En afwachten of al die 10.000 eerder gemelde bezoekers ook daadwerkelijk aanwezig zullen zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ziet er niet goed uit. Veel paraplu’s zullen we zien.
Neem voor alle zekerheid een reddingsboei mee.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als ik vies wil worden is dat een goed idee
De reserveringen stonden op MP te koop.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
En afwachten of al die 10.000 eerder gemelde bezoekers ook daadwerkelijk aanwezig zullen zijn.
Ja, de idioten.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De reserveringen stonden op MP te koop.
Hier al regen en onweer gehad vandaagquote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:26 schreef lojanda het volgende:
Het wordt me hier toch donker buiten.. kan niet lang meer duren voordat het begint te regenen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:15 schreef spapaars het volgende:
Voor het geval je al van plan bent ze in de bouillon te verzuipen.
vanaf woensdag bij Lidl
[ afbeelding ]
Het is dezelfde sc hoor waar je eerder ook mee postequote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey een SC over reality soaps en streams! Ontdek hem nu pas. Ben ernstig verslaafd aan reality. Dus ik meld mij!
Oh echt? Dan heb ik dat verdrongenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:11 schreef Iceage het volgende:
[..]
Het is dezelfde sc hoor waar je eerder ook mee poste
Wij ook,want het is afgelopen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh echt? Dan heb ik dat verdrongen![]()
Oh wacht, was eerst van BB, maar ik was gestopt met BB
Ik moet het nog zien. Zeker omdat er kaarten werden aangeboden op Marktplaats.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
En afwachten of al die 10.000 eerder gemelde bezoekers ook daadwerkelijk aanwezig zullen zijn.
Ha woensdag maar eens halen dan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:15 schreef spapaars het volgende:
Voor het geval je al van plan bent ze in de bouillon te verzuipen.
vanaf woensdag bij Lidl
[ afbeelding ]
Hey Child. Welkom. Dit is de chat van BB. Die heb ik op verzoek hierheen verhuisd.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey een SC over reality soaps en streams! Ontdek hem nu pas. Ben ernstig verslaafd aan reality. Dus ik meld mij!
Dank dankquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Child. Welkom. Dit is de chat van BB. Die heb ik op verzoek hierheen verhuisd.
Snuggere jappie 🤣quote:
Potjandoriequote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank dank
En leuk! Kom ik jullie hier (ook) lastig vallen![]()
Potjandorie is geen vloekquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel een zeer grove vloek
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |