abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213409280
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 22:17 schreef Greys het volgende:
Van Kroatiė snap ik zelf niet (hoe heerlijk ik dat lied en de meneer ( :@ ) ook vind) dat men die staging kennelijk zo fantįstisch vindt. Hoewel echt wel leuk, heel bijzonder is het geenszins. Het enige dat ik kan bedenken is dat mensen zagen dat het hetzelfde is als in z'n nationale finale en er dus geen negatieve verrassingen daar kunnen komen. Gerustgesteld. Bij Joost weten ze dat nog niet.

En daarom denk ik dat het woensdag en donderdag allemaal weer recht trekt bij de bookies.

Jullie mogen me uiteraard allemaal hartelijk uitlachen als het een niksige act blijkt. Maar om meerdere redenen kan ik me bij Joost įlles voorstellen behalve een niksige act. :)
Je slaat de spijker op z'n kop. Het jaar is dit jaar te onvoorspelbaar qua winst dus zie je de mensen die wedden en de bookies op safe spelen. Wat scoorde altijd goed?!
pi_213409312
Ilse bevestigt net bij Beau dat ze idd bij laatste zat en ook auditie heeft moeten doen.
En ze baalt dat het is uitgelekt en dat dit misschien ook consequenties heeft voor artiesten in de toekomst. Maar dat ze zelf graag ook nog een keertje wilt gaan.
  vrijdag 3 mei 2024 @ 22:25:16 #78
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_213409336
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 22:13 schreef Arcee het volgende:
Odds van 19 bij Betfair :'(

Geloof jij er nog in @:Greys? :@
Interessant. Zou bijna gaan kijken of ik ergens kan gokken op een top 5 plaats. Eerste worden we niet, maar ik denk dat het wel goed komt met de staging.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_213409356
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 22:23 schreef drxanax het volgende:
Ilse bevestigt net bij Beau dat ze idd bij laatste zat en ook auditie heeft moeten doen.
En ze baalt dat het is uitgelekt en dat dit misschien ook consequenties heeft voor artiesten in de toekomst. Maar dat ze zelf graag ook nog een keertje wilt gaan.
Oh ik vond het eigenlijk wel verfrissend dat ze zo open zijn en ook leuk om te weten, totaal niet gedacht dat ze zich moeten schamen ofzo dat ze niet gekozen zijn?
pi_213409358
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 20:24 schreef BramVeen2002 het volgende:
Ja maar we gaan nu echt de verkeerde kant op bij de bookies, ik begin me nu echt zorgen te maken. Denk dat het er niet meer in zit.

Staging blijft toch altijd weer een dingetje voor Nederland, we hebben onze kansen om mee te doen om de win nu toch wel redelijk om zeep geholpen.
Zorgen maak ik me pas als woensdag iedereen negatief is. We zitten op 66% geloof ik, dus er gaat nog meer gebeuren en ik denk nog steeds dat het heel goed gaat zijn wat we te zien krijgen. Ik vind het wel een beetje jammer ja, dat we bij de bookmakers weer wat vertrouwen lijken te verliezen, maar het kan volgende week ook weer omslaan hé. Zo niet, dan niet. Eigen schuld en eeuwig zonde ;( . Maar ik geloof zelf in een goede afloop.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_213409366
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 22:23 schreef drxanax het volgende:
zucht... artiesten en hun fragiele ego's....
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 22:29:41 #82
163650 Greys
pi_213409413
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 22:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik hoop dat we winnen en jij en @:Cee ons volgend jaar weer trakteren op wat geweldige reportages. *O* :D

:J
Lief van je! O+

En als de Grote Droom dan geen winst oplevert was het alsnog een prachtig half jaar voor ons qua voorpret, is Joost z'n droom alsnog uitgekomen en hebben wij weer iets om volgend jaar naar uit te kijken, de volgende grote droom.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213409416
Oude quote:
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2023 09:55 schreef Meke het volgende:

[..]
Dingadong zei dat Ilse een soort coachingsrol had in Nobel, toen ze allemaal live op moesten treden. De jury kan natuurlijk moeilijk feedback geven tussen de optredens door, dus dat was haar rol.

Als het inderdaad nav die dag gelekt is, is het dus waarschijnlijk iemand die Ilse daar heeft zien lopen, maar niet betrokken genoeg is geweest om haar rol te kennen.
Dit klopte dus niet. :P ze wilde blijkbaar niet dat iemand wist dat ze dan afgewezen was ofzo.
pi_213409455
Nu snap ik trouwens wel wat Cornald bedoelde dat het zo ongemakkelijk was met bepaalde artiesten. Moet je Ilse DeLange daar 20 minuten op laten treden om te checken of het wat is. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 22:31:37 #85
163650 Greys
pi_213409457
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 22:26 schreef nik4ever het volgende:

[..]
zucht... artiesten en hun fragiele ego's....
Ik denk dat ze bedoelt dat er vast meer artiesten zullen zijn die liever niet openbaar 'afgewezen' worden maar best willen inzenden en auditie willen doen. Het zou een drempeltje kunnen opwerpen waardoor de keuze van de commissie de volgende keer kleiner wordt ipv groter. Op zich niet zo veel mis mee om dat te denken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 22:32:10 #86
163650 Greys
pi_213409472
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 22:29 schreef Em31 het volgende:
Oude quote:
[..]
Dit klopte dus niet. :P ze wilde blijkbaar niet dat iemand wist dat ze dan afgewezen was ofzo.
Haha ja mooi teruggevonden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213409479
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 21:46 schreef Momo het volgende:

[..]
Aflevering van vandaag, songfestival vanaf 31:30 ongeveer
https://npo.nl/start/seri(...)ie-jeroen_4/afspelen
quote:
14s.gif Op maandag 11 maart 2024 21:56 schreef Dave het volgende:

[..]
Stukje over Zweden vanaf 41.10 ongeveer.
Ook 94726 reactie filmpjes.
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2024 22:01 schreef Dave het volgende:

[..]
Toine is momenteel met z’n team in Zweden en had Cornald geappt dat “de reactie daar, van met name het Zweedse team heel goed zijn, en dat is belangrijk, omdat zij de staging van Nederland waar moeten maken op het podium.”
Ah, het was dus Cornald die bij Sophie en Jeroen zat, en via een app van Twan te horen kreeg dat de reactie van het Zweedse team heel goed was, dus wel enigszins in de hoek van “de nicht van de buurman van de slager”.
C’est Davie :o)
pi_213409481
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 22:26 schreef grazz het volgende:

[..]
Zorgen maak ik me pas als woensdag iedereen negatief is. We zitten op 66% geloof ik, dus er gaat nog meer gebeuren en ik denk nog steeds dat het heel goed gaat zijn wat we te zien krijgen. Ik vind het wel een beetje jammer ja, dat we bij de bookmakers weer wat vertrouwen lijken te verliezen, maar het kan volgende week ook weer omslaan hé. Zo niet, dan niet. Eigen schuld en eeuwig zonde ;( . Maar ik geloof zelf in een goede afloop.
Nu heeft het ook niet zo veel nut meer om naar de bookmakers te kijkers. Het kan prima dat als dinsdag Ierland en UK een leuke indruk maken, die over Nederland heengaan.

Het is alleen de vraag of er woensdag iets komt wat de zaak nog enorm gaat veranderen. Als dat niet het geval is, dan houdt het natuurlijk ook wel een beetje op, als het puur om de winst gaat, maar anders staan we zo weer tussen de toppers.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213409523
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 22:26 schreef grazz het volgende:

[..]
We zitten op 66% geloof ik,
Is al bevestigd dat dit geen fake pic was?
C’est Davie :o)
pi_213409539
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 22:31 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat er vast meer artiesten zullen zijn die liever niet openbaar 'afgewezen' worden maar best willen inzenden en auditie willen doen. Het zou een drempeltje kunnen opwerpen waardoor de keuze van de commissie de volgende keer kleiner wordt ipv groter. Op zich niet zo veel mis mee om dat te denken.
I love how you give everything a positive spin.. (compliment btw)..
pi_213409550
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 22:34 schreef Dave het volgende:

[..]
Is al bevestigd dat dit geen fake pic was?
Nou in dat versnelde filmpje zijn die anderen nooit weg, dus denk wel fake?
pi_213409589
Net (eindelijk!) het fragmentje kunnen kijken. Het gesproken woord einde komt nog niet helemaal uit de verf maar daar maak ik mij geen zorgen over als ik denk aan EIC waar ik vanaf de tribune de emotie in zijn stem hoorde en dit kwam enorm binnen. Met een publiek straks komt dat helemaal goed!

Verder geloof ik nog steeds in de troef, en ben heeeel benieuwd naar de commentaren woensdag. De bookies game is nog lang niet gelopen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 22:38:51 #93
163650 Greys
pi_213409591
In dat vrijgegeven stukje zwiept er van rechts naar links bovenin nog een camera pontificaal door het beeld rond seconde 5 trouwens. :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213409662
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 22:38 schreef Greys het volgende:
In dat vrijgegeven stukje zwiept er van rechts naar links bovenin nog een camera pontificaal door het beeld rond seconde 5 trouwens. :D

[ afbeelding ]
Dat geeft ook duidelijk aan dat ze voor dit stukje gewoon maar 'een stukje' hebben gepakt ipv 'het stukje'
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 22:43:41 #95
163650 Greys
pi_213409674
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 22:42 schreef nik4ever het volgende:

[..]
Dat geeft ook duidelijk aan dat ze voor dit stukje gewoon maar 'een stukje' hebben gepakt ipv 'het stukje'
Haha ja dat gevoel heb ik dus ook. Dat ze dit kozen omdat ze daar het minst mee weggeven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213409700
Mogen ze eigenlijk ook zelf kiezen voor welk optreden wordt gekozen? Tijdens zo'n repetitie wordt het nummer zo'n drie keer doorlopen, toch? Kan me dan ook nog wel voorstellen dat Joost gekozen heeft voor de "slechtste" repetitie (vandaar die camera die er nog doorheen vliegt) en uit die repetitie dan ook weer het stuk waarbij de troef nog niet zichtbaar is.
pi_213409703
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 22:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat hoeft ook niet, we zijn allemaal anders. :)

En daar ging het mij helemaal niet om.
Het gaat er voor mij om hoe de camera inzoomt, de close-up.
Niet om hoe Joost kijkt, of dat nu meer of minder emoties heeft vandaag, of volgende week.

Dat zijn lied zo geschreven is, is duidelijk, maar je kunt het ook anders in beeld brengen.
Oke, kan. Ik vind het zelf wel mooi. :J
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  Moderator vrijdag 3 mei 2024 @ 22:47:25 #98
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213409721
Aran gaat morgen hardlopen met Joost
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 22:48:13 #99
163650 Greys
pi_213409731
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 22:47 schreef Momo het volgende: