Ohnee, ook ik lust apserges op allerlei manieren.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag van de week een recept waar ze geroosterd werden ... Alsof alleen nederlands asperge recept heilig is ...
Ik had het over wittequote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gooi ze ook weleens op de bbq hoor, de groene dan.
Dat heb ik ook een keer gegeten. In stukjes gesneden en dan geroosterd. Was in combinatie met gnocchi volgens mijquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag van de week een recept waar ze geroosterd werden ... Alsof alleen nederlands asperge recept heilig is ...
Hmmmquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
< Hangt knoflook tegen zijn beeldscherm
Deze zag ik van de weekquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gegeten. In stukjes gesneden en dan geroosterd. Was in combinatie met gnocchi volgens mij
Was heel lekker
Hmm, dat ziet er lekker uit!quote:
Dat vind ik nou een klassieke combi, Koen met zijn rumquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:25 schreef chufi het volgende:
En mijn link was naar gekookt en geroosterd met een vinaigrette van avocado en aardbeien ..
Oh ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Lallend naar huis
Wat jammer ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lallend is prima thuiskomen
Keyboard Knight
Bitterkoekjes weken in Amaretto.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:23 schreef Deisyy het volgende:
Over rum gesproken, de dame van de kantine had vandaag cake met in strohrum gedrenkte bitterkoekjes gebakken.
Weer eens iets anders dan een vrijmibo
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:43 schreef maily het volgende:
[..]
Bitterkoekjes weken in Amaretto.
En dan met warme custard.
Op de rand van je bed opeten en omrollen.![]()
![]()
![]()
Proostquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een klassieke combi, Koen met zijn rum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |