Uit je retoriek in dit topic blijkt voor mij dat je geen enkel oog meer hebt voor de mensen in Gaza, ook in deze reactie weer. Zoals andersom sommigen geen oog meer hebben voor het leed van de Israeli. Dat is niet gezond, ik vind het echt ontmenselijking, ik pas er voor.quote:
Daar zou ik wel een bron van willen zie. Dat die Palestijnen de slachting van vrouwen en kinderen in hun huizen prima vondquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
70% van de Palestijnen steunt Hamas openlijk en vond 7 oktober prima.
Jij vind dat normaal gedrag?
https://tass.com/world/1721349/ampquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Daar zou ik wel een bron van willen zie. Dat die Palestijnen de slachting van vrouwen en kinderen in hun huizen prima vond
Die 70% die ken ik alleen uit die peiling kwam niet naar voren dat die Palestijnen de slachting ook prima vonden
quote:According to the report posted on the center’s website, seventy-two percent of those polled (82% in the West Bank and 57% in the Gaza Strip) approve of the actions by Hamas’ armed wing, including the October 7 attack on Israel and hostage taking.
Waren er normale nazi's?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:01 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ontmenselijking, alle Palestijnen zijn fout
Het is duidelijk dat jij vindt dat Israeli grotere onmensen zijn dan Palestijnen, dat mag. Hopelijk kom je eens tot een ander inzicht.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:08 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Uit je retoriek in dit topic blijkt voor mij dat je geen enkel oog meer hebt voor de mensen in Gaza, ook in deze reactie weer. Zoals andersom sommigen geen oog meer hebben voor het leed van de Israeli. Dat is niet gezond, ik vind het echt ontmenselijking, ik pas er voor.
Cultuur is een product van de mens, dat is waar, nou ontmenselijking ook.
Dat is peiling nr 90 en die staat hierquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
https://tass.com/world/1721349/amp
[..]
Dit blijkt nergens uit.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:22 schreef Loverboii het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij vindt dat Israeli grotere onmensen zijn dan Palestijnen, dat mag. Hopelijk kom je eens tot een ander inzicht.
Ok, wat doet Israel verkeerd dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:26 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dit blijkt nergens uit.
Edit; het tegendeel is waar. Ik ben evengoed tegen ontmenselijking van Joden.
Ja, jammer genoeg. Het is een oorlog.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:32 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Je verwart hier de staat met mensen.
Dat zou dan ook ongefundeerde haat zijn, gebaseerd op leugens en verzinsels. Hoe vervelend jij het wellicht ook vind, mijn claims over de Palestijnen daarentegen kloppen gewoon. Maar het staat je natuurlijk vrij om een tegenargument te geven ..quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:11 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Als iemand zou praten over Joden zoals jij over Palestijnen praat, dan zou deze waarschijnlijk een ban krijgen.
En terecht.
Ja, HAMAS wil graag de mogelijkheid houden om ook in de toekomst raketten op Israel te kunnen schieten en liefst nog wat zwaardere dan ookquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:52 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Dat zal Hamas echt niet waarderen. Maar het zou wel een optie kunnen zijn. Geen staat hebben maar bezet worden door Egypte en andere Arabische landen was tussen 1948 en 1967 tenslotte geen probleem.
quote:Bronnen: 'Hamas keurt voorstel voor staakt-het-vuren binnen enkele dagen goed'
Binnen enkele dagen gaat de Palestijnse terreurorganisatie Hamas aankondigen dat ze akkoord gaat met het voorstel voor een tijdelijk staakt-het-vuren en een vrijlating van gijzelaars in Gaza. Dat schrijft de Palestijnse krant Al-Quds. De Saudische krant Asharq schrijft op zijn beurt dat een akkoord erg dichtbij is en dat we ons eerstdaags aan een antwoord van Hamas mogen verwachten. Hamas zelf heeft nog niet gereageerd op die berichten.
Wat er precies in het voorstel staat, is niet helemaal duidelijk. Er zou volgens bronnen onder meer een staakt-het-vuren komen en er zouden in meerdere ronden Israëlische gijzelaars worden vrijgelaten.
quote:20 minuten geleden
Delegatie Hamas aangekomen in Egypte voor overleg over bestand
Onderhandelaars van de Palestijnse terreurorganisatie Hamas zijn zaterdag gearriveerd in Egypte, berichten Egyptische media.
In dat land wordt onderhandeld over een nieuw bestand in de Gazastrook.
Hamas moet nog laten weten of het instemt met een voorstel dat nu op tafel ligt.
Dat voorziet in een tijdelijk staakt-het-vuren en de vrijlating van Israëlische gijzelaars en Palestijnse gevangenen.
In Egyptische media wordt alvast melding gemaakt van "aanzienlijke vooruitgang" in de onderhandelingen met Hamas en Israël.
Over de meeste twistpunten zou overeenstemming zijn bereikt.
De betrokken partijen hebben dat zelf nog niet bevestigd.
Zulke cartoonisten vergeten op hun beurt dat er nog veel ergere situaties in landen als Soedan en Jemen zijn, zonder dat deze mensen zelf een oorlog begonnen zijn. Opmerkelijk genoeg geeft men niets om die mensen, maar het vermeende leed van de Palestijnen, die wél een oorlog begonnen zijn, wordt uitvergroot tot enorme proporties.quote:
ze mogen allemaal blijven leven , maar HAMAS moet doodquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:22 schreef Loverboii het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij vindt dat Israeli grotere onmensen zijn dan Palestijnen, dat mag. Hopelijk kom je eens tot een ander inzicht.
moslims zijn overtuigd dat sterven in deze oorlog hun rechtstreeks naar het paradijs brengt, zelf geven ze imo niks om de doden maar willen ze wel de schijn opwekken om zo Israel in een slecht daglicht te brengenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze mogen allemaal blijven leven , maar HAMAS moet dood
ja de grootste eer is om martelaar te wordenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:43 schreef Loverboii het volgende:
[..]
moslims zijn overtuigd dat sterven in deze oorlog hun rechtstreeks naar het paradijs brengt, zelf geven ze imo niks om de doden maar willen ze wel de schijn opwekken om zo Israel in een slecht daglicht te brengen
Snap niet waarom ze Israël niet ontzettend dankbaar zijn dat die zoveel van hen een tripje paradijs geeft.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:43 schreef Loverboii het volgende:
[..]
moslims zijn overtuigd dat sterven in deze oorlog hun rechtstreeks naar het paradijs brengt, zelf geven ze imo niks om de doden maar willen ze wel de schijn opwekken om zo Israel in een slecht daglicht te brengen
Hamas is verleden tijd en heeft niets te willen.quote:
Ik denk dat dit een hele goede oplossing kan zijn. Egypte zal weigeren denk ik, die willen niets met Gaza te maken hebben. Maar Arabische landen?quote:Maar het zou wel een optie kunnen zijn. Geen staat hebben maar bezet worden door Egypte en andere Arabische landen was tussen 1948 en 1967 tenslotte geen probleem.
Zolang de IDF door mag gaan met acties gaat geen van die landen zich eraan brandenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:14 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Hamas is verleden tijd en heeft niets te willen.
[..]
Ik denk dat dit een hele goede oplossing kan zijn. Egypte zal weigeren denk ik, die willen niets met Gaza te maken hebben. Maar Arabische landen?
Jij ziet dat geheel anders?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:22 schreef Loverboii het volgende:
[..]
Dat laatste. Libanezen in Afrika. Ooit meegemaakt hoe ze omgaan met Afrikaanse mensen?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja de grootste eer is om martelaar te worden
Islam landen zullen altijd arm blijven , tenzij ze boven op een olie en gas bel zitten
De oorzaak ligt in het verbod op geld lenen in de Koran, het westen floreert bij het geld lenen door genieen met durf en de banken die dat tomeloos uit durven lenen , samen met durfinvesteerders
Zelfs voor een woning te bouwen kan men geen geld lenen en ook geen werk vinden dus , dit doet zich in heel africa voor
Het zal ook nooit veranderen , zoals een IMAM onlangs tegen me zei, 1000 euro ontvangen is 1000 euro terug , dus ook geen omwegen met een extra geld truc
In Africa komen nu heel veel Indiers en Libanezen die een zaak beginnen en mensen in dienst nemen ,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |