Dit is op 2/3e van het lied, niet aan het begin.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
Kaarija zegt “welkom in Europa jonguh” op het scherm bij de start. Verstond ik dit goed bij Aran?
Ja, we houden ons op Fok vergeleken met andere jaren behoorlijk in.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:52 schreef Momo het volgende:
Maar moet nog zien met AI etc. hoor. Is ook maar een van de vele ideeën die voorbij zijn gekomen over wat onze act zo spectaculair zou maken. Brandende molens, grote prop uit de videoclip, vliegende mensen, Kaarija in kippenpak etc.
Toch niet zo saai rood?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:57 schreef Em31 het volgende:
Gaat daar dus ook niet helemaal tekeer met vuur/vuurwerk, gewoon alles rood.
Noujaaaaaa
Vuurwerk repeteren ze nooit. Kost klauwen met geld.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:57 schreef Em31 het volgende:
Gaat daar dus ook niet helemaal tekeer met vuur/vuurwerk, gewoon alles rood.
Noujaaaaaa
Kloptquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:57 schreef Greys het volgende:
De reel is verwijderd van de AvroTros insta? Of ben ik nou gek.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vuurwerk repeteren ze nooit. Kost klauwen met geld.
Jawel, maar meestal alleen de laatste run van een rehearsals, genoeg vuurwerk in de andere recaps van landen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vuurwerk repeteren ze nooit. Kost klauwen met geld.
Het begint steeds meer zo'n crimi/ detective soap te worden zo... Waar is Jessica Fletcher when you need her.quote:
Moet je dan omdat het je eigen land is en de jongen mega sympathiek is niet kritisch zijn?quote:
Nee, Twitter is per definitie negatief, over alles. Als er wat te zeiken is, wordt dat absoluut gedaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je dan omdat het je eigen land is en de jongen mega sympathiek is niet kritisch zijn?
Zoals we inmiddels gewend zijn is dit weer very underwhelming. Het kan allemaal opzet zijn, maar ja.quote:
Daar moest toen ook wel een hele brug in geprojecteerd worden, hè.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ahoy hing toch ook vol met van die punten waarop AR geprojecteerd moest worden? Hier zie je dat nergens. Het zou me verbazen, ook omdat we het nergens nog hebben gehoord/gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |