quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:03 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Was een leuke show. En nu ben ik aan het dubben of ik de tweede halve finale ga kijken van het ESF. Heb er niet zoveel zin in, maar heb de eerste halve finale wel gekeken.
Maar nu denk ik dat er gedoe komt met Israël, plus dat Nederland door het ijs zakt. Dus ja.
Vooruitziende blik wel....quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:03 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Was een leuke show. En nu ben ik aan het dubben of ik de tweede halve finale ga kijken van het ESF. Heb er niet zoveel zin in, maar heb de eerste halve finale wel gekeken.
Maar nu denk ik dat er gedoe komt met Israël, plus dat Nederland door het ijs zakt. Dus ja.
Nou, inderdaad. Niet helemaal op de manier die ik had verwacht wel.quote:
Groot gelijk dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:22 schreef livelink het volgende:
Ik zal vanavond niet meeluisteren. Ik zit nu nog in Limburg en ga als ik thuis ben toch nog het Songfestival kijken met mijn zoon. Heb ik hem beloofd.
En, is het nog gelukt?quote:Op zondag 12 mei 2024 10:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Grrr, wat een onhandig gedoe dit. Dingen bij Praxis besteld die Symph vandaag op zou halen na z’n vogelexcursie, er zouden 3 op voorraad zijn en we hebben er 2 besteld. Word ik net gebeld: ja, we hebben er maar 1 op voorraad, maar de andere vestiging heeft er nog wel, dus dan kunt u die daar kopen.
Dus ik bestel het 2e exemplaar voor ophalen in de andere vestiging, en wil het bestelnummer aan Symph doorgeven, maar die heeft uiteraard z’n telefoon niet bij zich. Ok, dan bel ik Praxis wel dat zij dat aan ‘m doorgeven..niet dus, die hebben een bandje aan staan dat ze niet open zijn.
Adem in, adem uit.
Totdat je in de herfst de bladeren uit het gras moet ruimenquote:Op zondag 12 mei 2024 19:52 schreef Melting het volgende:
Lijkt me redelijk onderhoudsarm. Maar zeker mooi en lijkt me heerlijk toeven.
Ik heb net voor de eerste keer vandaag asperges op. 🤤
GEWOKTE ASPERGES, WIT EN GROEN, LENTEUI, BIMI, KRIELAARDAPPEL.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Totdat je in de herfst de bladeren uit het gras moet ruimen![]()
Maar het was vooral enorm veel werk in het aanleggen inderdaad. Het was gewoon een weiland toen ze het kochten.
En asperges![]()
Waren ze lekker klaargemaakt? Ik heb vanavond groene asperges gegeten, gegrilld op de BBQ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |