Ik denk dat ze exact weten wat ze doenquote:Op zondag 5 mei 2024 13:27 schreef d_elise het volgende:
Ik heb sowieso wel het idee dat Joost en Gover de boel wat aan het afzwakken zijn. Eerst was het nog "we gaan iets doen dat nog nooit vertoond is" en nu zegt Joost "ik vind dat het nog nooit op het ESF vertoond is", klein verschil met veel impact. En ook dingen als "het gaat opvallen en het maakt me dan niet uit of de reacties positief of negatief zijn". Ik trust nog steeds de process, maar ik ik maak me wel iets meer zorgen dan voor deze interviews 😬
Ik mis wel een beetje de details.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
We kunnen zeggen wat we willen maar zelfs de geheimhouding geeft ons veel te 'doen' hier dus ik vind het echt een geweldig seizoen zo met alles.
Waarom? Zou het niet veel toffer zijn als we helemaal niets zouden weten tot donderdag bijvoorbeeld? Alles vooraf weten is toch niks meer aan?quote:Op zondag 5 mei 2024 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik mis wel een beetje de details.Vind dat leuker om concreet te kunnen bespreken. Alles is een vraagteken.
Vanuit Joost snap ik het wel weer.
Viel me ook op, maar maak me alsnog geen zorgen. Alleen niet handig om van te voren dus dat soort dingen te roepen. Ik verwacht dat het nog steeds sterk, kleurrijk, fris, komisch en ontroerend zal zijn wat we straks te zien krijgen.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:27 schreef d_elise het volgende:
Ik heb sowieso wel het idee dat Joost en Gover de boel wat aan het afzwakken zijn. Eerst was het nog "we gaan iets doen dat nog nooit vertoond is" en nu zegt Joost "ik vind dat het nog nooit op het ESF vertoond is", klein verschil met veel impact. En ook dingen als "het gaat opvallen en het maakt me dan niet uit of de reacties positief of negatief zijn". Ik trust nog steeds de process, maar ik ik maak me wel iets meer zorgen dan voor deze interviews 😬
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Amenquote:Op zondag 5 mei 2024 13:34 schreef dolfg het volgende:
Dat uitleggen is niet iets wat moet. Voor mij niet.
Voor niemand niet. En zeker voor Joost niet.
Maar omdat de hele media er zo bovenop zitten, en oh jee: DE dalende bookmaker cijfers, wordt de suggestie gewekt alsof er van alles uitgelegd moet worden.
Omdat je anders het nummer niet snapt.
Dit heet selffulfilling prophecy.
Gecreëerd door te weinig info wordt er van alles bijgehaald om het te duiden.
Komt de traan te vroeg, te laat, moet er wel een traan zijn? Is een snik niet beter, of de suggestie van een snik… Of snappen de gepassioneerde Italianen het dan niet meer??
De eerste keer dat ik Europapa hoorde dacht ik: wat een LEKKER nummer!
Dat is genoeg. En vele miljoenen Europeanen hebben dat ook. En ze verstaan geen woord Nederlands.
Kortom: heb vertrouwen.
Als iets aantoonbaar niks oplevert dan is het wel angst… en wantrouwen. 👏
Konstrakta had toch ook ondertiteling en die schreeuwende Italianen hadden toch ook hun tekst in beeld?quote:Op zondag 5 mei 2024 12:35 schreef grazz het volgende:
Klein gebruikt in het outro van zijn act als eerste songfestivaldeelnemer in de geschiedenis ondertiteling.
Kloptquote:Op zondag 5 mei 2024 13:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Konstrakta had toch ook ondertiteling en die schreeuwende Italianen hadden toch ook hun tekst in beeld?
Ja, maar ook gedeeltelijk, aantal zinnen. Heel Europapa zal ook wel niet ondertitelt worden, enkel de outro.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Konstrakta had toch ook ondertiteling en die schreeuwende Italianen hadden toch ook hun tekst in beeld?
Bij Konstrakta waren het zinnetjes maar in een andere opmaak, zij wilden ook meerdere zinnen als ondertiteling maar dat mocht toen niet. Ik neem aan dat dit nu ook vertaald gaat worden door de omroepen en dat het niet een vast Engels zinnetje is zoals bij Konstrakta.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet. Maar achter elke succesvolle Eurovisie-staging zit een duidelijk idee, dat ook duidelijk overkomt op de kijker. Juist van een conceptueel denker als Joost had ik dat eigenlijk ook wel verwacht. Je moet niet gaan verwachten dat elke kijker je back story gaat opzoeken. Maar nogmaals, misschien is het in het totaalplaatje wél duidelijk.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:34 schreef dolfg het volgende:
Dat uitleggen is niet iets wat moet. Voor mij niet.
Voor niemand niet. En zeker voor Joost niet.
Maar omdat de hele media er zo bovenop zitten, en oh jee: DE dalende bookmaker cijfers, wordt de suggestie gewekt alsof er van alles uitgelegd moet worden.
Omdat je anders het nummer niet snapt.
Dit heet selffulfilling prophecy.
Gecreëerd door te weinig info wordt er van alles bijgehaald om het te duiden.
Komt de traan te vroeg, te laat, moet er wel een traan zijn? Is een snik niet beter, of de suggestie van een snik… Of snappen de gepassioneerde Italianen het dan niet meer??
De eerste keer dat ik Europapa hoorde dacht ik: wat een LEKKER nummer!
Dat is genoeg. En vele miljoenen Europeanen hebben dat ook. En ze verstaan geen woord Nederlands.
Kortom: heb vertrouwen.
Als iets aantoonbaar niks oplevert dan is het wel angst… en wantrouwen. 👏
Oh jaaaa.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:35 schreef Momo het volgende:
Moet nu denken aan twee andere nummers die gingen over het verlies van hun vader. Bij Duitsland was dat duidelijk, bij Hongarije voor het publiek niet (tragische afloop ookmet hetzelfde lot als zijn vader een paar jaar later).
Wat was er ook alweer met die kerel van aws gebeurt?quote:Op zondag 5 mei 2024 14:35 schreef Momo het volgende:
Moet nu denken aan twee andere nummers die gingen over het verlies van hun vader. Bij Duitsland was dat duidelijk, bij Hongarije voor het publiek niet (tragische afloop ookmet hetzelfde lot als zijn vader een paar jaar later).
Net als zijn vader jong gestorven aan acute leukemie.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat was er ook alweer met die kerel van aws gebeurt?
Oja sickquote:Op zondag 5 mei 2024 14:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Net als zijn vader jong gestorven aan acute leukemie.
Maar 1 dag. De dag erna gaat de jury al stemmen voor de finale. Jammer dat we niet dinsdag moeten.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:51 schreef Greys het volgende:
Henkje, nogmaals, er is woensdag nog tijd zat om te stijgen. Rustaggggg.
Als het echt heel goed is zit je juist vers in het geheugenquote:Op zondag 5 mei 2024 14:44 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Maar 1 dag. De dag erna gaat de jury al stemmen voor de finale. Jammer dat we niet dinsdag moeten.
Common Linnets stegen ook in rap tempo van 2% naar 18 ofzo. Zegt allemaal niks.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:44 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Maar 1 dag. De dag erna gaat de jury al stemmen voor de finale. Jammer dat we niet dinsdag moeten.
Niet alleen de hele donderdag maar ook woensdagavond nog tijd om te stijgen want in de middag ziet de pers de hele staging al en indien het goed is zal er vast over geschreven worden.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:44 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |