Thnx. Maar is mij te verquote:
20 minuutjes fietsen voor mij.quote:
Ga jij er naar toe?quote:
Wil nog even checken wat er verder nog is.quote:
Hier treden ze 5 min fietsen vandaan op op 2 juni. Maar weet niet holaat en het is een dagkaart omdat het een festival is tjakaaa 39 euro.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wil nog even checken wat er verder nog is.
Nee , ik heb helemaal niks daarmee. Kijk als het nou bv Pink Floyd zou zijn werd het een ander verhaal, Leeuwarden is voor mij ook een flink eind rijden hoor.quote:
Ja daar noem je ook een bandquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:40 schreef Iceage het volgende:
[..]
Nee , ik heb helemaal niks daarmee. Kijk als het nou bv Pink Floyd zou zijn werd het een ander verhaal, Leeuwarden is voor mij ook een flink eind rijden hoor.
Je had weer de laatste en de eerste van de dagquote:
Wordt een gewoonte 🤣quote:Op zondag 5 mei 2024 08:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je had weer de laatste en de eerste van de dag
Het is ook zo rustig hier de laatste dagen. Iedereen is druk waarschijnlijk..quote:
Nee idd. Sneu voor iedereen die van festivals houdenquote:Op zondag 5 mei 2024 08:09 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
Het ziet er erg triestig uit buiten. Geen goed weer voor de festivals op deze Bevrijdingsdag.
Het lijkt hier nu wel wat open te trekken dus misschien hebben ze toch een beetje gelukquote:Op zondag 5 mei 2024 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee idd. Sneu voor iedereen die van festivals houden
Volgens mijn telefoon blijft het hier tot 14.00 (+/-) regenen.quote:Op zondag 5 mei 2024 10:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het lijkt hier nu wel wat open te trekken dus misschien hebben ze toch een beetje geluk
Noordoosten wat regen, de rest vrijwel onbewolkt.quote:Op zondag 5 mei 2024 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee idd. Sneu voor iedereen die van festivals houden
Wat knutsel je?quote:Op zondag 5 mei 2024 10:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mijn telefoon blijft het hier tot 14.00 (+/-) regenen.
Wel sneu voor iedereen, maar ja.. voor mij fijn en gezelligals mijn koffie op is ga ik knutselen
Het lijkt idd goed te komenquote:Op zondag 5 mei 2024 11:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Noordoosten wat regen, de rest vrijwel onbewolkt.
Harry Potter.. wat leukquote:Op zondag 5 mei 2024 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heel veel
Op dit moment haak ik harry potter-personages
Ach... iedereen laat wel ergens een steekje vallenquote:Op zondag 5 mei 2024 11:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Harry Potter.. wat leukeen echt Crea Bea dan
![]()
Ik heb daar totaal geen feeling voor. Heb vroeger eens wat proberen te breien maar dan moest ik elke keer weer bij mijn oma vragen of ze de gevallen steken weer kon ophalen
quote:Op zondag 5 mei 2024 11:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... iedereen laat wel ergens een steekje vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |