Zo vroeger was dat niet hoor, paar maanden terug nogquote:Op vrijdag 3 mei 2024 06:38 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Er was hier vroeger een user die deze vraag stelde, omdat hij zijn eigen moeder balde en her wilde goedpratenhoe heette hij ook alweer?
Dit is toch gewoon een kloon van die user?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 06:38 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Er was hier vroeger een user die deze vraag stelde, omdat hij zijn eigen moeder balde en her wilde goedpratenhoe heette hij ook alweer?
ArnoldARquote:Op vrijdag 3 mei 2024 06:39 schreef 111210 het volgende:
Zo vroeger was dat niet hoor, paar maanden terug nog
Ooit iets gehad met iemand die dezelfde naam als m’n zusje had. Dat was ook geen succes.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:19 schreef Gibson88 het volgende:
Ik zou geen vrouw kunnen daten die dezelfde naam heeft als mijn moeder.
Dit klinkt awkward.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:42 schreef Oumaimaa het volgende:
Ik heb wel eens gelezen dat veel mensen zich aangetrokken voelen tot mensen die lijken op hun ouders.
Neem ons mee naar de voorgangers dan.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:04 schreef onlogisch het volgende:
Dit is FOK!
Ik mis de optie 'Ik heb geen partner'
Ook nietquote:
Dat noemen ze een 'Oedipus-complex'.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:42 schreef Oumaimaa het volgende:
Ik heb wel eens gelezen dat veel mensen zich aangetrokken voelen tot mensen die lijken op hun ouders.
Of een Elektracomplex.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat noemen ze een 'Oedipus-complex'.
TS begint.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:42 schreef Oumaimaa het volgende:
Ik heb wel eens gelezen dat veel mensen zich aangetrokken voelen tot mensen die lijken op hun ouders. Hoe zit dat bij jullie? In hoeverre lijkt jullie partner op een van jullie ouders? Of andersom: iemand die lijkt op een ouder van je partner? Wat doet die gedachte met je?
[poll=7149]
Wie van jullie is de tokkie?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:46 schreef Speedfight het volgende:
Ik denk dat ik het vroeger wel zocht en het nu juist werkt met een man met tegenovergestelde normen en waarden
Denk dat mensen vooral bij een partner die in bepaalde opzichten op hun familie lijkt uitkomen, als ze ook goed met hun familie overweg kunnen. Zo niet dan kom je misschien juist met iets tegenovergestelds thuisquote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:32 schreef Marsenal het volgende:
Ik denk absoluut dat veel mensen zich aangetrokken voelen tot een partner waarin ze herkenning vinden, iets wat ze aanspreekt, iets wat ze gemeen hebben en niet zelden zal dat betekenen dat ze zich aangetrokken voelen tot mensen die overeenkomsten hebben met hun eigen familie.
Zelf heb ik dit totaal niet, mijn partners hebben altijd enorm verschild van mijn familie.
Wat mijn familie betreft kan het verschil me niet groot genoeg zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:32 schreef Marsenal het volgende:
Ik denk absoluut dat veel mensen zich aangetrokken voelen tot een partner waarin ze herkenning vinden, iets wat ze aanspreekt, iets wat ze gemeen hebben en niet zelden zal dat betekenen dat ze zich aangetrokken voelen tot mensen die overeenkomsten hebben met hun eigen familie.
Zelf heb ik dit totaal niet, mijn partners hebben altijd enorm verschild van mijn familie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |