Rol de loper maar uit, zondag 5 mei vanaf 15.30 is het Turquoise Carpet event, waar 36 acts over de turquoise loper gaan in hun mooiste outfit.quote:The glamorous gala that is the Turquoise Carpet is happening on Sunday May 5th, taking place at the newly constructed harmony of halls that is Malm Live. On it, the artists of the 68th Eurovision Song Contest will be wandering up the walkway in all their fashion-forward finery, and stopping to chat along the way - as they prepare to enter one of the most important weeks of their lives.
The carpet catwalk - which is the official opening ceremony of the 68th Eurovision Song Contest - will be broadcast live via both the Eurovision Song Contest YouTube channel and a TikTok live on the Eurovision account on the platform.
quote:Belgium
Slovenia
Azerbaijan
Austria
Portugal
Norway
San Marino
Cyprus
Georgia
Czechia
Greece
Albania
Malta
Moldova
Lithuania
Luxembourg
Latvia
Serbia
Croatia
Spain
Germany
Finland
Ukraine
Switzerland
Italy
Estonia
Armenia
Netherlands
Australia
Poland
UK
Iceland
Ireland
France
Denmark
Sweden
Note: The Israeli delegation will not attend the carpet because of Holocaust Memorial Day in their country.
The Opening Ceremony will take place at the Malm Live Congress and Concert Hall. Hosted by drag queens Elektra and Tia Kofi.
Gierenquote:
quote:Turquoise carpet — Running order:
1. Belgium 🇧🇪
2. Slovenia 🇸🇮
3. Azerbaijan 🇦🇿
4. Austria 🇦🇹
5. Portugal 🇵🇹
6. Norway 🇳🇴
7. San Marino 🇸🇲
8. Cyprus 🇨🇾
9. Georgia 🇬🇪
10. Czechia 🇨🇿
11. Greece 🇬🇷
12. Albania 🇦🇱
13. Malta 🇲🇹
14. Moldova 🇲🇩
15. Lithuania 🇱🇹
16. Luxembourg 🇱🇺
17. Latvia 🇱🇻
18. Serbia 🇷🇸
19. Croatia 🇭🇷
20. Spain 🇪🇸
21. Germany 🇩🇪
22. Finland 🇫🇮
23. Ukraine 🇺🇦
24. Switzerland 🇨🇭
25. Italy 🇮🇹
26. Estonia 🇪🇪
27. Armenia 🇦🇲
28. Netherlands 🇳🇱
29. Australia 🇦🇺
30. Poland 🇵🇱
31. United Kingdom 🇬🇧
32. Iceland 🇮🇸
33. Ireland 🇮🇪
34. France 🇫🇷
35. Denmark 🇩🇰
36. Sweden 🇸🇪
Dat lijkt mij wel iets te snel, normaal even ze een paar minuten per artiest volgens mij.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:30 schreef Rebel- het volgende:
Nemo zei dat hen om 15.45 gepland is. Nummer 24.
Oh dat is best snelquote:Op zondag 5 mei 2024 15:30 schreef Rebel- het volgende:
Nemo zei dat hen om 15.45 gepland is. Nummer 24.
Hier ook.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:33 schreef Greys het volgende:
Zien jullie al iets? Bij mij staat ie nog op wachten tot 15.30 uur maar dat is het al 3 minuten.
So far lijkt dit een reactie op de livestream. Normaal gaat Wiwi wel live volgens mij maar die zie ik nog niet.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:33 schreef Momo het volgende:
Hier is een stream, maar hun gaan live streamen op de carpet lijkt het
alsof ik dat niet expres zo zou typenquote:Op zondag 5 mei 2024 15:36 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ik las nu Appie als die van Joost, dus was even in de war
Het regent, maar vond het publiek en die award show vibe juist wel mooi altijd met bij dit event.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:40 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik dacht dat Mustii eerst was
Maar dus geen publiek ook zo te zien?
Ja, de hele start voelt behoorlijk anti-climax.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Het regent, maar vond het publiek en die award show vibe juist wel mooi altijd met bij dit event.
Zoals je zelf ook al aangaf, gewoon de opkomst van artiesten maakt het wel altijd geinig. Kwamen ook altijd leuke gifjes uit.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:43 schreef Momo het volgende:
Jammer dat ze dit veranderd hebben, ik ga denk ik ook wat anders doen zo.
If it ain't broke...quote:Op zondag 5 mei 2024 15:48 schreef Em31 het volgende:
Waarom moet dit nou ook alweer veranderd worden.![]()
Ziet er wel uit alsof dit veel goedkoper is, net als die kleinere podiums in het Eurovision Village.quote:
Ja lol. Maar ik ben zelf ook ziedendquote:Op zondag 5 mei 2024 15:48 schreef Greys het volgende:
Iedereen ziedend in die chat van de live stream.
Ja, ik had er echt even zin in de kneuterigheid, de reacties van het publiek enzo. Wat een flater.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:52 schreef diana1980 het volgende:
Vind het ook wel een teleurstelling haha.
Zat er helemaal klaar voor
Dan nog hadden ze er meer van kunnen maken. Zelfs al spelen ze een stukje van de clip van de volgende groep die aankomt in plaats van die slideshow. En iets van een catwalk richting de interviewers met vlaggetjes.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:56 schreef Em31 het volgende:
Of het komt door veiligheidsredenenOndanks dat Isral er zelf niet is.
Ik was er stiekem al een petsie bang voor toen ik 'backstage' las in de titel van de youtube maar ik dacht 'geen paniek dat komt vast goed'.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:06 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Dit ziet er al beter uit, waarom zien wij dit niet?
De ongemakkelijke interviews zijn er wel hoor.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:11 schreef Mandy040986 het volgende:
Wat is dit.![]()
Ik wil ongemakkelijke interviews. Wapperende vlaggen. Waar is het feestje?
United by Music, Divided by Malm.
Oh.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De ongemakkelijke interviews zijn er wel hoor.
quote:
Die zitten op het einde. Binnen, n de loper.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:13 schreef Momo het volgende:
Ook wel raar dat Wiwibloggs, EscUnited en al die kanalen ook niet live zijn.
Welke hoed?quote:Op zondag 5 mei 2024 16:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die hoed valt me eigenlijk helemaal niet op.
wat is dat voor onzin dan om niet te mogen livestreamenquote:
Ja snap deze beslissing echt nietquote:Op zondag 5 mei 2024 16:25 schreef grazz het volgende:
[..]
wat is dat voor onzin dan om niet te mogen livestreamen
Als dit echt zo is!quote:
Had het ons ook gewoon van te voren even laten weten...quote:
Ondanks dat het raar/zonde is, is dat laatste ook wel weer overdreven want 99,99% heeft niet eens door dat dit nu gaande is.quote:
ons fans wordt niks meer gegund hquote:Op zondag 5 mei 2024 16:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ja snap deze beslissing echt niet
In Zweden is de weerstand tegen de deelname van israel volgens mij erg groot. Dat, icm met de bende-oorlogen maakt vermoedelijk dat ze voor deze oplossing kiezen. Beetje jammer dit: had men aan kunnen zien komen en anders kunnen organiseren. Rondje stadion ofzo.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ondanks dat het raar/zonde is, is dat laatste ook wel weer overdreven want 99,99% heeft niet eens door dat dit nu gaande is.
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat Nederland dit had gedaan door de kans op protesten, tenzij ze daar gewoon een veel extremere reactie verwachten.Het lijkt zo ook meer alsof ze gewoon alles waar fans/fanpers iets mee te maken heeft willen afschaffen.
Dit is meer een presentatie van de artiesten dan een feestelijke opening.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:31 schreef nik4ever het volgende:
Ik was in slaap gevallen toen ik vanmiddag aan het genieten was van mijn luisterboek maar nu ik nu inschakel heb ik duidelijk geen F$%^k gemist.... Wat is dit voor raars, dit is toch niet een openingsceremonie en waar is ie carpet?!...
Weet iemand een betere live verbinding dat je toch nog iets leuks ziet?
https://www.instagram.com/eurovisionfn/live/ ?quote:Op zondag 5 mei 2024 16:31 schreef nik4ever het volgende:
Ik was in slaap gevallen toen ik vanmiddag aan het genieten was van mijn luisterboek maar nu ik nu inschakel heb ik duidelijk geen F$%^k gemist.... Wat is dit voor raars, dit is toch niet een openingsceremonie en waar is ie carpet?!...
Weet iemand een betere live verbinding dat je toch nog iets leuks ziet?
Waarom is een Griekse fansite er wel, maar een Wiwibloggs etc niet?quote:Op zondag 5 mei 2024 16:33 schreef grazz het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/eurovisionfn/live/ ?
Denk dat de wiwi's er wel zijn, maar dat ze het risico niet nemen met livestreamen om straks eruit gekickt te worden? die zullen straks wel interviews plaatsen zoals ze elk jaar doenquote:Op zondag 5 mei 2024 16:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom is een Griekse fansite er wel, maar een Wiwibloggs etc niet?
Wiwibloggs William heeft gezegd dat live streamen verboden is. Die Griekse fansite houdt zich sowieso nooit aan de regels dus dat zou nu ook wel weer het geval zijnquote:Op zondag 5 mei 2024 16:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom is een Griekse fansite er wel, maar een Wiwibloggs etc niet?
Wie zit er nu ook met twee schermen (laptop/ mobiel) te kijkenquote:Op zondag 5 mei 2024 16:33 schreef grazz het volgende:
[..]
De oranje plopkap van Aran is ook aanwezig.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:33 schreef grazz het volgende:
[..]
Deed ie ook al in een TikTok in Malm. Die van pianoleraar.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:57 schreef Kinga het volgende:
Stuntje zet een heel irritant duits accent op..
Vragen op het kaartje oplezen, en verder niet luisteren naar de antwoorden die je krijgt.quote:
Ik wil een filmpjequote:Op zondag 5 mei 2024 16:59 schreef nik4ever het volgende:
horen jullie dat ook op die live insta account? Joost was klaar met zijn interview en ging dus de loper op en iedereen begon te juichen, dat zelfs de artiesten die genterviewd werden moesten omkijken..![]()
Tenminste zo klinkt het...
Dat krijg je als je enkel op uiterlijk cast... hahaquote:Op zondag 5 mei 2024 16:58 schreef Meridiaan het volgende:
Die drag queen in het roze heeft niet echt schwung of veel spontaniteit, jammer
Dat gaat ook niet meer gebeuren.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:01 schreef Kinga het volgende:
Is dat staartje van Stuntje echt? Of een clip on extension? Ik vind het zo goor. En we zijn nog altijd niet verlost van die kip he.. zucht.
Die lijkt er ook echt lol in te hebben.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:02 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
De gesprekjes met Tia lijken allemaal wat langer.
Nou is Ollies Engels ook best goed.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:01 schreef Cyan9 het volgende:
UK interview is de beste tot nu toe. No bias, sure.
Ik wou dat ik het had, maar het was eventje na zijn interview op die live stream. Je zag weliswaar Joost niet in beeld maar wel zoveel gejuich dat iedereen om ging kijken.. Dus het lijkt erop, kan ook een aanname zijn. Echter zouden ze niet denk zo voor Australie of de oude mannen gillen lijkt me.quote:
Zeker, die doet de praatjes ook echt goed, gooit er nog een obscuur vraagje in somsquote:
Totaal niet mijn ding.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:04 schreef Rebel- het volgende:
Joost kan die rok heel goed hebben. Beter dan ik.
Als je naar deze foto's kijkt kan het niet anders dat het publiek zo hard ineens ging juichen voor joost.quote:
Leuke outfit inderdaad zoquote:Op zondag 5 mei 2024 17:04 schreef Rebel- het volgende:
Joost kan die rok heel goed hebben. Beter dan ik.
Met een zeer vlot montuurtjequote:Op zondag 5 mei 2024 17:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eigenlijk ontbreekt Donnie nog als 'The Phenomenon'
Ze liggen voor op schema, dus het kan allemaal wat relaxter.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:14 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Lijkt alsof de interviews nu ineens langer zijn.
Mag het ook een background danser zijn hahaquote:Op zondag 5 mei 2024 17:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik vroeg het gisteren in de retro maar ook een leuke vraag voor hier: Wie vinden jullie de knapste artiest van dit jaar?
Wat mij betreft mogen het ook meerdere background dansers zijn.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:15 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Mag het ook een background danser zijn haha
Dan kies ik voor alle dansers van Oostenrijk en Engeland in mijn harem.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen het ook meerdere background dansers zijn.
quote:Op zondag 5 mei 2024 17:15 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Mag het ook een background danser zijn haha
Als jullie dat mooi vinden mag het van mijquote:Op zondag 5 mei 2024 17:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen het ook meerdere background dansers zijn.
Ze ruikt de borrels al...quote:Op zondag 5 mei 2024 17:20 schreef Cyan9 het volgende:
Roze dragqueen komt een beetje los.
Op het allerlaatste moment.
Keine ahnungquote:Op zondag 5 mei 2024 17:25 schreef nik4ever het volgende:
Is ergens een kanaal nog iets aan het streamen?
Ik heb nog niet veel gezien, maar vermoed de zangeres van Armeniquote:Op zondag 5 mei 2024 17:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik vroeg het gisteren in de retro maar ook een leuke vraag voor hier: Wie vinden jullie de knapste artiest van dit jaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |