Welke hoed?quote:Op zondag 5 mei 2024 16:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die hoed valt me eigenlijk helemaal niet op.
wat is dat voor onzin dan om niet te mogen livestreamenquote:
Ja snap deze beslissing echt nietquote:Op zondag 5 mei 2024 16:25 schreef grazz het volgende:
[..]
wat is dat voor onzin dan om niet te mogen livestreamen
Als dit echt zo is!quote:
Had het ons ook gewoon van te voren even laten weten...quote:
Ondanks dat het raar/zonde is, is dat laatste ook wel weer overdreven want 99,99% heeft niet eens door dat dit nu gaande is.quote:
ons fans wordt niks meer gegund héquote:Op zondag 5 mei 2024 16:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ja snap deze beslissing echt niet
In Zweden is de weerstand tegen de deelname van israel volgens mij erg groot. Dat, icm met de bende-oorlogen maakt vermoedelijk dat ze voor deze oplossing kiezen. Beetje jammer dit: had men aan kunnen zien komen en anders kunnen organiseren. Rondje stadion ofzo.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ondanks dat het raar/zonde is, is dat laatste ook wel weer overdreven want 99,99% heeft niet eens door dat dit nu gaande is.
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat Nederland dit had gedaan door de kans op protesten, tenzij ze daar gewoon een veel extremere reactie verwachten.Het lijkt zo ook meer alsof ze gewoon alles waar fans/fanpers iets mee te maken heeft willen afschaffen.
Dit is meer een presentatie van de artiesten dan een feestelijke opening.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:31 schreef nik4ever het volgende:
Ik was in slaap gevallen toen ik vanmiddag aan het genieten was van mijn luisterboek maar nu ik nu inschakel heb ik duidelijk geen F$%^k gemist.... Wat is dit voor raars, dit is toch niet een openingsceremonie en waar is ie carpet?!...
Weet iemand een betere live verbinding dat je toch nog iets leuks ziet?
https://www.instagram.com/eurovisionfn/live/ ?quote:Op zondag 5 mei 2024 16:31 schreef nik4ever het volgende:
Ik was in slaap gevallen toen ik vanmiddag aan het genieten was van mijn luisterboek maar nu ik nu inschakel heb ik duidelijk geen F$%^k gemist.... Wat is dit voor raars, dit is toch niet een openingsceremonie en waar is ie carpet?!...
Weet iemand een betere live verbinding dat je toch nog iets leuks ziet?
Waarom is een Griekse fansite er wel, maar een Wiwibloggs etc niet?quote:Op zondag 5 mei 2024 16:33 schreef grazz het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/eurovisionfn/live/ ?
Denk dat de wiwi's er wel zijn, maar dat ze het risico niet nemen met livestreamen om straks eruit gekickt te worden? die zullen straks wel interviews plaatsen zoals ze elk jaar doenquote:Op zondag 5 mei 2024 16:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom is een Griekse fansite er wel, maar een Wiwibloggs etc niet?
Wiwibloggs William heeft gezegd dat live streamen verboden is. Die Griekse fansite houdt zich sowieso nooit aan de regels dus dat zou nu ook wel weer het geval zijnquote:Op zondag 5 mei 2024 16:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom is een Griekse fansite er wel, maar een Wiwibloggs etc niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |