Dat is ook altijd gezellig om dan uit eten te gaanquote:Op maandag 6 mei 2024 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vier geen verjaardag meer, alleen nog met de kinderen en kleinkinderen
Ik maakte dat altijd op verjaardagen.
Nu is het vaak als de kids komen dat ik met ze uit eten ga of ik heb warme kleine hapjes.
Ja echt heel zuur is dat. Gelukkig zijn ze begonnen met wat panelen en niet helemaal vol gelegd.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oef dat is wel zuur.
Las dat er nu veel mensen voorgelogen worden door de bedrijven die zonnepanelen verkopen.. Was afgelopen week in het nieuws, las het online ergens.
Ik wilde toen meer panelen laten plaatsen dan wat ik hier zou gaan verbruiken.. maar die verkoper zei toen al dat ik dat niet moest doen... omdat er sprake van was dat je mogelijk zou moeten gaan betalen voor te veel opgewekte stroom. 3 of 4 jaar terug was dat...
je bent echt de sjaak nu als je veel meer panelen hebt liggen dan wat je zelf verbruikt.. die mensen hebben een x aantal jaar geluk gehad dat ze er geld voor kregen (voor wat ze terug leverden).
Beterquote:Op maandag 6 mei 2024 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens........
ah als ik een paar keer die airco laat draaien hoef ik niet te gaan betalen. ding kan ook goed verwarmen
Ja vooral omdat je zelf niet meer goed kan is dit een prima oplossingquote:Op maandag 6 mei 2024 11:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is ook altijd gezellig om dan uit eten te gaan
quote:Op maandag 6 mei 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vooral omdat je zelf niet meer goed kan is dit een prima oplossing
Of ik moet zeggen was, want uit eten gaan is bijna niet meer te betalen tegenwoordig
En we zijn met 15 man dan
Ja en vooral het drinken er bij is zo veel duurder gewordenquote:Op maandag 6 mei 2024 11:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
oef dat is heel duur met zoveel mensen.
Omdat het voor jezelf een stuk minder belasting is is het zeker fijn en dan geniet je er zelf ook van. Jammer dat alles zo duur is tegenwoordig en soms zelfs niet meer te betalen is. Heb je al eens gedacht aan Social Deal? Dat scheelt echt heel veel en je hebt er ook echt heel goede deals bij. Ik doe dat ook regelmatig met een vriendin en is altijd goed. We hebben één keer gehad dat het tegenviel maar verder altijd goedquote:Op maandag 6 mei 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vooral omdat je zelf niet meer goed kan is dit een prima oplossing
Of ik moet zeggen was, want uit eten gaan is bijna niet meer te betalen tegenwoordig
En we zijn met 15 man dan
Echt niet meer oké wat je voor een drankje moet betalenquote:Op maandag 6 mei 2024 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en vooral het drinken er bij is zo veel duurder geworden
Ja heb laatste een gepakt voor een pannenkoeken huis.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omdat het voor jezelf een stuk minder belasting is is het zeker fijn en dan geniet je er zelf ook van. Jammer dat alles zo duur is tegenwoordig en soms zelfs niet meer te betalen is. Heb je al eens gedacht aan Social Deal? Dat scheelt echt heel veel en je hebt er ook echt heel goede deals bij. Ik doe dat ook regelmatig met een vriendin en is altijd goed. We hebben één keer gehad dat het tegenviel maar verder altijd goed
Google is watching youquote:Op maandag 6 mei 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
toevallig nu een pushbericht van nu.nl over zonnepanelenover wel of niet overstappen na het invoeren van de terugleverkosten bij sommige bedrijven.
Nee echt niet als ik zelf uit eten ga let ik daar wel opquote:Op maandag 6 mei 2024 11:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt niet meer oké wat je voor een drankje moet betalen
Fijne dagquote:
Dat is soms een nadeel idd maar dan zou je het restaurant kunnen bellen dat je twee tafels wil boeken naast elkaar en uitleggen waarom. Hebben wij ook een keer gehad en toen gaven ze zelf aan om die tegen elkaar te schuiven. We gingen toen uit eten met wat vrienden om te vieren dat de verbouwing van hun klaar was en dat hadden we ook zo uitgelegd. Was geen probleem zei de eigenaar van het restaurant.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb laatste een gepakt voor een pannenkoeken huis.
Maar vaak si het met die deals dat je niet voor zoveel mensen tegelijk kan boeken.
Ja dat snap ik. De tijd van lekker borrelen is voorbij want dat is niet meer te doen.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee echt niet als ik zelf uit eten ga let ik daar wel op
Ja hebben wij met dat pannenkoekenhuis toen ook gedaan. Deden ze ook niet moeilijk overquote:Op maandag 6 mei 2024 11:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is soms een nadeel idd maar dan zou je het restaurant kunnen bellen dat je twee tafels wil boeken naast elkaar en uitleggen waarom. Hebben wij ook een keer gehad en toen gaven ze zelf aan om die tegen elkaar te schuiven. We gingen toen uit eten met wat vrienden om te vieren dat de verbouwing van hun klaar was en dat hadden we ook zo uitgelegd. Was geen probleem zei de eigenaar van het restaurant.
Is toch de moeite waard om dat eens te vragen.
Echt heel jammerquote:Op maandag 6 mei 2024 11:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. De tijd van lekker borrelen is voorbij want dat is niet meer te doen.
Dat wordt dan idd erg duurquote:Op maandag 6 mei 2024 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hebben wij met dat pannenkoekenhuis toen ook gedaan. Deden ze ook niet moeilijk over
Had ook graag eenhuisje aan zeee willen nemen en daar met zijn allen naar toe. Maar een huisje voor zoveel man is kassaaaaaaaa
We borrelen steeds meer thuis bij elkaar en dan zelf hapjes maken.. ook gezelligquote:
In de winter zijn ze vast goedkoperquote:Op maandag 6 mei 2024 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hebben wij met dat pannenkoekenhuis toen ook gedaan. Deden ze ook niet moeilijk over
Had ook graag eenhuisje aan zeee willen nemen en daar met zijn allen naar toe. Maar een huisje voor zoveel man is kassaaaaaaaa
Ja dat moet nog blijken of het gezellig blijft een heel weekend samenquote:Op maandag 6 mei 2024 11:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat wordt dan idd erg duurmaar wel heel gezellig met de hele bups bij elkaar
Ja is het ook. Maar ik heb geen zin meer in gedoe in huis.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
We borrelen steeds meer thuis bij elkaar en dan zelf hapjes maken.. ook gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |