SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere delen van de reeks:
ESF / [2024] Rehearsals #1
Eerste halve finale:
27 april
28 april
29 april
30 april![]()
En dan gaat Stuntje eraf.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:58 schreef Momo het volgende:
Op gegeven moment komt een cameraman op het podium
Waarschijnlijk zitten er zo belachelijk veel verschillende shots in dat dat veel vd crew vergt.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:58 schreef Momo het volgende:
En een shot vanaf het dak oid?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:58 schreef Momo het volgende:
Ik word zo moe van social media sites die alles achter een inlogmuur gooienquote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:56 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com(...)MTA2emd2ZTNsMHJ6cA==
Hier een story met een heel stuk Europapa versnelt live
Ik beloof je dat je er echt niks op ziet. Je ziet van h้้l veraf van achter gefilmd en extreem versneld Joost en de dansers enzo op hun rug die dansen en verder zie je helemaal niks. Geen visuals op LED, niks.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik word zo moe van social media sites die alles achter een inlogmuur gooien
Ja en dan extreem versneld afgespeeld en je hoort ook het zingen en Europapa muziek niet. Ging denk ik vooral om de lampen.quote:
Ja, lijkt wel of de kubussen ook dansen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:35 schreef silverevlis het volgende:
De laatste clip doet me denken aan lasergamen, qua lichtflitsen. En gaan die kubussen nou op en neer?
Dat die kubussen op en neer gaan hoort gewoon bij het podium en gebeurd bij meerdere landen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:35 schreef silverevlis het volgende:
Het doet me qua lichtflitsen denken aan lasergamen. En gaan die kubussen nou op en neer?
Okay, had het nog niet gezien.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat die kubussen op en neer gaan hoort gewoon bij het podium en gebeurd bij meerdere landen.
Volgens mij is dat die camera die je ook op die versnelde video ziet. Op gegeven moment zie je iets roods uit het dak komen hahaquote:
Dit geeft dus de surprise weg. Je ziet iets fluffy van het podium wegvliegen rond het 7/8 seconden punt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |