Qua rust is het ook wel fijner om op dinsdag al te moeten, nu wordt het op zich wel een enorme rollercoaster vanaf woensdag, met twee shows per dagquote:Op zondag 5 mei 2024 14:44 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Maar 1 dag. De dag erna gaat de jury al stemmen voor de finale. Jammer dat we niet dinsdag moeten.
Jep gebeurde bij Common Linnets ookquote:Op zondag 5 mei 2024 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Woensdagavond ook nog tijd om te stijgen want in de middag ziet de pers de hele staging al en indien het goed is zal er vast over geschreven worden.
Het idee van Joost is volgens mij: vier het leven.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet. Maar achter elke succesvolle Eurovisie-staging zit een duidelijk idee, dat ook duidelijk overkomt op de kijker. Juist van een conceptueel denker als Joost had ik dat eigenlijk ook wel verwacht. Je moet niet gaan verwachten dat elke kijker je back story gaat opzoeken. Maar nogmaals, misschien is het in het totaalplaatje wél duidelijk.
appiequote:
Ik verwacht dat Joost, samen met Nemo, wel de enige twee zijn waar men over zal spreken na de tweede semi.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Als het echt heel goed is zit je juist vers in het geheugen
En 's avonds met publiek. Ook een niet al te onbelangrijke graadmeter. Ben echt zo nieuwsgierig naar die avond dress rehearsal. Maar meeluisteren kan niet meer toch?quote:Op zondag 5 mei 2024 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet alleen de hele donderdag maar ook woensdagavond nog tijd om te stijgen want in de middag ziet de pers de hele staging al en indien het goed is zal er vast over geschreven worden.
Dat is gewoon een openbare show voor publiekquote:Op zondag 5 mei 2024 14:58 schreef grazz het volgende:
[..]
En 's avonds met publiek. Ook een niet al te onbelangrijke graadmeter. Ben echt zo nieuwsgierig naar die avond dress rehearsal. Maar meeluisteren kan niet meer toch?
Maar volgens mij mag livestreamen niet meer vanuit het perscentrum. Dus kunnen we hier niet, zoals vroegah, meeluisteren.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is gewoon een openbare show voor publiek
Volgens mij is er wel een online livestream voor pers. Fanpers mag volgens mij uberhaupt nauwelijks perscentrum in. Maar ze zouden wel mogen streamen vanuit thuis/hotelkamers. Maar vorig jaar moest geluid wel uit ja bij die streams dag voor de halve finales als ze gingen streamen als "hoofd".quote:Op zondag 5 mei 2024 15:00 schreef grazz het volgende:
[..]
Maar volgens mij mag livestreamen niet meer vanuit het perscentrum. Dus kunnen we hier niet, zoals vroegah, meeluisteren.
Nu vind ik het ook wel weer erg zielig.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:40 schreef Cosima het volgende:
Ik vind die vogel dus eigenlijk best leuk. Vanaf het begin al. Soms snap ik niet zo goed wat nou wel en niet leuk is om Eurovisie-land. Kan me ook heel goed indenken dat Joost en team verbaasd waren over de reacties.
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.quote:
Hier was echt niks beters van te maken door die jongens. Wat een flut interviews johquote:Op zondag 5 mei 2024 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.![]()
Pakaaak!
Ik heb Joost nog niet eerder zo gehoord. Groot gelijk dat je er dit van maakt als dit is wat je krijgt.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier was echt niks beters van te maken door die jongens. Wat een flut interviews joh
PAKAAAAAAK![]()
Die interviewert ook gewoon 'I hope you annoy... enjoy.. the rest of it' oidquote:Op zondag 5 mei 2024 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb Joost nog niet eerder zo gehoord. Groot gelijk dat je er dit van maakt als dit is wat je krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |