Nieuwe lichting slaven voor de warlords in Rwanda.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:54 schreef svann het volgende:
Dat asiel-hotel in Rwanda was alleen voor in de folder.
Daar komen ze aan en gaan al snel het achterland in onder waarschijnlijk heel andere omstandigheden.
Hij sprong toch met stoel en al.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:09 schreef svann het volgende:
Jakkes.
Toen sprong er ook een verzetsman met stoel en al uit het raam vanaf tweehoog.
Oh, blijkbaar zonder stoel, maar wel geboeid.
Nee, NSB'er!quote:
Vanaf nu ga ik helemaal nergens meer voor betalen.quote:
Thomas niet, Salemon welquote:Op maandag 6 mei 2024 23:22 schreef svann het volgende:
Hadden Thomas en Salemon nog wat interessants te melden?
De oorlog is zijn laatste strohalm. Zodra die voorbij is en hij waarschijnlijk president-af raakt, is hij zijn onschendbaarheid kwijt. Er wachten wat aanklachten op hemquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:56 schreef monkyyy het volgende:
Misschien als er nóg een universiteit in Nederland wordt gebarricadeerd, dat Netanyahu zich dan bedenkt.
elkequote:
Ben je al zo oud?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:46 schreef superniger het volgende:
Student Dassen met 2 zetels gaat ons toespreken.
Mooi, maar wie deed deze vlees-(op het bot)keuring?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:14 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Het Nederlandse pensioenstelsel is superieur aan alle anderen. Iedereen probeert zoals wij te zijn. Iedereen die erover zeikt, die mag lekker verhuizen naar een ander land en daar van een inferieur pensioensysteem genieten.
https://www.consultancy.e(...)systems-in-the-worldquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:17 schreef svann het volgende:
[..]
Mooi, maar wie deed deze vlees-(op het bot)keuring?
Dat was voor de herziening.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:18 schreef monkyyy het volgende:
https://www.consultancy.e(...)systems-in-the-world
Mercer
Ja, echt erg. Zo'n slecht argument.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:50 schreef NoCigar het volgende:
Prof bouwt een stroman inderdaad. Niet dat ik het verder met de demonstranten eens ben.
Ik kan ook niet zo geloven dat studenten hun gebouw slopen.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:53 schreef NoCigar het volgende:
De kans is groot dat dat geen studenten waren, die van die tv, inmiddels veel vreemde beelden van gezien.
Oh ik vind die Han vd Maas er verschrikkelijk slecht uitkomen juist. "Alsof de UvA alle wereldproblemen kan oplossen". Niemand claimt dit Han.quote:
Naar het ESF gaan in een groot blauw pak en niet gefilmd willen worden is nogal bizar.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Iemand filmen die zegt niet gefilmd te willen worden is grensoverschrijdend.
Off stage in de gangen, het niet 'openbare' deel (na publiek en coulissen-pers) is heel wat anders.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:28 schreef NoCigar het volgende:
Naar het ESF gaan in een groot blauw pak en niet gefilmd willen worden is nogal Izard.
Je hebt liever dat het door professionals gebeurt?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:10 schreef svann het volgende:
Wat een onderwerp. Hoe komen ze er op.
En dat bij de EO; gods schepselen als hobby omleggen.
Nou, alleen als het echt noodzakelijk is een populatie in de hand te houden.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:15 schreef NoCigar het volgende:
Je hebt liever dat het door professionals gebeurt?
Extra stevige stoel voor annabel.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:04 schreef monkyyy het volgende:
Annabel en Hannah, dit wordt een wilde rit
Door dit nieuwe -waarschijnlijk- kabinet?quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die hard werken, sober leven en voor hun oude dag sparen zullen gestraft worden. Want daar zitten de centjes.
Ik schrijf een extra bloeddrukpilletje voor.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:51 schreef Dutch_view het volgende:
Het hoofd van Frans is zo rood als een tomaat
40-45 dagen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:02 schreef NoCigar het volgende:
Ik vraag me af hoe lang dit kabinet het volhoudt. Ik schat 6-12 maanden.
Ze is op Eerdmans gaan zitten die eigenlijk uitgenodigd was.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Oh god, en waarom zit Annabel Nanninga daar... die is electoraal toch totaal niet meer relevant
'We hebben nooit een kans gehad door Kaag.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:06 schreef svann het volgende:
[..]
En als het niet lukt ligt het aan links.
Eigen verantwoordelijkheid is voor anderen.
Nee, ze beschrijven zijn daden.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:14 schreef superniger het volgende:
Nu al plegen ze karaktermoord op Plasterk.
Dit is toch gewoon een verhaal dat vanuit onderzoeksjournalistiek wordt bewezenquote:Op woensdag 15 mei 2024 23:14 schreef superniger het volgende:
Sinds wanneer vind je dat erg bij een PvdA-er -als dat al het geval zou zijn?quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:14 schreef superniger het volgende:
Het is gewoon een ordinair asociaal mokkelquote:Op woensdag 15 mei 2024 23:21 schreef monkyyy het volgende:
Annabel heeft een veel te grote muil voor iemand die niet eens het doorzettingsvermogen heeft om haar middelbare school af kan maken.
Akkoord. Zo'n brultante op verjaardagenquote:Op woensdag 15 mei 2024 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is gewoon een ordinair asociaal mokkel
Ja dat is een soort kernfusie.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:04 schreef monkyyy het volgende:
Annabel en Hannah, dit wordt een wilde rit
Moorman komt wel over als een potentiële leider voor de toekomst van die partij. Ik snap dat ze het nu nog niet gedaan heeft.quote:
Kun je dat niet in Duitsland gaan doen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:30 schreef monkyyy het volgende:
Hopelijk mogen alleen mensen met een EV 130 rijden
Welke realiteit wil ze niet zien?quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:28 schreef matthijst het volgende:
Kop in 't zandwijf steekster/vrouw/dame
Ja, dat kan ik in Duitsland doen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:35 schreef svann het volgende:
[..]
Kun je dat niet in Duitsland gaan doen?
Daar zijn ze er op berekend, hier is het veel te druk (behalve 's nachts).
Je bent optimistisch.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:02 schreef NoCigar het volgende:
Ik vraag me af hoe lang dit kabinet het volhoudt. Ik schat 6-12 maanden.
De nieuwe Sylvana.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Oh god, en waarom zit Annabel Nanninga daar... die is electoraal toch totaal niet meer relevant
40 - 45 dagenquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:20 schreef dvdfreak het volgende:
hoe lang gaat het duren voordat dit kabinet gaat vallen
~monkyy
@ikweethetooknietquote:
Hoop eerder dat het plan voor vermogensaanwasbelasting de nek om wordt gedraaid.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Hopelijk wordt de vermogensrendementsheffing afgeschaft.
En je moet belasting betalen over een afbetaald huis.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:38 schreef svann het volgende:
Hypotheekrente aftrek blijft.
Raar dat die ook nog steeds telt voor het gedeelte boven de hypotheek garantie.
Die is toch voorlopig best laag, restant van een maatregel om het afbetalen te bevorderen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:40 schreef monkyyy het volgende:
En je moet belasting betalen over een afbetaald huis.Lenen wordt gesubsidieerd, walgelijk. Letterlijk slaaf zijn.
De lener is slaaf van de uitlener - Spreuken 22:7
Bontebal doet zijn mond open, totaal gedachteloos komt er een hoop saaie drek uit en dan doet ie hem weer dicht en kijkt de andere kant opquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:52 schreef Cilantro het volgende:
Bontenbal staat aan de verkeerde kant van de migratie discussie.
Veel eerder. Ze hebben geluk straks met het zomerreces. Ik schat november.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:21 schreef monkyyy het volgende:
Lekker boeiend allemaal, over anderhalf jaar staan we toch weer bij de stembus
Past dus prima bij haar.quote:
Belachelijk inderdaad dat ie geen feestmuts op heeft en slingers ophangt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:01 schreef Ronald het volgende:
Die Jimmy Dijk is ook een zuur menneke zeg, die gaat geen stemmen trekken.
jetten die had liever een zeer forse vliegbelasting gezien voor mensen die met vakantie naar Argentinie gaan tijdens de kerstvakantiequote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:43 schreef dvdfreak het volgende:
Rob Jetten over het nieuwe coalitieakkoord
Sonja Barend en Angela Schijf over het politieke interview
Thomas van Groningen over mogelijk minister-president Ronald Plasterk
Lees zelf maar wat een wonderbaarlijk schrijfsel.quote:
Alles geskipt, behalve de budgettaire tabellen. Box 3 belasting gaat omlaag, toen werd ik helemaal opgewonden van binnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:28 schreef svann het volgende:
[..]
Lees zelf maar wat een wonderbaarlijk schrijfsel.
https://www.kabinetsforma(...)ijkgraaf-en-van-zwol
nee Plasterk gaat het doenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:37 schreef svann het volgende:
Thomas krijgt een bonuspunt voor vooruitziendheid als van Zwol binnenkort het torentje instruikelt.
Voor de Sonja-pruik misschien, maar staat haar goed.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:41 schreef monkyyy het volgende:
Ik wist niet dat Angela kort en pittig was
Kort pittig kan wel bij mooie vrouwen zoals Angela.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:41 schreef monkyyy het volgende:
Ik wist niet dat Angela kort en pittig was
Mwaquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:46 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Kort pittig kan wel bij mooie vrouwen zoals Angela.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |