Als hij inderdaad zit te trollen ja, mocht dit het straks zijn dat is het toch weer een beetje underwhelmingquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het leuke is dat dit alles ook echt geen ene moer uit maakt omdat verreweg het grootste deel van het publiek dit helemaal niet volgt. Alleen de echte die-hards worden getrold
Maar daar doe je het uiteindelijk voor., zo'n totaalaanpak en trollactie. Als Oranje op pumps gaat trainen om vervolgens op het veld toch voetbalschoenen te dragen is de hele natie daar verder ook niet van onder de indruk.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het leuke is dat dit alles ook echt geen ene moer uit maakt omdat verreweg het grootste deel van het publiek dit helemaal niet volgt. Alleen de echte die-hards worden getrold
Enige is dat je dan ook niet als favoriet wordt besproken/aangekondigd volgende week. Maar ik heb echt geen idee of dat echt invloed zou hebben, misschien wel nu het close is, misschien totaal niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat we wel op 1 lijn zitten 🥳quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:48 schreef Greys het volgende:
Er is een reden dat ze expres zo weinig mogelijk laten zien. En velen trappen er met open ogen in. Love it.
Ik wil met liefde getrolld worden, als dat een mooi eindresultaat oplevert. Maar ik zie voorlopig niets bijzonders, en daar geef ik commentaar op. Ik vrees er ook een beetje voor dat die troef wel iets speciaals gaat zijn, maar niet de gamechanger die het totale beeld nog verandert.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:48 schreef Greys het volgende:
Er is een reden dat ze expres zo weinig mogelijk laten zien. En velen trappen er met open ogen in. Love it.
Stuntje heeft een mobiel op dat keyboard out of space. Dan krijgen we de versie met ringtone?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij de vorige repetitie was er een foto dat Stuntje gebeld werd () toch? dus die moest vast weg.
Maar je stemt liever op de underdog dan op de grote favoriet. Ik denk echt dat het niet zoveel uitmaakt, wel qua running order maar die gunstige positie hebben we al te pakken omdat hij eerder nog wel als favoriet goldquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Enige is dat je dan ook niet als favoriet wordt besproken/aangekondigd volgende week. Maar ik heb echt geen idee of dat echt invloed zou hebben, misschien wel nu het close is, misschien totaal niet.
en de jury...quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je overschat ze.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:59 schreef d_elise het volgende:
En dan volgende week, nadat de volledige act bekend is en hij echt iets speciaals doet, met z'n allen natuurlijk zeggen: zie je wel!!! Nooit aan getwijfeld!!! 😂
Joost en z'n team zijn te creatief én serieus hiermee bezig om niet met iets verrassends te komen.
Ik denk dat ze hem wel tot de favorieten rekenen (of ie nou op 3,5,of8 staat). Het is een inzending waar je eigenlijk niet om heen kunt. Het is zo opvallend en in elk buitenlands artikel of previewprogramma benoemen ze ook zijn spotifysuccesquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Enige is dat je dan ook niet als favoriet wordt besproken/aangekondigd volgende week. Maar ik heb echt geen idee of dat echt invloed zou hebben, misschien wel nu het close is, misschien totaal niet.
Maar er is geen grote favoriet.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar je stemt liever op de underdog dan op de grote favoriet. Ik denk echt dat het niet zoveel uitmaakt, wel qua running order maar die gunstige positie hebben we al te pakken omdat hij eerder nog wel als favoriet gold
Sorry maar ik denk nog steeds van wel. Ook al snap ik dat het op het irritante af is, m'n positiviteit. Ik droom groot en ik geloof er nog steeds heilig in dat het uitzonderlijk tof wordt.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik bewonder je optimisme. Denk dat het trouwens allemaal wel mee gaat vallen en dat de staging prima is. Maar die verwachtingen die sommigen hier hadden gemaakt, daar gaan we niet aan voldoen.
En omdat hij woensdag alsnog de bovenste regionen in duikt en donderdag helemaal.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar je stemt liever op de underdog dan op de grote favoriet. Ik denk echt dat het niet zoveel uitmaakt, wel qua running order maar die gunstige positie hebben we al te pakken omdat hij eerder nog wel als favoriet gold
Ja!quote:
En dan sta je volgend jaar in Italië met een klote staging en slechte mogelijkheden.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:05 schreef Spumonisal het volgende:
Dus het valt weer tegen? Ik kan niet super negatief zijn na die foto's eigenlijk. Het soort staging dat ik wel zou verwachten bij hem en zijn nummer. En het past ook bij de clip qua game achtige beelden. Beetje rommelig misschien met al die powerpoint foto's, maar het is dan ook grappig bedoeld.
En de kip? Tja. Het zal op de een of andere manier wel duidelijk worden of en hoe er een betekenis achter zit.
Misschien volgend jaar maar eens iemand inhuren die vaker esf stagings heeft gedaan. En nee niet die Belg.
Ik deel je positivisme, maar het komt ook meer voort uit het feit dat ik me gewoon niet kan voorstellen dat dit het isquote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
En omdat hij woensdag alsnog de bovenste regionen in duikt en donderdag helemaal.
Nope. Echt niet. Maar als je alles optelt zoals eerder genoemd:quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms denk ik dat je een geheim lijntje met Joost hebt en dat je niks mag verklappen.
Je hebt nog niets van die act gezien.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:55 schreef BramVeen2002 het volgende:
[..]
Als hij inderdaad zit te trollen ja, mocht dit het straks zijn dat is het toch weer een beetje underwhelming
Dat wat we nu zien is er uiteraard gewoon onderdeel van, maar dan imho zo slecht/vaag mogelijk in beeld gebracht. Expres. Omdat er meer komt.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik deel je positivisme, maar het komt ook meer voort uit het feit dat ik me gewoon niet kan voorstellen dat dit het isIk denk dat meer mensen dat hebben. Het ziet er nu gewoon een beetje suf uit.
Maar dat hele Europapa-personage van Joost is ook opzettelijk een beetje cringe, dus het zou ook zomaar kunnen dat dit het wél is.
Tuurlijk heeft dat invloed. Onbewust laten mensen zich hier toch door beïnvloeden.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
BEWAARPOSTquote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
En omdat hij woensdag alsnog de bovenste regionen in duikt en donderdag helemaal.
Dit dus.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik deel je positivisme, maar het komt ook meer voort uit het feit dat ik me gewoon niet kan voorstellen dat dit het isIk denk dat meer mensen dat hebben. Het ziet er nu gewoon een beetje suf uit.
Maar dat hele Europapa-personage van Joost is ook opzettelijk een beetje cringe, dus het zou ook zomaar kunnen dat dit het wél is.
Maar als hij woensdag na de openbare dress rehearsal stijgt wordt hij donderdag alsnog als een van de favorieten aangekondigd. Tijd zat.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:12 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft dat invloed. Onbewust laten mensen zich hier toch door beïnvloeden.
Dat is de rehearsal waarbij wij dan 'de hoofden' zien toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als hij woensdag na de openbare dress rehearsal stijgt wordt hij donderdag alsnog als een van de favorieten aangekondigd. Tijd zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |