abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 mei 2024 @ 10:21:05 #176
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213412997
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 10:11 schreef Ferdii het volgende:

[..]
als ze het al snappen, wat ik na alle info, background storys etc gelezen te hebben nog amper doe :p
Is ook wel lastig om binnen 3 minuten dit begrijpelijk te maken voor mensen die Joost nog nooit gezien hebben. Bij van die first time reactie video´s komen er soms ook boze comments van fans als die gene het verhaal erachter niet snapt. Maar straks let natuurlijk ook iedereen niet even goed op. Mensen kijken met familie of vrienden en straks heb je 02:30 minuut lol en daarna de outro. Zou al knap zijn als hij veel mensen toch raakt met dat einde. Zijn wel meer nummers bij Eurovisie met een grotere betekenis, maar groot deel van Nederlandse publiek doet daar ook niet de moeite om naar de tekst te luisteren etc.
pi_213413037
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 10:21 schreef Momo het volgende:

[..]
Is ook wel lastig om binnen 3 minuten dit begrijpelijk te maken voor mensen die Joost nog nooit gezien hebben. Bij van die first time reactie video´s komen er soms ook boze comments van fans als die gene het verhaal erachter niet snapt. Maar straks let natuurlijk ook iedereen niet even goed op. Mensen kijken met familie of vrienden en straks heb je 02:30 minuut lol en daarna de outro. Zou al knap zijn als hij veel mensen toch raakt met dat einde. Zijn wel meer nummers bij Eurovisie met een grotere betekenis, maar groot deel van Nederlandse publiek doet daar ook niet de moeite om naar de tekst te luisteren etc.
Ik geloof dat niet dat mensen Joost zaterdag bijvoorbeeld voor de eerste x gaan zien etc. Iedereen heeft tegenwoordig social media. Er komen altijd wel dingen voorbij in je feeds zeg maar.
  zaterdag 4 mei 2024 @ 10:25:24 #178
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213413048
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 10:24 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ik geloof dat niet dat mensen Joost zaterdag bijvoorbeeld voor de eerste x gaan zien etc. Iedereen heeft tegenwoordig social media. Er komen altijd wel dingen voorbij in je feeds zeg maar.
Als je in de Eurovisie bubbel zit ja, 95% van de mensen die kijken zaterdag die niet in Nederland of België wonen kennen Joost niet.
pi_213413070
quote:

[..]
Voordat een land start krijg je toch altijd die postcard en vaak uitleg waar een liedje over gaat of wat die persoon of groep als boodschap heeft? :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213413077
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 10:25 schreef Momo het volgende:

[..]
Als je in de Eurovisie bubbel zit ja, 95% van de mensen die kijken zaterdag die niet in Nederland of België wonen kennen Joost niet.
Mijn vrouw kent Joost ook niet. Toch kwamen er dingen voorbij als "ad" op o.a. Instagram en Facebook.
  zaterdag 4 mei 2024 @ 10:28:52 #181
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213413095
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 10:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Voordat een land start krijg je toch altijd die postcard en vaak uitleg waar een liedje over gaat of wat die persoon of groep als boodschap heeft? :)
Ligt er maar net aan of de commentator zin heeft dingen uit te leggen. In Nederland doen ze dat wel, maar bijvoorbeeld bij de Belg of BBC zijn ze eerder schijtlollig aan het doen. Graham Norton vertelde over Maneskin alleen maar dat hun muziek erger was dan de schimmel in zijn badkamer. Verder geen background.
pi_213413104
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 10:28 schreef Momo het volgende:

[..]
Ligt er maar net aan of de commentator zin heeft dingen uit te leggen. In Nederland doen ze dat wel, maar bijvoorbeeld bij de Belg of BBC zijn ze eerder schijtlollig aan het doen. Graham Norton vertelde over Maneskin alleen maar dat hun muziek erger was dan de schimmel in zijn badkamer. Verder geen background.
Maneskin GENOT
pi_213413116
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 10:28 schreef Momo het volgende:

[..]
Ah, ik kijk altijd via de NOS. Wow, wat een verschil dan. -O- Ik dacht dat het altijd leuk was via de BBC, meteen afgeknapt nu. :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 4 mei 2024 @ 10:32:19 #184
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213413132
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 10:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ah, ik kijk altijd via de NOS. Wow, wat een verschil dan. -O- Ik dacht dat het altijd leuk was via de BBC, meteen afgeknapt nu. :')
Nouja veel mensen vinden het juist leuk als er vooral grappen worden gemaakt en vooral niet te serieus wordt gedaan.

Dit is Graham Norton in 2021, niet veel background informatie over de artiesten.

pi_213413201
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 10:32 schreef Momo het volgende:

[..]
Nouja veel mensen vinden het juist leuk als er vooral grappen worden gemaakt en vooral niet te serieus wordt gedaan.

Dit is Graham Norton in 2021, niet veel background informatie over de artiesten.

Heeft ieder jaar dezelfde grap over de punten vanuit Frankrijk :') Dat ze die altijd voor de Eiffeltoren geven en dat is ook zo :P
pi_213413211
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 10:03 schreef Greys het volgende:
Percy van Wiwi (degene die ook 'pathetic' ipv 'athletic' schreef in een Wiwitweet per ongeluk en daarna OOPS DAT WAS IK, alleen daarom al vind ik haar leuk omdat ze haar foutjes ownt.) Ze is niet eens fan van het lied van Joost maar tweet toch dit.

[ x ]
Yup, ik heb persoonlijk dan weer niks met de bommen-en granatenachtergrond van Oekraïne. Los van dat de oorlog verschrikkelijk is voelt dat voor mij zoiets meer als makkelijk scoren dan de pure emotie vanuit een persoon.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213413218
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 10:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Yup, ik heb persoonlijk dan weer niks met de bommen-en granatenachtergrond van Oekraïne. Los van dat de oorlog verschrikkelijk is voelt dat voor mij zoiets dan meer als makkelijk scoren dan de pure emotie vanuit een persoon.
Is ook zo.
pi_213413253
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 10:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Mijn vrouw kent Joost ook niet. Toch kwamen er dingen voorbij als "ad" op o.a. Instagram en Facebook.
Ja maar je weet toch ook 0.0 van elke andere artiest uit de andere landen? Ik vind Eurovisie top maar heb echt 0 idee of er een verhaal achter liedjes van andere landen zit -alleen een vaag gevoel van hoe een paar nummers gaan qua melodie.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_213413257
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 10:42 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ja maar je weet toch ook 0.0 van elke andere artiest uit de andere landen? Ik vind Eurovisie top maar heb echt 0 idee of er een verhaal achter liedjes van andere landen zit -alleen een vaag gevoel van hoe een paar nummers gaan qua melodie.
Ligt eraan of je erop klikt natuurlijk of niet
  zaterdag 4 mei 2024 @ 10:44:06 #190
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213413273
Kroatië en Zwitserland hebben er ook wel baat bij dat iemand bij de postcard uitlegt waar het nummer over gaat.
pi_213413286
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 10:44 schreef Momo het volgende:
Kroatië en Zwitserland hebben er ook wel baat bij dat iemand bij de postcard uitlegt waar het nummer over gaat.
Hopelijk leggen we niks uit dan. Concurrentie gaan we niet in het zadel helpen natuurlijk :P
  zaterdag 4 mei 2024 @ 10:46:00 #192
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213413306
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 10:44 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Hopelijk leggen we niks uit dan. Concurrentie gaan we niet in het zadel helpen natuurlijk :P
Zou je hetzelfde vinden als ze bij de Zwitserse of Kroatische TV bewust hetzelfde zouden doen bij Joost? ;)
pi_213413309
quote:

[..]
Zijn hele social media campagne draait om het vertellen van het verhaal. Zowel Jury (als ze serieus hun werk doen, niet altijd a given) als presentatoren gaan dit meekrijgen in de aanloop van en de kans is aannemelijk dat dit ook expliciet zal gezegd worden tijdens de aankondigen per land door hun presentatoren onder the postcards.. Dus als je al van te voren als casual kijken door de presentator die daar iets over vertelt tijdens de aankondiging en dit nummer komt en dat einde komt, ja dan zou het best kunnen zijn dat het grote publiek dit ook mee gaat krijgen. Al met al heel slim aangepakt en effectief! #trusttheproces.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 mei 2024 @ 10:46:24 #194
163650 Greys
pi_213413313
Ik denk ook nog steeds zoiets. Dat het dus lijkt alsof hij in een game zit of lijkt alsof hij in het LED scherm zit straks, voor alle tv kijkers dan. Niet in de zaal.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213413324
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 10:46 schreef Momo het volgende:

[..]
Zou je hetzelfde vinden als ze bij de Zwitserse of Kroatische TV bewust hetzelfde zouden doen bij Joost? ;)
Ja het is een wedstrijd. Sterker nog een aantal landen doet dat altijd. Die stemmen gewoon niet op de concurrentie
pi_213413382
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 10:46 schreef Greys het volgende:
Ik denk ook nog steeds zoiets. Dat het dus lijkt alsof hij in een game zit of lijkt alsof hij in het LED scherm zit straks, voor alle tv kijkers dan. Niet in de zaal.

[ afbeelding ]
Dat denk ik inderdaad ook, het wordt een game. Met toevoegingen op het beeld en misschien ook een aangepast beeld wat later normaal wordt. Iemand zei ook dat al dat rood dan een error is.

Enige is dat sommige foto’s dan niet helemaal te plaatsen zijn, zoals die worst enzo. Maar er moet wel iéts zijn in dat deel en een game lijkt logisch omdat hij ook op 1 plek blijft staan.
pi_213413403
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 10:49 schreef Em31 het volgende:

[..]
Dat denk ik inderdaad ook, het wordt een game. Met toevoegingen op het beeld en misschien ook een aangepast beeld wat later normaal wordt. Iemand zei ook dat al dat rood dan een error is.

Enige is dat sommige foto’s dan niet helemaal te plaatsen zijn, zoals die worst enzo. Maar er moet wel iéts zijn in dat deel en een game lijkt logisch omdat hij ook op 1 plek blijft staan.
Zoiets inderdaad. Komt gover nog overvliegen als Supergover? :')
  zaterdag 4 mei 2024 @ 10:52:30 #198
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213413418
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 09:07 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Nounou, van mij mag hij he, z'n emoties uitschreeuwen... alleen op Eurovisie zou ik het zo niet doen. Maar dat gaat hij ook niet doen.
Zullen we dat ‘nounou’ weglaten?
Ik vind dit denigrerend overkomen en het is duidelijk dat Summer het er moeilijk mee heeft.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_213413425
Het is eigenlijk best grappig; tweede repetitie is geweest. We weten van alle landen ongeveer wat ze gaan doen en van NL is het nog steeds gissen...
Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt dus ook al wordt het een saaie act, zoals sommigen denken, het feit dat men bij repetitie twee nog steeds niet weet wat het gaat worden is inderdaad al iets wat nog nooit eerder is vertoont op Eurovisie (daar hadden ze dus al gelijk in haha) _O-

Maar nog steeds team #trusttheproces :J
pi_213413439
zenuwen beginnen te komen! en een deja vu met de rehearsals van duncan, want die gekke bol licht kon toch niet veel goeds betekenen….! ik heb er zin in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')