quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope. Echt niet. Maar als je alles optelt zoals eerder genoemd:
- Twan die de stagingplannen naar Zweden bracht en zei dat ze nogal onder de indruk waren (en Twan heeft nogal wat stagingen gezien op een ESF)
- Het feit dat hij als laatste mag optreden
- dat met die troef
- het geheimzinnige nu bij de rehearsals
- Cornald z'n tweet
- het feit dat hij zelf heel zeker erover is en we de process moeten trusten
- het feit dat hij voor de camera zei dat een goochelaar z'n trucs niet prijsgeeft en hij dat bij de repetities niet wilde
Etc etc.
Er gaat iets gebeuren.
En het wordt tof.
Dat kán niet anders.
Ja en waar ik zelf ook mee kan kijken en waar Cee ook mee kan kijken en we dus alles tot in detail hier kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:17 schreef Japepk het volgende:
[..]
Dat is de rehearsal waarbij wij dan 'de hoofden' zien toch?
Ik kan niet wachten op jullie omschrijvingenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en waar ik zelf ook mee kan kijken en waar Cee ook mee kan kijken en we dus alles tot in detail hier kunnen vertellen.
Niemand gelooft me dan meer omdat ik nu al zo positief was maar dat neem ik voor lief.
Als jij dan ineens negatief bent weten we in ieder geval dat het echt niks is.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en waar ik zelf ook mee kan kijken en waar Cee ook mee kan kijken en we dus alles tot in detail hier kunnen vertellen.
Niemand gelooft me dan meer omdat ik nu al zo positief was maar dat neem ik voor lief.
Jaquote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als jij dan ineens negatief bent weten we in ieder geval dat het echt niks is.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als jij dan ineens negatief bent weten we in ieder geval dat het echt niks is.
Ja, klopt. Maar dan moet de show toch echt iets zeer speciaals zijn om het zelf gecreëerde momentum te keren.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als hij woensdag na de openbare dress rehearsal stijgt wordt hij donderdag alsnog als een van de favorieten aangekondigd. Tijd zat.
maar ik weet nu al dat het jou niet gaat tegenvallenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
En ik zal het écht eerlijk zeggen als het me tegenvalt.
Woehoeeequote:
Die strip vind ik heel erg gaaf!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:24 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Trouwens na het zien van die strip van vanmorgen is de vogel voor mij geklikt en vind ik het leuk![]()
Misschien komt er wel niks meerquote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:27 schreef d_elise het volgende:
Avrotros mag opzich ook wel doorkomen met de beelden nu, al krijgen we daar ook vrij weinig op te zien gok ik
Ja posten ze net, was het een filmpje van Bart Arens.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:27 schreef d_elise het volgende:
Avrotros mag opzich ook wel doorkomen met de beelden nu, al krijgen we daar ook vrij weinig op te zien gok ik
Ik wil dat AvroTros mee-trollt en die hele 30 seconden als geblurrde brei online kwakt met ene bloedserieus bijschrift.quote:
Ik denk dus ook dat over werkelijk álles nagedacht is.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:30 schreef Ferdii het volgende:
Dat joost wel top doet is dat door dit gehemzinnige gedoe iedereen over hem/zijn act praat, en dat is precies wat je wil
Ik denk het ook niet maar als het wél zo is, als ik denk 'oei nee hier worden we echt geen top tien/vijf mee' zeg ik het gewoon!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:26 schreef grazz het volgende:
[..]
maar ik weet nu al dat het jou niet gaat tegenvallen
These are not his visuals. Wait for his show on the 9th of may.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil dat AvroTros mee-trollt en die hele 30 seconden als geblurrde brei online kwakt met ene bloedserieus bijschrift.
Ja of wel gewoon audio laten horen maar op de visuals het scherm van Joost overnemen met iets als "de echte act zie je op 9 mei" oidquote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil dat AvroTros mee-trollt en die hele 30 seconden als geblurrde brei online kwakt met ene bloedserieus bijschrift.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |