abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 mei 2024 @ 22:50:35 #101
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213409766
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 22:48 schreef Greys het volgende:

[..]
Hahaha dat vind ik wel geinig. Want volgens mij kan Joost heel hard rennen. :D
Nu zeker denk ik. Hij is al een tijdje aan het trainen dacht ik?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_213409801
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 22:38 schreef Greys het volgende:
In dat vrijgegeven stukje zwiept er van rechts naar links bovenin nog een camera pontificaal door het beeld rond seconde 5 trouwens. :D

[ afbeelding ]
In dat versnelde stukje van achteren gefilmd ook, op 7 seconden. Een camera waarschijnlijk, maar iemand in de reactie vroeg zich af of er iemand wegvliegt. Waarop een ander reageert: ja, supergrover.
C’est Davie :o)
pi_213409818
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 22:23 schreef drxanax het volgende:
Ilse bevestigt net bij Beau dat ze idd bij laatste zat en ook auditie heeft moeten doen.
En ze baalt dat het is uitgelekt en dat dit misschien ook consequenties heeft voor artiesten in de toekomst. Maar dat ze zelf graag ook nog een keertje wilt gaan.
Dat ze tot de auditieronde is gekomen zegt dus wel dat de commissie haar een kans wilde geven.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 22:57:04 #104
163650 Greys
pi_213409861
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 22:52 schreef Dave het volgende:

[..]
In dat versnelde stukje van achteren gefilmd ook, op 7 seconden. Een camera waarschijnlijk, maar iemand in de reactie vroeg zich af of er iemand wegvliegt. Waarop een ander reageert: ja, supergrover.
Ja maar in het versnelde stukje is alles niet zoals het straks in beeld komt, dit wat nu vrijgegeven is zouden de echte camerabeelden moeten zijn. Dus dat moet nog wel even aangepast. 😅
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213409886
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 22:57 schreef Greys het volgende:

[..]
Ja maar in het versnelde stukje is alles niet zoals het straks in beeld komt, dit wat nu vrijgegeven is zouden de echte camerabeelden moeten zijn. Dus dat moet nog wel even aangepast. 😅
Ja, al die camerastandpunten goed krijgen is net een maanlanding.
C’est Davie :o)
  vrijdag 3 mei 2024 @ 22:59:31 #106
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_213409891
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 22:23 schreef drxanax het volgende:
Ilse bevestigt net bij Beau dat ze idd bij laatste zat en ook auditie heeft moeten doen.
En ze baalt dat het is uitgelekt en dat dit misschien ook consequenties heeft voor artiesten in de toekomst. Maar dat ze zelf graag ook nog een keertje wilt gaan.
Ik vind het eigenlijk wel een heel goed teken dat zelfs Ilse de Lange auditie moet doen. Betekent a) dat we veel kwaliteit hebben in de aanmeldingen, en b) dat mensen niet zomaar mogen gaan alleen op basis van hun staat van dienst. Geeft me hoop voor de komende jaren zelfs als dit (toch nog) een fiasco wordt.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 23:07:11 #107
163650 Greys
pi_213410012
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 22:59 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Ik vind het eigenlijk wel een heel goed teken dat zelfs Ilse de Lange auditie moet doen. Betekent a) dat we veel kwaliteit hebben in de aanmeldingen, en b) dat mensen niet zomaar mogen gaan alleen op basis van hun staat van dienst. Geeft me hoop voor de komende jaren zelfs als dit (toch nog) een fiasco wordt.
Ik vind dit ook echt een heel goed teken. :Y Fijn dat we dit keer überhaupt meer over het hele proces te horen hebben gekregen. Nog vóór dit krantenartikel bedoel ik, want we wisten al van de audities en het proces dit keer ook via dat leuke filmpje van AvroTros zelf geloof ik over hoe de selectie ongeveer ging.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 23:07:22 #108
163650 Greys
pi_213410014
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 22:59 schreef Dave het volgende:

[..]
Ja, al die camerastandpunten goed krijgen is net een maanlanding.
_O- :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213410019
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 22:34 schreef Dave het volgende:

[..]
Is al bevestigd dat dit geen fake pic was?
Oh was dat fake? Hmm. Dan nog zagen de beelden eruit alsof de act voor slechts 66% af is ;)
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_213410026
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 21:42 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Hij heeft creatief gezien tot nu toe alles perfect gedaan. Als het aan hem had gelegen was er helemaal niets van de act naar buiten gekomen tot het optreden zelf. Nu hebben we een paar foto’s gezien, een paar seconden van een couplet, en het einde, en mensen vinden meteen dat het gefaald heeft of zo. Ik snap dat gewoon echt niet. Terwijl we de mooiste delen nog niet hebben gezien, daar ben ik van overtuigd. Je hebt niet Joost Klein Droom Groot als mantra om dan vervolgens met een niksig optreden op de proppen te komen. Give him some more credit
Nee, het wordt groots, net als zijn dromen. :)
Amen! Mensen wat een hysterie hier. Drie keer ademen en rustig wachten tot de leukste week van het jaar! Pas woensdag weten we hoe het ervoor staat, nu totaal niet. Onze marketing-man snapt dat je niet nu, maar eind volgende week the talk of the town moet zijn. Als 99% van de mensen Joost en zn lied leren kennem. Het komt helemaal goed. Een top 5 zou fantastisch zijn. Het is voor mij al geslaagd:de leukste inzending die we hebben gehad in jaren! :J.
  vrijdag 3 mei 2024 @ 23:08:32 #111
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_213410029
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 23:07 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik vind dit ook echt een heel goed teken. :Y Fijn dat we dit keer überhaupt meer over het hele proces te horen hebben gekregen. Nog vóór dit krantenartikel bedoel ik, want we wisten al van de audities en het proces dit keer ook via dat leuke filmpje van AvroTros zelf geloof ik over hoe de selectie ongeveer ging.
Volgende stap is een Melodiefestival NL/Festival van Hilversum oid (ipv San Remo). :)
  vrijdag 3 mei 2024 @ 23:10:54 #112
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_213410057
joost-eurovision.gif
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 3 mei 2024 @ 23:10:56 #113
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_213410058
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 23:08 schreef maresc het volgende:

[..]
Amen! Mensen wat een hysterie hier. Drie keer ademen en rustig wachten tot de leukste week van het jaar! Pas woensdag weten we hoe het ervoor staat, nu totaal niet. Onze marketing-man snapt dat je niet nu, maar eind volgende week the talk of the town moet zijn. Als 99% van de mensen Joost en zn lied leren kennem. Het komt helemaal goed. Een top 5 zou fantastisch zijn. Het is voor mij al geslaagd:de leukste inzending die we hebben gehad in jaren! :J.
Sowieso met afstand de beste sinds Duncan. Laatste jaren waren we toch een beetje de weg kwijt; als we niet toevallig hadden mogen hosten hadden we 2 van de 3 keer de finale niet gehaald dit decennium (Jeangu had geen schijn van kans gehad vrees ik).
  vrijdag 3 mei 2024 @ 23:13:03 #114
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_213410081
Overigens heb ik de volgende mening over Jeangu: uitmuntende zanger, vreselijk slechte songwriter. Zolang hij covers zingt is hij echt heel goed.
  vrijdag 3 mei 2024 @ 23:17:23 #115
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_213410150
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 22:48 schreef Greys het volgende:

[..]
Hahaha dat vind ik wel geinig. Want volgens mij kan Joost heel hard rennen. :D
En anders zetten ze de Angry Bird maar in :+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_213410154
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 22:59 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Ja, al wil ik nog niet zo ver gaan dat ik elke vorm van bezorgdheid over de selectiecommissie kwijt ben. We waren vlakbij een nieuwe radiovriendelijke 11e plaats-inzending, terwijl de grootste ESF-hit in de Nederlandse muziekgeschiedenis meedeed aan de voorselectie :o
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213410157
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 22:09 schreef Greys het volgende:

[..]
Je weet dat ik hier tot vervelens aan toe positief doe maar ik snap waarom je dit vindt. Ik heb het zelf ook een píetsie.

Maar (OH GOD DAAR GAAT ZE WEER) ik weet zo goed als zeker dat dit komt door alle repetities en hij geen acteur is maar er toch een clippie 'moest' komen. Denk dat hij dit zelf ook echt liever niet had gehad maar ze anders stukjes nog niet wilden laten zien en wilden bevestigen dat de outro er gewoon aan zit.

Dit gaat zo goed als zeker live tien keer mooier overkomen. Omdat hij het dan voelt. Met die volle zaal. Dan is zijn belofte aan z'n ouders vervuld op dat moment. O+
Maar Greys, dat kan toch niet?
Toen Eric Clapton het nummer schreef voor zijn overleden zoontje, zal hij tijdens het schrijven ervan, en initiële optredens gebroken zijn geweest.
Maar naarmate je het steeds moet herhalen, gaat de lading er op gegeven moment af, net als wanneer je bv een pijnlijke ervaring verteld, na de 30e keer kan iemand dat bijna zonder emoties doen.
Gelukkig maar, stel je voor dat de pijn altijd maar zo scherp zou blijven.

Ik wil helemaal geen Joost met een brekende stem in de outro, hopelijk zal hij die laatste zinnen gewoon krachtig kunnen zeggen.

Er ligt veel te veel nadruk op nu, doe dan maar een Joost die met zijn rug naar de camera staat en kijkt naar een fakkelende molen.
Ik vind dit zo verkeerd ergens, en zelfs dat er misbruik wordt gemaakt van zijn trauma door hem daar eenzaam verlicht die woorden te laten zeggen, wat misschien niet lukt op een geloofwaardige emotionele manier volgens critici, omdat het zeggen van deze zinnen de lading met de tijd heeft verloren.

Hij zegt dat hij stiekempjes fluistert, misschien is die laatste zin fluisteren mooi.

[ Bericht 2% gewijzigd door Za op 03-05-2024 23:22:58 ]
  vrijdag 3 mei 2024 @ 23:18:08 #118
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213410164
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 23:08 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Volgende stap is een Melodiefestival NL/Festival van Hilversum oid (ipv San Remo). :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 23:25:49 #119
163650 Greys
pi_213410219
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 23:17 schreef Za het volgende:

[..]
Maar Greys, dat kan toch niet?
Toen Eric Clapton het nummer schreef voor zijn overleden zoontje, zal hij tijdens het schrijven ervan, en initiële optredens gebroken zijn geweest.
Maar naarmate je het steeds moet herhalen, gaat de lading er op gegeven moment af, net als wanneer je bv een pijnlijke ervaring verteld, na de 30e keer kan iemand dat bijna zonder emoties doen.
Gelukkig maar, stel je voor dat de pijn altijd maar zo scherp zou blijven.

Ik wil helemaal geen Joost met een brekende stem in de outro, hopelijk zal hij die laatste zinnen gewoon krachtig kunnen zeggen.

Er ligt veel te veel nadruk op nu, doe dan maar een Joost die met zijn rug naar de camera staat en kijkt naar een fakkelende molen.
Ik vind dit zo verkeerd ergens, en zelfs ergens dat er misbruik wordt gemaakt van zijn trauma door hem daar eenzaam verlicht die woorden te laten zeggen, wat misschien niet lukt op een geloofwaardige emotionele manier volgens critici, omdat het zeggen van deze zinnen de lading met de tijd heeft verloren.
Je zegt 'misbruik van zijn trauma' en 'door hem daar eenzaam die woorden te láten zeggen' alsof hij daartoe gedwongen worden door anderen. Hij en z'n eigen team hebben dit zo bedacht dus hij zal dit zelf willen. :)

(En ik weet wel zeker dat hij het wel gaat voelen als het live met publiek is.)

Snap wel een beetje wat je bedoelt hoor. Want dit gaat hij dus hopelijk nog zes (!) keer live met publiek moeten doen. Juryshow, familieshow, semi, Juryshow finale, familieshow, finale. Maar we zullen wel zien hoe het gaat.

Bovenal vind ik het 'boys do cry' gevoel dat het geeft wel echt heel tof.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 mei 2024 @ 23:36:51 #120
862 Arcee
Look closer
pi_213410312
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 23:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Overigens heb ik de volgende mening over Jeangu: uitmuntende zanger, vreselijk slechte songwriter. Zolang hij covers zingt is hij echt heel goed.
Ik blijf dit een topnummer vinden:

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 3 mei 2024 @ 23:37:28 #121
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_213410315
quote:
Meh. Iets beter dan het broccoli-nummer, maar niet briljant.
pi_213410317
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 23:17 schreef Za het volgende:

[..]

Ik zie geen Joost met een brekende stem. Ik zie iemand die geëmotioneerd is ja, en trots en met een lach zijn laatste zinnen uitspreekt. Pas daarna....kreeg hij het moeilijk. En daar is niks mis mee. Wat mij betreft.
pi_213410335
Tot nu toe heeft hij altijd tranen/een snik gehad tijdens het outro als hij het echt live speelde (013, pre-parties). Tijdens de halve finale gaat dat ook wel gebeuren, zeker omdat hij dan ook de energie van het publiek voelt en het er dan echt om gaat. En wij weten natuurlijk wat er gaat komen, maar 99% van de kijkers op die avond niet. Die zien die emotie voor het eerst en om die mensen te pakken moet het wel zo duidelijk in beeld gebracht worden, vind ik.
  Moderator vrijdag 3 mei 2024 @ 23:47:57 #125
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_213410398
Eigenlijk dacht ik: hij zit gewoon te lachen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: