quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind jij daar nou van, een hielenlikkende kuthoer?
Het zal je niet verbazen, maar ik heb niet gekliktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zal je niet verbazen, maar ik heb niet gekliktGelijk heb je. Muziek van de zoon van een voormalig, overleden PSV-speler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kukelecucktsju10 op 03-05-2024 11:36:05 ]Yea, she's on crack.
We zetten deze gelijk door naar mijn zéér goede vriend @Buitendamquote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Muziek van een voormalig, overleden PSV-speler.
@Buitendam kan nog niet tot tien tellen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zetten deze gelijk door naar mijn zéér goede vriend @:Buitendam
Ah van wie is deze een kloon? HMF?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
@:Buitendam kan nog niet tot tien tellen.
Mokerharde diss richting HMF. Forumgebruiker @Buitendam is de etiquette van de SC nog altijd niet verleerdquote:
Bedankt, makker!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mokerharde diss richting HMF. Forumgebruiker @:Buitendam is de etiquette van de SC nog altijd niet verleerd
Erg mooi om te zien
Vanavond naar Dorsten in Wulfen?quote:
Pic van Lola?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vanavond naar Dorsten in Wulfen?
Ik heb mij laten vertellen dat als GoGo meisje "Lola" je niet binnen 5 min. klaar pijpt, het gratis is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yea, she's on crack.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |