En straks weer wat tiktok filmpjes.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:25 schreef Greys het volgende:
Die foto met HEY op het scherm ook. Wat een meestertroll om alleen dit soort dingen te laten zien.
Bookmakers over de zeik.
ESF fandom janken.
Aran aan het zuurstof.
Joost giechelen.
haha deze is gewoon serieus briljantquote:
Ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:28 schreef Greys het volgende:
Is dat trouwens het bord van de currywurst dat nu leeg is?
Nee, dat was een grapje van me in het rehearsal topic, de curry worst ligt in een rechthoekig schaaltje, dit is een leeg rond bord.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:28 schreef Greys het volgende:
Oke, het lege bord waar eerst paella of fish n chips op lag danquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:30 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, dat was een grapje van me in het rehearsal topic, de curry worst ligt in een rechthoekig schaaltje, dit is een leeg rond bord.
Je hebt gelijk ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:30 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, dat was een grapje van me in het rehearsal topic, de curry worst ligt in een rechthoekig schaaltje, dit is een leeg rond bord.
Paella niet, want dat hoeft ie nietquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:32 schreef grazz het volgende:
[..]
Oke, het lege bord waar eerst paella of fish n chips op lag dan
Komt niet meer goed dit had meer verwacht van de staging van Joost. Dat gelul over dat proces allemaal leuke praat.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:25 schreef Greys het volgende:
Die foto met HEY op het scherm ook. Wat een meestertroll om alleen dit soort dingen te laten zien.
Bookmakers over de zeik.
ESF fandom janken.
Aran aan het zuurstof.
Joost giechelen.
Dit zijn gewoon de foto’s van de eerste repetitiequote:
En zien we op deze foto niet dat Appie al vliegt? En dat Stuntkabouter verdwenen is? ja ja!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:28 schreef Greys het volgende:
Alleen al het feit dat Aran getrolld wordt maakt het het allemaal al waardquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:25 schreef Greys het volgende:
Bookmakers over de zeik.
ESF fandom janken.
Aran aan het zuurstof.
Joost giechelen.
En dé troef.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:36 schreef Japepk het volgende:
Voor onze gemoedsrust, welke aanwijzingen zijn er voor een spektakelstaging? Behalve iemand van het creatieve team die er een metafoor op los liet.
- Twan zegt dat Zweden onder de indruk was
- Cornald zegt dat de visuals nog niet allemaal getoond worden (al zie ik hem ervoor aan om dat troll-spelletje op zijn manier mee te spelen
- Dat filmpje van de camerastandpunten die als een malle wisselen
- Onze interpretatie van een combi van bovenstaande en het feit dat we als laatst geplaatst zijn. Ergo; er zit iets in de staging dat wellicht meer afbouw/opruimtijd nodig heeft
Bij de vorige repetitie was er een foto dat Stuntje gebeld werd (quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:36 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
[..]
En zien we op deze foto niet dat Appie al vliegt? En dat Stuntkabouter verdwenen is? ja ja!
[ link | afbeelding ]
Joost zelf.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:38 schreef Japepk het volgende:
[..]
Maar wie heeft het over een troef gehad?
Eh. Joost zelf bij 538.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:38 schreef Japepk het volgende:
[..]
Maar wie heeft het over een troef gehad?
Ja en dan is het straks een troef waarvan iedereen denkt 'oh was DIT het nou?'quote:
Hij zei zelf dat het iets zou zijn waardoor ze hem weer zouden bellen. Dus dan zal het iets bijzonders zijn denk je dan.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:45 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ja en dan is het straks een troef waarvan iedereen denkt 'oh was DIT het nou?'
Oké.quote:
Ik bewonder je optimisme. Denk dat het trouwens allemaal wel mee gaat vallen en dat de staging prima is. Maar die verwachtingen die sommigen hier hadden gemaakt, daar gaan we niet aan voldoen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:48 schreef Greys het volgende:
Er is een reden dat ze expres zo weinig mogelijk laten zien. En velen trappen er met open ogen in. Love it.
Dit ja, ik twijfel er niet aan dat ze expres weinig laten zien maar ik vrees dat hetgeen ze 'geheim' houden niet zo heel boeiend of anders zal zijn dan wat we tot nog toe wel hebben gezien. Een speciale prop of vuurwerk of whatever was denk ik echt al wel gelekt.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:45 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ja en dan is het straks een troef waarvan iedereen denkt 'oh was DIT het nou?'
BEWAARPOST.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:48 schreef Greys het volgende:
Er is een reden dat ze expres zo weinig mogelijk laten zien. En velen trappen er met open ogen in. Love it.
I know, dat was om te vergelijken met het lege bord in de tweede repetitie.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon de foto’s van de eerste repetitie![]()
Jup. Ik denk dat er aan het eind echt wel iets moois gebeurd met het outro en dat game-scherm. Maar ik weet niet of het nog een gamechanger is.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit ja, ik twijfel er niet aan dat ze expres weinig laten zien maar ik vrees dat hetgeen ze 'geheim' houden niet zo heel boeiend of anders zal zijn dan wat we tot nog toe wel hebben gezien. Een speciale prop of vuurwerk of whatever was denk ik echt al wel gelekt.
Ik kan me dit eigenlijk helemaal niet voorstellen, gezien hoe zijn clip in elkaar zit en zijn persoon.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit ja, ik twijfel er niet aan dat ze expres weinig laten zien maar ik vrees dat hetgeen ze 'geheim' houden niet zo heel boeiend of anders zal zijn dan wat we tot nog toe wel hebben gezien. Een speciale prop of vuurwerk of whatever was denk ik echt al wel gelekt.
Soms denk ik dat je een geheim lijntje met Joost hebt en dat je niks mag verklappen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:48 schreef Greys het volgende:
Het leuke is dat dit alles ook echt geen ene moer uit maakt omdat verreweg het grootste deel van het publiek dit helemaal niet volgt. Alleen de echte die-hards worden getroldquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:48 schreef Greys het volgende:
Ohquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:52 schreef Dave het volgende:
[..]
I know, dat was om te vergelijken met het lege bord in de tweede repetitie.
Als hij inderdaad zit te trollen ja, mocht dit het straks zijn dat is het toch weer een beetje underwhelmingquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het leuke is dat dit alles ook echt geen ene moer uit maakt omdat verreweg het grootste deel van het publiek dit helemaal niet volgt. Alleen de echte die-hards worden getrold
Maar daar doe je het uiteindelijk voor., zo'n totaalaanpak en trollactie. Als Oranje op pumps gaat trainen om vervolgens op het veld toch voetbalschoenen te dragen is de hele natie daar verder ook niet van onder de indruk.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het leuke is dat dit alles ook echt geen ene moer uit maakt omdat verreweg het grootste deel van het publiek dit helemaal niet volgt. Alleen de echte die-hards worden getrold
Enige is dat je dan ook niet als favoriet wordt besproken/aangekondigd volgende week. Maar ik heb echt geen idee of dat echt invloed zou hebben, misschien wel nu het close is, misschien totaal niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat we wel op 1 lijn zitten 🥳quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:48 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |