook op aan tijdens de date. Ik voel me erg naar en gebruikt. Ik heb het idee dat hij mij 3 weken lang gewoon een fantasie heeft laten geloven en mij nu keihard laat vallen. Het doet emotioneel erg pijn, ook omdat ik al super kwetsbaar was maar het boeit hem blijkbaar allemaal niet. Hij gaf 3 weken aan dat hij mij nooit zou kwetsen, en hij laat mij nu gewoon in de kou staan met mijn gevoelens- terwijl hij weet/ wist hoe kwetsbaar ik momenteel ben.

Hebben jullie advies ? Denken jullie dat dit love bombing was/ emotionele manipulatie of trek ik dingen uit verband ?
Ik wil eigenlijk nog mijn verhaal kwijt bij hem, maar weet niet of dat verstandig is. Ik voel me erg gekwetst, verdrietig en alleen. Van 3 weken dag en nacht contact naar helemaal niks, en hij doet er heel koel onder alsof het hem allemaal niet boeit. Hij heeft mij echt laten geloven dat we samen een toekomst zouden opbouwen, dat zelfs als er een geen fysieke klik zou zijn hij vrienden wilde blijven.

Hij heeft mij zijn naam en adres gegeven en daardoor vertrouwde ik hem. Of het zijn echte adres is weet ik natuurlijk niet

Alvast bedankt voor het advies en lezen.
Even quoten..

Dus jij was een willoos slachtoffer van deze dude? Mannen zeggen en doen vrijwel alles voor pussy, maar hij heeft je tegelijkertijd nergens toe gedwongen. Je hebt het volledig bij hem neergelegd, en hij heeft daar ge/misbruik van gemaakt.

Je bent ontzettend kwetsbaar en blablabla, maar je maakt wél een account aan op Tinder? Met welk doel dan? Niet om te daten? Dat wil niet zeggen dat wat hij deed OK is, maar er is meer aan dit verhaal dan alleen dat wat hij 'fout' heeft gedaan.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 5 mei 2024 @ 12:41:22 #4
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213427558
Ik denk dat hij strategisch erg sterk is, je iets heeft laten geloven, over je heen is gegaan en nu is hij weer door naar de volgende.

Welkom op Tinder ^O^
Le Diable
  Spellchecker zondag 5 mei 2024 @ 12:41:47 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213427562
Je bent gebruikt. Misbruikt.

Iets met "als het er te mooi uitziet om waar te zijn, is het dat meestal ook"

Sterkte.
  zondag 5 mei 2024 @ 12:42:06 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213427565
Hij heeft je drie weken in een fantasie laten geloven en jij wilde zelf ook heel graag in die fantasie geloven.
The love you take is equal to the love you make.
pi_213427566
Pittig. Maar begrijp wel dat je er boven op zat.. Misschien was het niet voor hem wat hij er van verwachte maar zoals hij al aangaf wilde hij wel met jou afspreken na die date....

Misschien voelde hij wel iets te veel druk, zeker als je hem snel blokt en vind zonder zeker te weten.

Ik zou op zo'n manier ook direct afstand nemen, ongeacht wat.

Verder vind ik je verhaal wat verwarrend en kan er maar weinig mee. Wens je iig heel veel sterkte en als tip zou ik zeggen, niet snel het bed in duiken met de volgende; neem daar gerust heel wat dates voor voordat je zover gaat! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_213427642
Dit klinkt als mijn ex.....echt letterlijk.
Meid, jij bent het niet schuld.
Hij heeft je bespeelt.
Het enige waaraan jij dan schuldig bent is dat je ondanks dat je kwetsbaar bent toch die datepoel in bent gegaan.
Laat het daten voor wat het is voorlopig en neem dit mee als een les.
Eerst aan jezelf werken en aan je kracht om het de volgende keer te zien.
Je hebt niks tegen je zin gedaan, helaas is de uitkomst dat ie gebruik gemaakt heeft van je. Niet netjes maar je komt er overheen.
Life is a highway...let's ride it!
  zondag 5 mei 2024 @ 12:48:30 #9
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213427658
- Nee -

[ Bericht 97% gewijzigd door CoolGuy op 05-05-2024 12:49:25 ]
Le Diable
  zondag 5 mei 2024 @ 12:49:30 #10
424093 Catalunya.
República Catalana
pi_213427671
Andersom ook bij de dames meegemaakt.

Sindsdien alle dating apps van mijn telefoon geflikkerd omdat het mij zo onzeker heeft gemaakt (ben ik nu maar een seksobject?) en heb nu een beter dating leven. Als in: geen onzekerheid meer en het is duidelijker voor iedereen dat ik alleen ga daten met de intentie tot een relatie.

Die datingapps en ONSjes kunnen je mentaal helemaal kapotmaken.
Estat Català | FCB | Visca Catalunya Independent!
pi_213427689
Welkom op Tinder?

:X

(de OP nog niet helemaal gelezen sorry, erg lang verhaal... Zo maar eens helemaal doen dan)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 5 mei 2024 @ 12:53:17 #12
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213427715
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 12:49 schreef Catalunya. het volgende:
Die datingapps en ONSjes kunnen je mentaal helemaal kapotmaken.
Of je blijft in de lead en geniet van elke ervaring zonder daarbij jezelf weg te geven of concessies te doen.
Le Diable
pi_213427721
Bedankt voor de reacties. om antwoord te geven op de vragen :

- Ik heb Tinder al jaren, maar ben er niet echt actief op..ik keek toevallig en toen raakte ik in gesprek met hem en gaf eigenlijk al meteen aan dat ik momenteel niet date/wil daten maar hij liet weten dat hij wel een jaar zou willen wachten indien nodig

- Ik snap echt wel hoe Tinder werkt, dat mannen vrijwel alleen seks willen, maar ik snap niet dat je 3 weken lang gaat investeren, 20 uur lang met elkaar belt, je adres geeft, je naam, naam van je bedrijf voor 1 avondje seks.
  Spellchecker zondag 5 mei 2024 @ 12:54:31 #14
197773 crew  maily
pi_213427731
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 12:53 schreef kiki2024 het volgende:

- Ik heb Tinder al jaren, maar ben er niet echt actief op..ik keek toevallig en toen raakte ik in gesprek met hem en gaf eigenlijk al meteen aan dat ik momenteel niet date/wil daten maar hij liet weten dat hij wel een jaar zou willen wachten indien nodig

- Ik snap echt wel hoe Tinder werkt, dat mannen vrijwel alleen seks willen, maar ik snap niet dat je 3 weken lang gaat investeren, 20 uur lang met elkaar belt, je adres geeft, je naam, naam van je bedrijf voor 1 avondje seks.
:{w

Die naam en adres? Kloppen die?
  zondag 5 mei 2024 @ 12:55:14 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213427738
quote:

Misschien had hij wel op meer dan 1 avond gerekend.

Maar begrijp je achteraf dat je in mooie, zeer onrealistische praatjes bent getrapt?
pi_213427757
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 12:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Misschien had hij wel op meer dan 1 avond gerekend.

Maar begrijp je achteraf dat je in mooie, zeer onrealistische praatjes bent getrapt?
dat snap ik wel ja helaas, er wees ook niet zoveel op want in de gesprekken die we hadden ging het echt nooit over seks. gewoon van alles
pi_213427768
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 12:54 schreef maily het volgende:

[..]
:{w

Die naam en adres? Kloppen die?
zijn naam klopt..ik heb het gecheckt en ik zie dan zijn bedrijf en foto op de website. zijn adres zou ik echt niet weten
  zondag 5 mei 2024 @ 12:57:05 #18
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_213427770
Je bent veelste snel van stapel gelopen en daar heb je het zelf naar gemaakt. Ik mis de zelf kritiek in deze. Ik zou hier verder zeker geen energie aan verspillen. Les voor volgende keer: vaker fysiek afspreken om degene beter te leren kennen. Geef het opbouwen van de relatie eerst de tijd (3 weken intensief appen valt daar dus niet onder). Bewaak je eigen grenzen, dus niet gelijk sex na eerste afspraak als je iets serieus wilt opbouwen, ook al stuurt de ander daar wel op aan. Dan is dit dus niet de juiste persoon voor je! Succes!
Je bent een waardeloze agent.
  Moderator zondag 5 mei 2024 @ 12:57:52 #19
16180 crew  CoolGuy
pi_213427776
quote:

Maar hij hoefde geen jaar te wachten, en jij hebt niks tegen je zin gedaan. Je wil jezelf imho echt heel graag als willoze speelbal van deze gast neerzetten. Je bent wél actief op Tinder, want je hebt er deze gast opgeduikeld. Je keek niet 'toevallig', je keek gewoon omdat je Tinder hebt, toen was je onzeker en kwetsbaar maar tóch hield dat je allemaal niet tegen en ging je op een date én je eindigde (bewust) in bed.

Imho mag je wel iets meer verantwoordelijkheid nemen voor je eigen keuzes. Dat neemt nog steeds niet weg dat deze gast heeft geprobeerd je met mooie praatjes in bed te lullen en dat is gelukt, maar iets meer zelfreflectie mag wel.
  zondag 5 mei 2024 @ 12:59:17 #20
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_213427792
Rare is ook dat hij zoveel tijd investeert om 1 keer te ballen. Er lijkt wat meer mis. Ook vrij domme leugens over zijn planning etc.

quote:
Ik wil eigenlijk nog mijn verhaal kwijt bij hem, maar weet niet of dat verstandig is. Ik voel me erg gekwetst, verdrietig en alleen.
Nee, het boeit hem niets, of hij doet weer aardig puur en alleen om nog een keer seks te hebben.

Ik weet niet waarom je zo kwetsbaar etc bent, maar daar kan je beter eerst iets aan doen, want de kans is heel klein dat je dit via een vreemde op Tinder oplost. Meer sporten / sportschool, beter eten, etc., helpt vaak al goed.
  zondag 5 mei 2024 @ 12:59:28 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213427794
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 12:56 schreef kiki2024 het volgende:

[..]
dat snap ik wel ja helaas, er wees ook niet zoveel op want in de gesprekken die we hadden ging het echt nooit over seks. gewoon van alles
Houd voortaan de rem op je verwachtingen en ga in de fase voor de eerste afspraak niet meer dat pad van de fantasie op (jij bent het, we zijn soulmates, we hebben een toekomst).
pi_213427813
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 12:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Maar hij hoefde geen jaar te wachten, en jij hebt niks tegen je zin gedaan. Je wil jezelf imho echt heel graag als willoze speelbal van deze gast neerzetten. Je bent wél actief op Tinder, want je hebt er deze gast opgeduikeld. Je keek niet 'toevallig', je keek gewoon omdat je Tinder hebt, toen was je onzeker en kwetsbaar maar tóch hield dat je allemaal niet tegen en ging je op een date én je eindigde (bewust) in bed.

Imho mag je wel iets meer verantwoordelijkheid nemen voor je eigen keuzes. Dat neemt nog steeds niet weg dat deze gast heeft geprobeerd je met mooie praatjes in bed te lullen en dat is gelukt, maar iets meer zelfreflectie mag wel.
Ik heb ook niks tegen mijn zin gedaan, hij wilde mij laten geloven dat hij iets serieus zocht maar hij wist op voorhand al dat het niet zo was. Ik kan misschien inderdaad wel meer aan zelfreflectie doen, maar ik vind het gewoon niet netjes om misbruik te maken van iemand zijn kwetsbaarheid, en dat is precies wat hij gedaan heeft. ik heb het uren gehad over bepaalde dingen en hij kon uren zoete mooie praatjes verkopen, en ik heb echt wel aangegeven dat ik het allemaal niet vertrouwde en hij bleef en bleef overtuigen dus blijkbaar ben ik echt te goedgelovig.
  zondag 5 mei 2024 @ 13:01:21 #23
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_213427816
quote:
Maar ik snap niet dat je 3 weken lang gaat investeren, 20 uur lang met elkaar belt, je adres geeft, je naam, naam van je bedrijf voor 1 avondje seks.
Zo zijn sommige mannen helaas wel.
En Allah weet het het beste
  Spellchecker zondag 5 mei 2024 @ 13:01:38 #24
197773 crew  maily
pi_213427818
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 12:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Houd voortaan de rem op je verwachtingen en ga in de fase voor de eerste afspraak niet meer dat pad van de fantasie op (jij bent het, we zijn soulmates, we hebben een toekomst).
En spreek niet meteen thuis af.
  zondag 5 mei 2024 @ 13:02:17 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213427825
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 13:01 schreef kiki2024 het volgende:

[..]
Ik heb ook niks tegen mijn zin gedaan, hij wilde mij laten geloven dat hij iets serieus zocht maar hij wist op voorhand al dat het niet zo was. Ik kan misschien inderdaad wel meer aan zelfreflectie doen, maar ik vind het gewoon niet netjes om misbruik te maken van iemand zijn kwetsbaarheid, en dat is precies wat hij gedaan heeft. ik heb het uren gehad over bepaalde dingen en hij kon uren zoete mooie praatjes verkopen, en ik heb echt wel aangegeven dat ik het allemaal niet vertrouwde en hij bleef en bleef overtuigen dus blijkbaar ben ik echt te goedgelovig.
Dit is het probleem dat iemand zegt ‘je kunt me vertrouwen’. Iedereen kan dat zeggen. Het zegt helemaal niks.
  zondag 5 mei 2024 @ 13:03:00 #26
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_213427837
Hoe oud ben je zelf trouwens? Hij heeft 17 jarige zoon, klinkt als wat complexe geschiedenis daar.
  Moderator zondag 5 mei 2024 @ 13:03:07 #27
16180 crew  CoolGuy
pi_213427840
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 13:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dit is het probleem dat iemand zegt ‘je kunt me vertrouwen’. Iedereen kan dat zeggen. Het zegt helemaal niks.
True. Vertrouwenswaardig zijn wordt aangetoond met acties (die aansluiten op eventuele woorden) maar nooit met woorden alleen.
pi_213427841
en jullie geloven dus niet dat ik alles uit verband heb getrokken en onredelijk was? want hij wilde mij dus doen geloven dat er niks aan de hand was, en hij vandaag nog gewoon met mij had willen lunchen, maar na mijn gedrag van gisteravond dat niet meer hoeft.
  Moderator zondag 5 mei 2024 @ 13:04:19 #29
16180 crew  CoolGuy
pi_213427854
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 13:03 schreef kiki2024 het volgende:
en jullie geloven dus niet dat ik alles uit verband heb getrokken en onredelijk was? want hij wilde mij dus doen geloven dat er niks aan de hand was, en hij vandaag nog gewoon met mij had willen lunchen, maar na mijn gedrag van gisteravond dat niet meer hoeft.
Ik kan niet beoordelen of je onredelijk was. Gebaseerd op de informatie die jij geeft denk ik dat dat lunchen niet echt was gebeurt maar dat dat een makkelijk uitweg is om de verantwoordelijkheid bij jou te leggen.
  Spellchecker zondag 5 mei 2024 @ 13:05:00 #30
197773 crew  maily
pi_213427862
quote:
Wow.

Je bent beter af zonder hem.
pi_213427876
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 13:03 schreef NightH4wk het volgende:
Hoe oud ben je zelf trouwens? Hij heeft 17 jarige zoon, klinkt als wat complexe geschiedenis daar.
begin 30..hij is ouder ( 50) zegt dat hij gescheiden is.
pi_213427881
- Jij moet zo langzamerhand eens maken dat je wegkomt uit R&P met je onzinnige oneliners die áltijd over hetzelfde gaan -

[ Bericht 73% gewijzigd door CoolGuy op 05-05-2024 13:19:48 ]
pi_213427911
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 13:06 schreef kiki2024 het volgende:

[..]
begin 30..hij is ouder ( 50) zegt dat hij gescheiden is.
Hij woont niet toevallig in Limburg he?
Life is a highway...let's ride it!
pi_213427922
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 13:10 schreef Luuntje het volgende:

[..]
Hij woont niet toevallig in Limburg he?
Brabant ( zegt hij)
  zondag 5 mei 2024 @ 13:29:27 #35
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213428107
Ik vind ook wel dat je ontzettend moeilijk doet na de sex en meteen ruzie gaat maken over dat hij afstandelijk doet (hij appte toch nog), en hem daarna blokkeren.
Je hebt ook wel je eigen ruiten ingegooid in mijn ogen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator zondag 5 mei 2024 @ 13:30:13 #36
441859 crew  Lenny77
pi_213428116
Heel misschien dat je onzekerheid over die appjes van de dag erna toch niet zo handig was. Hij was iets korter en druk en jij had denk ik nood aan zware 'aftercare'. Je bent er gestrekt in gegaan dat je geen spelletjes wil meespelen met hem.
Dus ja.. wie weet heeft m dat wel flink laten schrikken.

Maar de kans is veel groter dat hij er verder toch geen toekomst in zag en je voorzichtig wou laten gaan tot jij er dan gestrekt in ging en hij zoiets had van: ok dan maar de korte pijn en het verbreken.

Hoe dan ook, als hij echt totaal gek op je was dan hadden zelfs die gestrekte berichtjes geen kwaad gedaan en had hij alles gedaan om dat goed te maken.

Laten gaan dus...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 5 mei 2024 @ 13:30:47 #37
441859 crew  Lenny77
pi_213428124
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 13:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind ook wel dat je ontzettend moeilijk doet na de sex en meteen ruzie gaat maken over dat hij afstandelijk doet (hij appte toch nog), en hem daarna blokkeren.
Mja dit dus
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 5 mei 2024 @ 13:34:01 #38
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213428173
quote:
Als hij had gezegd het hele weekend geen plannen te hebben maar dan toch op de proppen komt met dat over die zoon en die verjaardag, dan zou ik ook denken ‘red flags’.
pi_213428209
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 13:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Als hij had gezegd het hele weekend geen plannen te hebben maar dan toch op de proppen komt met dat over die zoon en die verjaardag, dan zou ik ook denken ‘red flags’.
ja dat was vreemd. 3 weken lang had hij zeeen van tijd, en opeens na onze eerste afspraak kon hij van 6 uur tot half 11 geen paar minuutjes vinden om mij even een appje te sturen. als je geen zin hebt, niet meer wilt of iets anders geef dat dan gewoon aan denk ik je bent een volwassen vent van 50 jaar
  zondag 5 mei 2024 @ 13:39:01 #40
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_213428234
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 13:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik denk dat TS helemaal niet sterk in haar schoenen staat op het moment en onzeker is, en deze man haar als makkelijke prooi zag.

We kunnen wel allemaal over TS en haar gedrag of reacties op het gebeuren heenvallen, maar weet niet of dat haar veel helpt.

TS, als het mentaal niet goed met je gaat zal Tinder dat niet beter maken. Verwijderen die app en op jezelf focussen. Anders blijf je een makkelijke prooi en blijf je waarschijnlijk (onbewust) in dezelfde val trappen.
  zondag 5 mei 2024 @ 13:40:15 #41
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213428251
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 13:39 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik denk dat TS helemaal niet sterk in haar schoenen staat op het moment en onzeker is, en deze man haar als makkelijke prooi zag.

We kunnen wel allemaal over TS en haar gedrag of reacties op het gebeuren heenvallen, maar weet niet of dat TS veel helpt.

TS, als het mentaal niet goed met je gaat zal Tinder dat niet beter maken. Verwijderen die app en op jezelf focussen. Anders blijf je een makkelijke prooi en blijf je waarschijnlijk (onbewust) in dezelfde val trappen.
Eens hoor, ook dat.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213428252
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 13:30 schreef Lenny77 het volgende:
Heel misschien dat je onzekerheid over die appjes van de dag erna toch niet zo handig was. Hij was iets korter en druk en jij had denk ik nood aan zware 'aftercare'. Je bent er gestrekt in gegaan dat je geen spelletjes wil meespelen met hem.
Dus ja.. wie weet heeft m dat wel flink laten schrikken.

Maar de kans is veel groter dat hij er verder toch geen toekomst in zag en je voorzichtig wou laten gaan tot jij er dan gestrekt in ging en hij zoiets had van: ok dan maar de korte pijn en het verbreken.

Hoe dan ook, als hij echt totaal gek op je was dan hadden zelfs die gestrekte berichtjes geen kwaad gedaan en had hij alles gedaan om dat goed te maken.

Laten gaan dus...
hij claimde druk te zijn, maar in de 3 weken dat we appte had hij altijd tijd dus voor mij is dat al raar....al was de verjaardag al echt en was hij druk dan had hij ook even kunnen aangeven ik bel je morgen wel even, maar vanochtend was hij ook kort en bondig dat na mijn gedrag het niet meer hoefde ( mooi excuus dus ) en inderdaad het laatste...als het hem echt iets boeide had hij de telefoon opgepakt en mij gebeld, want hij las dat ik emotioneel was en dat boeide niet genoeg
  Spellchecker zondag 5 mei 2024 @ 13:41:09 #43
197773 crew  maily
pi_213428257
Nogeens de OP gelezen.

Hij heeft je echt al die weken voor de gek / aan het lijntje gehouden.

Met zijn samenwonen, speld in een hooiberg etc.

zondag 5 mei 2024 @ 13:41:45 #44
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_213428265
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 13:40 schreef kiki2024 het volgende:

[..]
hij claimde druk te zijn, maar in de 3 weken dat we appte had hij altijd tijd dus voor mij is dat al raar....al was de verjaardag al echt en was hij druk dan had hij ook even kunnen aangeven ik bel je morgen wel even, maar vanochtend was hij ook kort en bondig dat na mijn gedrag het niet meer hoefde ( mooi excuus dus ) en inderdaad het laatste...als het hem echt iets boeide had hij de telefoon opgepakt en mij gebeld, want hij las dat ik emotioneel was en dat boeide niet genoeg
Waarom app je nog met die man? Blokkeren, tinder verwijderen, en zorgen dat je aan jezelf werkt.
pi_213428281
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 13:41 schreef maily het volgende:
Nogeens de OP gelezen.

Hij heeft je echt al die weken voor de gek / aan het lijntje gehouden.

Met zijn samenwonen, speld in een hooiberg etc.

ja dat denk ik ook, bedankt. al zit ik nog te twijfelen of ik niet overdreven gereageerd heb gisteravond want ik was erg boos, omdat hij mij overduidelijk aan het vermijden was. we hebben zo vaak besproken dat hij mij niet zou kwetsen, hij die kinderachtige spelletjes niet speelt en het dan toch doen. als hij was afgeknapt op iets op de date, had hij het gelijk moeten zeggen en niet valse hoop aan iemand geven door dan toch seks te gaan hebben.
  Spellchecker zondag 5 mei 2024 @ 13:44:36 #46
197773 crew  maily
pi_213428305
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 13:43 schreef kiki2024 het volgende:

[..]
ja dat denk ik ook, bedankt. al zit ik nog te twijfelen of ik niet overdreven gereageerd heb gisteravond want ik was erg boos, omdat hij mij overduidelijk aan het vermijden was. we hebben zo vaak besproken dat hij mij niet zou kwetsen, hij die kinderachtige spelletjes niet speelt en het dan toch doen. als hij was afgeknapt op iets op de date, had hij het gelijk moeten zeggen en niet valse hoop aan iemand geven door dan toch seks te gaan hebben.
Ga jezelf nou ajb geen verwijten maken.
Hou de eer aan jezelf.

Dat verdien je. O+
pi_213428317
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 13:41 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Waarom app je nog met die man? Blokkeren, tinder verwijderen, en zorgen dat je aan jezelf werkt.
ik heb hem geblokkeerd we appen niet meer, maar het voelt gewoon heel erg kut omdat we 3 weken lang intensief appte en belde en nu valt dat opeens weg. klinkt heel overdreven misschien, maar als je letterlijk hele dagen contact hebt 3 weken en nu opeens niks voelt dat gewoon als een gemis.
pi_213428340
Wat sprak jou zo aan in hem dan. Alleen zijn uiterlijk mischien? Zijn inkomen? Veel aandacht kun je namelijk wel van iedere man krijgen. Hier ben ik toch wel benieuwd naar. Waardoor gaat het veelal mis?
  zondag 5 mei 2024 @ 13:46:44 #49
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_213428343
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 13:45 schreef kiki2024 het volgende:

[..]
ik heb hem geblokkeerd we appen niet meer, maar het voelt gewoon heel erg kut omdat we 3 weken lang intensief appte en belde en nu valt dat opeens weg. klinkt heel overdreven misschien, maar als je letterlijk hele dagen contact hebt 3 weken en nu opeens niks voelt dat gewoon als een gemis.
Ja, dat weet ik. Maar kom je echt wel overeen, heeft even wat tijd nodig :*
  Moderator zondag 5 mei 2024 @ 13:48:06 #50
16180 crew  CoolGuy
pi_213428355
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 13:45 schreef kiki2024 het volgende:

[..]
Dat ís ook kut, maar dat gaat ook over. Maar de oplossing ligt denk ik bij jezelf. De onzekerheid en kwetsbaarheid zit bij jou, dáár zul je iets mee moeten, je kunt niet van tevoren altijd anderen inschatten dus de kans dat je dan weer tegen zo iemand aanloopt is behoorlijk en daar weer last van krijgt is dan groot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')