quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:00 schreef Jane het volgende:
Newey is weer even naar het toilet geheimen over Max's setup doorgeven aan Ferrari.
Nu komt er ineens geluid (Engels). Fade in over het normale geluid heen dus lag toch ergens daar.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:00 schreef Perox het volgende:
[..]
Alex Jacques kletst de oren van mijn hoofd. NL commentaar geen idee.
Olav is prima.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:00 schreef Perox het volgende:
[..]
Alex Jacques kletst de oren van mijn hoofd. NL commentaar geen idee.
Hierna ga ik gauw slapen, tenzij een ferrari een spin doetquote:
Hij is allang naar binnen gedoken johquote:
30 seconden, is vrij normaal voor F1TV + Chromecast.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is allang naar binnen gedoken joh
Hier is het 13:50, je loopt een beetje achter denk ik.
Ik kijk ook F1TV, maar je loopt echt mijlenver achterquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
30 seconden, is vrij normaal voor F1TV + Chromecast.
Nou, het is wat.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk ook F1TV, maar je loopt echt mijlenver achter
Nog steeds beter dan de alternatieven.quote:
12:20 nuquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sprintrace al wel afgelopen?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet lekker doen wat voor jou het leukste is.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan de alternatieven.
Nou ja, F1TV is prima te pruimen, maar soms even ouderwets Olav mag ook wel
Extra rubberquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
Max doet dat handig. Laat eerst iedereen maar even rijden voordat hij de baan op komt
ff het plebs de boel schoon laten vegenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
Max doet dat handig. Laat eerst iedereen maar even rijden voordat hij de baan op komt
Of wat rubber neer laten leggenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
ff het plebs de boel schoon laten vegen
Betere aero.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
Max neemt wel wat tape mee linksvoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |