Precies. Decenia aan het staatsinfuus, daar moet je pas stamina voor hebbenquote:
Jij zit aan het staatsinfuus hè.. mind you. Ik betaal jouw nietszeggende baan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Decenia aan het staatsinfuus, daar moet je pas stamina voor hebben
Wat voor een werk doe je?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:32 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Jij zit aan het staatsinfuus hè.. mind you. Ik betaal jouw nietszeggende baan.
Soms krijg je dingen niet af in 6 uur, maar wel in 8. Dat lijkt me soms wel nuttig.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:24 schreef Fleischmeister het volgende:
Maximaal 8 uur inclusief de pauzes. Na 6 uur werken gaat de productiviteit sowieso hard omlaag, eigenlijk is het onzin om dan nog door te gaan.
Incl. pauze 8 uur. Wat erger is, is de reistijd van min. 1 uur heen en > 1 uur terug, want files. Ik ben minimaal 10 uur van huis: voor 7-enen de deur uit en om 5 uur a half zes weer thuis.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:34 schreef roos94 het volgende:
Hoelang duurt jouw werkdag? (Met/zonder pauze)
Dit.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:45 schreef nostra het volgende:
Zolang ik maar de vrijheid heb om dat zelf te bepalen, binnen de lichte grenzen die er inherent aan een dienstverband altijd zijn. Just make it happen, dat idee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |