Hopelijk wat puntjes.quote:
Nee, in 1e kwartaal 2025 toch?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:04 schreef Tijn het volgende:
Ik dacht trouwens dat Newey per direct weg was en alleen nog maar aan de hypercar ging werken? Toch zit-ie er dit weekend gewoon bij.
Goeie zitplaats op zich als je verder geen verantwoordelijkheden meer hebt
Nee, dan is-ie helemaal weg. Maar tot die tijd werkt-ie niet meer aan de F1-auto, voor zover ik begrijp.quote:
Ik ga gewoon eten maken zo hoor. Moet om 20:00 braaf stil voor de tv zitten.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:05 schreef LTVDK het volgende:
SC, om de sprint net zo lang te maken als een normale race
En wie is de enige die gewoon doorrijdt? Ja hoorquote:
De botsauto's op de kermisquote:
uiteraard, het is altijd stroll of oconquote:
Hamilton ging voor een niet-bestaand gat, net als Verstappen ooit in Spa.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:08 schreef Tekaschi het volgende:
Alonso kon nergens heen, ook niet echt de schuld van Stroll. Tja Lewis gaat wel voor een gat. Race incident, Lando gewoon botte pech.
Kon er dit keer weinig aan doen. Was nu vooral Hamiltonquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:08 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
uiteraard, het is altijd stroll of ocon
Er moet iemand aan de buitenkant rijden he?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:08 schreef Tijn het volgende:
Tja... Lewis duidelijk schuldig, maar het is ook wel risicovol aan de buitenkant van T1 vlak na de start.
Ik zou liever zien dat ze er 5 bij doenquote:
Het gat bestond wel, maar hij was erg gretig en bleef niet maximaal rechts. Als je met zo'n snelheid jezelf het veld in boort, is er een grote kans dat dat fout gaat.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hamilton ging voor een niet-bestaand gat, net als Verstappen ooit in Spa.
Zweet kan ook heel goed, natuurlijk.quote:
Hampedo.quote:
Ja dat dacht ik, maar de plek was wat vreemdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |