abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213424503
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 23:15 schreef Mandy040986 het volgende:
Joost had in zijn clip twee kerels op scootmobielen in superheldenpakken inclusief capes en maskers. Dan is een vogel nog niet eens zo raar, maar meer in lijn der verwachting _O-
Vergeet ook niet waar de clip mee begint. Met niet één vogel, maar een stuk of dertig.
C’est Davie :o)
pi_213424684
Iemand heeft de timelaps vertraagd van Joost en muziek eronder gezet.

Untitled_01 door Marcus Lucas
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_213424698
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 23:50 schreef d_elise het volgende:

[..]
Ahhh stiekem al verwacht dat ze samen iets zouden uitbrengen, maar heel tof!!! Ik hoop ook zo dat Käärijä volgende week de 12 punten van Finland aan Joost mag geven, dat zou een momentje zijn *O*
Ik denk dat Kaarija een karakter zal zijn in de game.
  zondag 5 mei 2024 @ 02:28:36 #104
131278 moemoe
#teampanda
pi_213424746
:J
pi_213425543
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 22:55 schreef Greys het volgende:

[..]
Dat hebben we Henkje al meerdere keren uitgelegd maar de vogel wil niet landen. :P
Oh ja, I keep forgetting, dit is het eerste jaar sinds een lange tijd dat niemand behalve de productie de repetities mochten bijwonen. Voorgaande zat de pers erbij (toch?) en die gaven de acts via verslagen en reviews vrij waardoor o.a. the odds redelijk in de buurt van voorspelling kon komen. Nu is dat veel minder, sterker nog, er zou nu zelfs nog een outsider de top 3 in kunnen vliegen na de eerste dressrehearsals... Alles is wat vertraagt en straks versnelt..

De spanning is wel een stuk heftiger zo deze editie.
  zondag 5 mei 2024 @ 07:55:26 #106
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213425562
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 07:46 schreef nik4ever het volgende:

[..]
Oh ja, I keep forgetting, dit is het eerste jaar sinds een lange tijd dat niemand behalve de productie de repetities mochten bijwonen. Voorgaande zat de pers erbij (toch?) en die gaven de acts via verslagen en reviews vrij waardoor o.a. the odds redelijk in de buurt van voorspelling kon komen. Nu is dat veel minder, sterker nog, er zou nu zelfs nog een outsider de top 3 in kunnen vliegen na de eerste dressrehearsals... Alles is wat vertraagt en straks versnelt..

Was vorig ook al zo
pi_213425563
quote:
14s.gif Op zondag 5 mei 2024 01:06 schreef Dave het volgende:

[..]
Vergeet ook niet waar de clip mee begint. Met niet één vogel, maar een stuk of dertig.
Oh ja, goeie. :)
pi_213425584
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 07:46 schreef nik4ever het volgende:

[..]

Het gaat waarschijnlijk ook nog de andere kant op werken, vorig jaar stonden Frankrijk en Spanje nu nog in de top 5 door mooie foto’s/filmpjes en zo waren er nog wel wat landen.
pi_213425589
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 07:55 schreef Momo het volgende:

[..]
Was vorig ook al zo
Ja okay maar toen was Loreen bij wijze van spreke al favoriet voor dat het nummer überhaupt al uitkwam, dus dat is naar mijn mening niet een representatief jaar. Het is vooral interessant om te kijken wat er dit jaar gebeurt wanneer er zoveel verschillende favorieten zijn..
pi_213425610
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 08:06 schreef nik4ever het volgende:

[..]
Ja okay maar toen was Loreen bij wijze van spreke al favoriet voor dat het nummer überhaupt al uitkwam, dus dat is naar mijn mening niet een representatief jaar. Het is vooral interessant om te kijken wat er dit jaar gebeurt wanneer er zoveel verschillende favorieten zijn..
Denk ik ook wel hoor, de complete optredens zijn toch nog wel een vraagteken, Zwitserland vooral. We weten eigenlijk alleen wat te verwachten van Kroatië, maar zelfs dat zou nog beter over kunnen komen dan die 30 seconden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Em31 op 05-05-2024 08:33:38 ]
pi_213425619
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 08:04 schreef Em31 het volgende:

[..]
Het gaat waarschijnlijk ook nog de andere kant op werken, vorig jaar stonden Frankrijk en Spanje nu nog in de top 5 door mooie foto’s/filmpjes en zo waren er nog wel wat landen.
Ben benieuwd of er acts door de mand gaan vallen... Wie denken jullie als je nu afgaat op de bestaande beelden? Ik vrees een beetje dat Zwitserland niet helemaal aan de hype gaat voldoen aangezien ze het hoogtepunt van het lied hebben gebruik voor de 30 seconde clip. Als ze dat al nu durven te tonen wat gaat er dan nog verder gebeuren wat ons zal verbazen...?...

En daarom denk ik dat Joost nog serieus kans maakt omdat er van hem het minst bekend is van alle acts dit jaar.

[ Bericht 6% gewijzigd door nik4ever op 05-05-2024 08:22:39 ]
pi_213425674
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 08:14 schreef nik4ever het volgende:

[..]
Ben benieuwd of er acts door de mand gaan vallen... Wie denken jullie als je nu afgaat op de bestaande beelden? Ik vrees een beetje dat Zwitserland niet helemaal aan de hype gaat voldoen aangezien ze het hoogtepunt van het lied hebben gebruik voor de 30 seconde clip. Als ze dat al nu durven te tonen wat gaat er dan nog verder gebeuren wat ons zal verbazen...?...

En daarom denk ik dat Joost nog serieus kans maakt omdat er van hem het minst bekend is van alle acts dit jaar.
Beetje moeilijk in te schatten, denk dat Ierland en Oekraïne de beste reacties kregen na die 30 seconden, maar of dat hele geheel zo goed is ja geen idee. :D

Maar dat er dingen tegenvallen/meevallen straks dat sowieso. En heb stiekem ook nog gewoon hoop voor Joost. :Y
  zondag 5 mei 2024 @ 09:21:24 #113
10721 dolfg
RegiZeur
pi_213425853
En wie pakt het momentum, wie maakt indruk.
Uiteindelijk wint oprechtheid altijd, hoop ik.
Eerlijk, authentiek, dat zit niet in een lichtchangement extra. Dat komt uit je tenen. Uit je vezels.
Joost heeft een oprecht, authentiek en heel persoonlijk nummer gemaakt.
Tot in de puntjes strakgezet, en hij wil duidelijk niet zijn act vooraf verkopen. Andere landen, die dat wel doen en het hoogtepunt als fragment hebben gedeeld, staan er nu beter voor.
Het is allemaal daghandel.
Maar wie het moment pakt, dat zal volgende week blijken.

Het nummer is voor Joost persoonlijk, maar ook afscheid, van zijn trauma, en zijn jeugddroom.
Als hij die laatste 30 seconden oprecht voelt, daar op dat moment, dan gieren de emoties door zijn hoofd en hart.
Dus zelfs als zijn stem dan breekt, dan is dat alleen maar mooi.

Geen effectbejag om nog even wat stemmen te trekken. Maar gewoon zijn eerlijke verhaal.
Kijken in de ziel, van Joost.
Ik vind het einde nu al mooi.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_213425867
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 08:37 schreef Em31 het volgende:

[..]
Beetje moeilijk in te schatten, denk dat Ierland en Oekraïne de beste reacties kregen na die 30 seconden, maar of dat hele geheel zo goed is ja geen idee. :D

Maar dat er dingen tegenvallen/meevallen straks dat sowieso. En heb stiekem ook nog gewoon hoop voor Joost. :Y
Ik geloof dat het de bedoeling van Greys en Mandy is dat we nóg optimistischer zijn dan dit.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213425877
Esctracker begint ook wel steeds lekkerder te lopen, voor zover er überhaupt nog mensen downloaden :P

https://esctracker.com/itunes
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213425882
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2024 09:26 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik geloof dat het de bedoeling van Greys en Mandy is dat we nóg optimistischer zijn dan dit.
Maar heb jíj als grote optimist stiekem nog hoop Fred?
pi_213425893
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Esctracker begint ook wel steeds lekkerder te lopen, voor zover er überhaupt nog mensen downloaden :P

https://esctracker.com/itunes
Wel balen dat we in semi 2 zitten, we zien eigenlijk zaterdag pas wat het effect is van Europapa na de halve finale.
pi_213425954
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2024 09:30 schreef Em31 het volgende:

[..]
Maar heb jíj als grote optimist stiekem nog hoop Fred?
Ik hou me er net als bij Hind en Edsiel aan vast dat Nederland straks in de zaal wel goed ontvangen wordt :+

Maar goed, wat we tot nu toe hebben gezien is niets bijzonders, en bovenal niet juryvriendelijk. Maar ik ga er vanuit dat we veel nog niet hebben gezien, en dat het dus vooral afwachten op woensdag is. Uit negen maanden werk zal vast iets bijzonders komen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213425956
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 23:46 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Dit is volgens mij het hele nummer. Prachtig poëtisch werkje weer ;)

twitter
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 mei 2024 @ 09:45:10 #120
163650 Greys
pi_213425967
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2024 09:26 schreef Fred_B het volgende:

[..]
DROOM GROOT JONGUH
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  roze zondag 5 mei 2024 @ 09:45:43 #121
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213425971
Voor de publiek stemmen is het een goed idee dat ze dat gedichtje op het einde hebben vertaald. Dat gaat ook wel helpen.
Your beauty never ever scared me.
  roze zondag 5 mei 2024 @ 09:47:58 #122
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213425979
Ik ga niet meer kijken bij de bookmakers. :')
Your beauty never ever scared me.
pi_213425988
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 09:43 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik hou me er net als bij Hind en Edsiel aan vast dat Nederland straks in de zaal wel goed ontvangen wordt :+

Maar goed, wat we tot nu toe hebben gezien is niets bijzonders, en bovenal niet juryvriendelijk. Maar ik ga er vanuit dat we veel nog niet hebben gezien, en dat het dus vooral afwachten op woensdag is. Uit negen maanden werk zal vast iets bijzonders komen.
Nouja dat ja, in ieder geval woensdag even afwachten. :J

En als dit het dan is wordt het rellen uiteraard. :Y :')
pi_213425997
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 09:32 schreef Em31 het volgende:

[..]
Wel balen dat we in semi 2 zitten, we zien eigenlijk zaterdag pas wat het effect is van Europapa na de halve finale.
In Apple Music zie je het wel eerder, dat wordt vaker geüpdate. En in Itunes, waar je met één of twee downloads in veel landen al in de charts komt.
  zondag 5 mei 2024 @ 10:03:07 #125
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213426118
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 09:47 schreef Ama het volgende:
Ik ga niet meer kijken bij de bookmakers. :')
Samen cold turkie afkicken :B
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')