Uhhh nee? Geen goed lied dan gewoon niet. Dan kun je Ilse heten, maar zonder goed lied geen kans.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:18 schreef wolffie het volgende:
Volgend jaar Ilse de Lange, ze was beetje gepikeerd, wat ik ook wel snap.
Nu moet eerst Joost knallen
Was ze gepikeerd omdat ze niet gekozen is?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:18 schreef wolffie het volgende:
Volgend jaar Ilse de Lange, ze was beetje gepikeerd, wat ik ook wel snap.
Nu moet eerst Joost knallen
Nee dat naar buiten kwam dat ze een inzending had ingestuurdquote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Was ze gepikeerd omdat ze niet gekozen is?
potverdikkie hij is weer naar zeven. heb wel een screenshot van de acht, mochten we er ooit naar terug verlangenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds 7% staanen gezien de rode trend zie ik dat niet zomaar positief veranderen
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:22 schreef TDHS het volgende:
[..]
potverdikkie hij is weer naar zeven. heb wel een screenshot van de acht, mochten we er ooit naar terug verlangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]We zijn echt alles kwijt, behalve de tijd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those were the days of our lives.....
ga daar maar niet vanuit, niet iedereen is gay of verstokt songfestival fan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet dat mensen Joost zaterdag bijvoorbeeld voor de eerste x gaan zien etc. Iedereen heeft tegenwoordig social media. Er komen altijd wel dingen voorbij in je feeds zeg maar.
Omg, either I came late to the party or am oblivious, maar Joost heeft zijn eigen Joost Klein ondergoed (nod to Calvin Klein of course)! So nice!quote:
Ik zat vanochtend nog na te denken over die trollactie. Waarom zouden ze voor één land een uitzondering maken om een trollactie tot stand te laten komen? Je zit al met een strak repetitie schema en visuals e.d. moeten van te voren aangeleverd worden. Ik denk ook niet dat het productieteam blij is als je hun eigen schema ook in de war schopt met zo'n soort actie.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Trollactie als in dat zien we straks niet meer? Want ik kan me niet voorstellen dat ze grapjes repeteren.gisteren zag je ook nog een leeg bord.
Zo, hup!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:35 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Omg, either I came late to the party or am oblivious, maar Joost heeft zijn eigen Joost Klein ondergoed (nod to Calvin Klein of course)! So nice!
In de middag! Die dress rehearsal. In de avond heb je de Juryshow, bedoel je dat? Daar is er voor het eerst publiek bij maar die van de woensdagmiddag is de eerste die we zien via de stream.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:02 schreef silverevlis het volgende:
Ik begrijp de aanwezigheid van de curryworst visual eigenlijk niet. Hij zingt niet over een Duits gerecht en voor de referentie naar Berlijn zag ik de Brandenburger Tor langskomen.
Tenzij die worst inderdaad een troll is.
Vraagje nog aan @:Greys en/of @:Cee: hoe laat zien jullie woensdag de act voor het eerst? Want ik zie 2 semi-final 2 dress rehearsals staan en daar kan ik geen wijs uit.
Zo ingrijpend is het niet om in een hele reeks van afbeeldingen voor de LEDwand er eentje te vervangen door een andere met een silly text, zolang de tijd dat die alternatieve afbeelding te zien maar hetzelfde is. Lijkt me een enkel een kwestie van een andere usb stick invoeren oid. En volgens mij zit zowel het curry schaaltje als het lege bord in de reeks die we straks te zien krijgen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:52 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend nog na te denken over die trollactie. Waarom zouden ze voor één land een uitzondering maken om een trollactie tot stand te laten komen? Je zit al met een strak repetitie schema en visuals e.d. moeten van te voren aangeleverd worden. Ik denk ook niet dat het productieteam blij is als je hun eigen schema ook in de war schopt met zo'n soort actie.
Dus...... zou het zo kunnen zijn dat dit al veel langer onderdeel was van het plan? Dus dat bij het aanleveren van de stagingsplannen tijdens de HODmeeting Twan heeft aangegeven dat ze de act nog geheim willen houden tot aan de liveshow? En dat toen is gevraagd of ze mee willen werken aan een trollactie? Twan kent inmiddels ook wel veel mensen uit het wereldje en het kan best zo zijn dat mede vanwege de goede relaties onderling ze hier hebben gedacht laten we ze hierbij helpen. Ook omdat Nederland met een nooit eerder vertoonde staging komt. Dus hoe langer dit geheim kan blijven, hoe groter de verrassing bij alle kijkers natuurlijk.
Hier is gewoon zó goed over nagedacht door Joost. Dit moet van te voren besproken zijn denk ik. En dat ze dus ook het risico nemen misschien wel wat repetitietijd in te leveren, maar omdat er 9 mnd is getraind en Joost voornamelijk op één plek blijft bewegen hoefde hij in Malmö ook niet veel meer te repeteren. Staan, geluid testen, camera's. Als de hele act in je systeem zit, dan hoef je eigenlijk niet veel meer te doen.
Ik weet het niet hoor. Zweden lijkt me totaal geen land dat daar zin in heeft, en als bijvoorbeeld wel uit zou lekken dat Joost op een waterscooter zit en het lijkt alsof hij echt drijft, dan is dat nog iets wat 99% van de kijkers volgende week voor het eerst merkt.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:52 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend nog na te denken over die trollactie. Waarom zouden ze voor één land een uitzondering maken om een trollactie tot stand te laten komen? Je zit al met een strak repetitie schema en visuals e.d. moeten van te voren aangeleverd worden. Ik denk ook niet dat het productieteam blij is als je hun eigen schema ook in de war schopt met zo'n soort actie.
Dus...... zou het zo kunnen zijn dat dit al veel langer onderdeel was van het plan? Dus dat bij het aanleveren van de stagingsplannen tijdens de HODmeeting Twan heeft aangegeven dat ze de act nog geheim willen houden tot aan de liveshow? En dat toen is gevraagd of ze mee willen werken aan een trollactie? Twan kent inmiddels ook wel veel mensen uit het wereldje en het kan best zo zijn dat mede vanwege de goede relaties onderling ze hier hebben gedacht laten we ze hierbij helpen. Ook omdat Nederland met een nooit eerder vertoonde staging komt. Dus hoe langer dit geheim kan blijven, hoe groter de verrassing bij alle kijkers natuurlijk.
Hier is gewoon zó goed over nagedacht door Joost. Dit moet van te voren besproken zijn denk ik. En dat ze dus ook het risico nemen misschien wel wat repetitietijd in te leveren, maar omdat er 9 mnd is getraind en Joost voornamelijk op één plek blijft bewegen hoefde hij in Malmö ook niet veel meer te repeteren. Staan, geluid testen, camera's. Als de hele act in je systeem zit, dan hoef je eigenlijk niet veel meer te doen.
Ik wil diequote:
Op https://eurovisionworld.c(...)4-rehearsal-schedule staat bij 8 mei dress rehearsal 1 en 2. Dat maakt mij dus in de war, want ik haal er niet uit wat wat is.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
In de middag! Die dress rehearsal. In de avond heb je de Juryshow, bedoel je dat? Daar is er voor het eerst publiek bij maar die van de woensdagmiddag is de eerste die we zien via de stream.
Zweden lijkt je geen land dat hier zin in heeft? Het is toch duidelijk dat we tot dusver niet de echte visuals hebben gezien, althans niet helemaal? Dus dan heeft Zweden er blijkbaar wel zin in.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Zweden lijkt me totaal geen land dat daar zin in heeft, en als bijvoorbeeld wel uit zou lekken dat Joost op een waterscooter zit en het lijkt alsof hij echt drijft, dan is dat nog iets wat 99% van de kijkers volgende week voor het eerst merkt.
Dat stilstaan lijkt me voor iets wat voor TV is gemaakt, en wat vermoedelijk voor het hakkuh-gedeelte eindigt. Dan nog een troef dat Verka Serduchka Welkom in Europa Jonguh roept, en je hebt een prima televotingact.
Klinkt ook niet als iets dat heel ingrijpend is, maar op het moment van repeteren dan heeft elk land alles al aangeleverd en weet ik niet of ze zin hebben dat straks elk land met een soortgelijke actie komt. Daarom denk ik dat het van te voren is besproken/aangevraagd. Want stel je komt daar en krijgt nee te horen, dan moet je dus wel echte beelden laten zien.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:07 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Zo ingrijpend is het niet om in een hele reeks van afbeeldingen voor de LEDwand er eentje te vervangen door een andere met een silly text, zolang de tijd dat die alternatieve afbeelding te zien maar hetzelfde is. Lijkt me een enkel een kwestie van een andere usb stick invoeren oid. En volgens mij zit zowel het curry schaaltje als het lege bord in de reeks die we straks te zien krijgen.
Het is een dress rehearsal, hè. Het is bedoeld om de halve finale show als geheel te repeteren. Dus ja, in dezelfde volgorde.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:10 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Op https://eurovisionworld.c(...)4-rehearsal-schedule staat bij 8 mei dress rehearsal 1 en 2. Dat maakt mij dus in de war, want ik haal er niet uit wat wat is.
Dus jullie zien het voor het eerst tussen 15:45 en 18:30 uur. Is de running order dezelfde als in de halve finale? Ik neem aan van wel.
Is ook zo, dat al zouden ze de gehele show nu al online gooien bij wijze van, dat het merendeel volgende week past inschakelt. Ik denk dat het een speciaal verzoek moet zijn geweest vanuit teamJoost om het op deze manier te doen omdat hij zelf de regie over alles wil houden. En die Zweden zijn met een portie bitterballen wel over te halen (volgens mij iemand uit de productie die daar een foto van postte een tijd terugquote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Zweden lijkt me totaal geen land dat daar zin in heeft, en als bijvoorbeeld wel uit zou lekken dat Joost op een waterscooter zit en het lijkt alsof hij echt drijft, dan is dat nog iets wat 99% van de kijkers volgende week voor het eerst merkt.
Dat stilstaan lijkt me voor iets wat voor TV is gemaakt, en wat vermoedelijk voor het hakkuh-gedeelte eindigt. Dan nog een troef dat Verka Serduchka Welkom in Europa Jonguh roept, en je hebt een prima televotingact.
Ik kan het me heel slecht voorstellen, met hoe serieus ze altijd omgaan met die rehearsals. Al mag je natuurlijk wel nog dingen wijzigen dus het is niet dat het echt niet kan. Maarja ik weet niet zou me ook weer niet verbazen als we die afbeeldingen straks wel gewoon terugzien.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:52 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja! Alles is hetzelfde, er is dan ook presentatie, intervalacts enzo. Een complete doorloop van de hele show.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:10 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Op https://eurovisionworld.c(...)4-rehearsal-schedule staat bij 8 mei dress rehearsal 1 en 2. Dat maakt mij dus in de war, want ik haal er niet uit wat wat is.
Dus jullie zien het voor het eerst tussen 15:45 en 18:30 uur. Is de running order dezelfde als in de halve finale? Ik neem aan van wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |