Vergeet ook niet waar de clip mee begint. Met niet één vogel, maar een stuk of dertig.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:15 schreef Mandy040986 het volgende:
Joost had in zijn clip twee kerels op scootmobielen in superheldenpakken inclusief capes en maskers. Dan is een vogel nog niet eens zo raar, maar meer in lijn der verwachting![]()
Ik denk dat Kaarija een karakter zal zijn in de game.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:50 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ahhh stiekem al verwacht dat ze samen iets zouden uitbrengen, maar heel tof!!! Ik hoop ook zo dat Käärijä volgende week de 12 punten van Finland aan Joost mag geven, dat zou een momentje zijn
Oh ja, I keep forgetting, dit is het eerste jaar sinds een lange tijd dat niemand behalve de productie de repetities mochten bijwonen. Voorgaande zat de pers erbij (toch?) en die gaven de acts via verslagen en reviews vrij waardoor o.a. the odds redelijk in de buurt van voorspelling kon komen. Nu is dat veel minder, sterker nog, er zou nu zelfs nog een outsider de top 3 in kunnen vliegen na de eerste dressrehearsals... Alles is wat vertraagt en straks versnelt..quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hebben we Henkje al meerdere keren uitgelegd maar de vogel wil niet landen.
Was vorig ook al zoquote:Op zondag 5 mei 2024 07:46 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Oh ja, I keep forgetting, dit is het eerste jaar sinds een lange tijd dat niemand behalve de productie de repetities mochten bijwonen. Voorgaande zat de pers erbij (toch?) en die gaven de acts via verslagen en reviews vrij waardoor o.a. the odds redelijk in de buurt van voorspelling kon komen. Nu is dat veel minder, sterker nog, er zou nu zelfs nog een outsider de top 3 in kunnen vliegen na de eerste dressrehearsals... Alles is wat vertraagt en straks versnelt..
De spanning is wel een stuk heftiger zo deze editie.
Oh ja, goeie.quote:Op zondag 5 mei 2024 01:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Vergeet ook niet waar de clip mee begint. Met niet één vogel, maar een stuk of dertig.
Het gaat waarschijnlijk ook nog de andere kant op werken, vorig jaar stonden Frankrijk en Spanje nu nog in de top 5 door mooie foto’s/filmpjes en zo waren er nog wel wat landen.quote:Op zondag 5 mei 2024 07:46 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Oh ja, I keep forgetting, dit is het eerste jaar sinds een lange tijd dat niemand behalve de productie de repetities mochten bijwonen. Voorgaande zat de pers erbij (toch?) en die gaven de acts via verslagen en reviews vrij waardoor o.a. the odds redelijk in de buurt van voorspelling kon komen. Nu is dat veel minder, sterker nog, er zou nu zelfs nog een outsider de top 3 in kunnen vliegen na de eerste dressrehearsals... Alles is wat vertraagt en straks versnelt..
De spanning is wel een stuk heftiger zo deze editie.
Ja okay maar toen was Loreen bij wijze van spreke al favoriet voor dat het nummer überhaupt al uitkwam, dus dat is naar mijn mening niet een representatief jaar. Het is vooral interessant om te kijken wat er dit jaar gebeurt wanneer er zoveel verschillende favorieten zijn..quote:
Denk ik ook wel hoor, de complete optredens zijn toch nog wel een vraagteken, Zwitserland vooral. We weten eigenlijk alleen wat te verwachten van Kroatië, maar zelfs dat zou nog beter over kunnen komen dan die 30 seconden.quote:Op zondag 5 mei 2024 08:06 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Ja okay maar toen was Loreen bij wijze van spreke al favoriet voor dat het nummer überhaupt al uitkwam, dus dat is naar mijn mening niet een representatief jaar. Het is vooral interessant om te kijken wat er dit jaar gebeurt wanneer er zoveel verschillende favorieten zijn..
Ben benieuwd of er acts door de mand gaan vallen... Wie denken jullie als je nu afgaat op de bestaande beelden? Ik vrees een beetje dat Zwitserland niet helemaal aan de hype gaat voldoen aangezien ze het hoogtepunt van het lied hebben gebruik voor de 30 seconde clip. Als ze dat al nu durven te tonen wat gaat er dan nog verder gebeuren wat ons zal verbazen...?...quote:Op zondag 5 mei 2024 08:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het gaat waarschijnlijk ook nog de andere kant op werken, vorig jaar stonden Frankrijk en Spanje nu nog in de top 5 door mooie foto’s/filmpjes en zo waren er nog wel wat landen.
Beetje moeilijk in te schatten, denk dat Ierland en Oekraïne de beste reacties kregen na die 30 seconden, maar of dat hele geheel zo goed is ja geen idee.quote:Op zondag 5 mei 2024 08:14 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er acts door de mand gaan vallen... Wie denken jullie als je nu afgaat op de bestaande beelden? Ik vrees een beetje dat Zwitserland niet helemaal aan de hype gaat voldoen aangezien ze het hoogtepunt van het lied hebben gebruik voor de 30 seconde clip. Als ze dat al nu durven te tonen wat gaat er dan nog verder gebeuren wat ons zal verbazen...?...
En daarom denk ik dat Joost nog serieus kans maakt omdat er van hem het minst bekend is van alle acts dit jaar.
Ik geloof dat het de bedoeling van Greys en Mandy is dat we nóg optimistischer zijn dan dit.quote:Op zondag 5 mei 2024 08:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Beetje moeilijk in te schatten, denk dat Ierland en Oekraïne de beste reacties kregen na die 30 seconden, maar of dat hele geheel zo goed is ja geen idee.![]()
Maar dat er dingen tegenvallen/meevallen straks dat sowieso. En heb stiekem ook nog gewoon hoop voor Joost.
Maar heb jíj als grote optimist stiekem nog hoop Fred?quote:Op zondag 5 mei 2024 09:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de bedoeling van Greys en Mandy is dat we nóg optimistischer zijn dan dit.
Wel balen dat we in semi 2 zitten, we zien eigenlijk zaterdag pas wat het effect is van Europapa na de halve finale.quote:Op zondag 5 mei 2024 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Esctracker begint ook wel steeds lekkerder te lopen, voor zover er überhaupt nog mensen downloaden
https://esctracker.com/itunes
Ik hou me er net als bij Hind en Edsiel aan vast dat Nederland straks in de zaal wel goed ontvangen wordtquote:Op zondag 5 mei 2024 09:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar heb jíj als grote optimist stiekem nog hoop Fred?
DROOM GROOT JONGUHquote:Op zondag 5 mei 2024 09:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de bedoeling van Greys en Mandy is dat we nóg optimistischer zijn dan dit.
Nouja dat ja, in ieder geval woensdag even afwachten.quote:Op zondag 5 mei 2024 09:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik hou me er net als bij Hind en Edsiel aan vast dat Nederland straks in de zaal wel goed ontvangen wordt![]()
Maar goed, wat we tot nu toe hebben gezien is niets bijzonders, en bovenal niet juryvriendelijk. Maar ik ga er vanuit dat we veel nog niet hebben gezien, en dat het dus vooral afwachten op woensdag is. Uit negen maanden werk zal vast iets bijzonders komen.
In Apple Music zie je het wel eerder, dat wordt vaker geüpdate. En in Itunes, waar je met één of twee downloads in veel landen al in de charts komt.quote:Op zondag 5 mei 2024 09:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel balen dat we in semi 2 zitten, we zien eigenlijk zaterdag pas wat het effect is van Europapa na de halve finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |