Eh, nee. Je gaat ook amper serieus op het onderwerp in. Alsof je het eigenlijk helemaal niet wilt bespreken.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoezo ik beantwoord zo'n beetje elke usert die mij vragen stelt
Dit is de reden. Serieus onderwerp en jij maakt er een lolletje van. Is prima, maar dan moet je niet in R&P zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Eh, nee. Je gaat ook amper serieus op het onderwerp in. Alsof je het eigenlijk helemaal niet wilt bespreken.
Done.quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:23 schreef Cupfighter het volgende:
Is het mogelijk dat een moderator een deel 2 toevoegt bij mijn vervolg op het trauma aanval topic, dat ben ik vergeten en ik zelf kan dat niet meer veranderen?
Ik denk niet dat dat een fout is. Mailen naar forum@fok.nl is het snelste.quote:Op maandag 30 september 2024 12:12 schreef Keep_Walking het volgende:
Hallo 👋🏿, ik wil graag reageren op DMs die ik krijg van anderen, maar dat lukt niet omdat mijn DM pagina geblokkeerd is staat er als ik erop klik. Waarom kan ik geen DMs openen en sturen met mijn account? Is dat een fout?
Dat heb ik ook weleens meegemaakt maar eigenlijk alleen tijdens een ban.quote:Op maandag 30 september 2024 12:12 schreef Keep_Walking het volgende:
Hallo 👋🏿, ik wil graag reageren op DMs die ik krijg van anderen, maar dat lukt niet omdat mijn DM pagina geblokkeerd is staat er als ik erop klik. Waarom kan ik geen DMs openen en sturen met mijn account? Is dat een fout?
Maar waarom zou ik geen toegang meer mogen hebben naar DMs en PMs, CoolGuy? Ik heb never nooit andere users zitten belagen of lastig vallen via DM of PM op FOK!quote:Op maandag 30 september 2024 12:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat een fout is. Mailen naar forum@fok.nl is het snelste.
Stap 1: Stuur je mail.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik geen toegang meer mogen hebben naar DMs en PMs, CoolGuy? Ik heb never nooit andere users zitten belagen of lastig vallen via DM of PM op FOK!
Ik krijg meestal juist bemoedigende berichten van andere users in mijn DM.
Dus waarom mag ik niet reageren op hen? Je moet niet zo afgunstig zijn naar mij, CoolGuy. Het siert je niet, je komt jaloers en onzeker over als je dat doet.
Dat weet ik niet, je vraagt of het een fout is, daarop reageer ik dat ik denk dat het geen fout is. De snelste weg naar een oplossing is mailen naar forum@fok.nl, daarom reageerde ik daar dan ook mee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik geen toegang meer mogen hebben naar DMs en PMs, CoolGuy? Ik heb never nooit andere users zitten belagen of lastig vallen via DM of PM op FOK!
Ik krijg meestal juist bemoedigende berichten van andere users in mijn DM.
Dus waarom mag ik niet reageren op hen? Je moet niet zo afgunstig zijn naar mij, CoolGuy. Het siert je niet, je komt jaloers en onzeker over als je dat doet.
Je hebt gelijk, je bent niet afgunstig naar mij maar tegenovergestelde: je bent minachtend naar mij, Dat siert je ook niet, CoolGuy. Minachting is geen echte waarheid maar een leugen die niet klopt met de echte werkelijkheid. Je voelt je superieur aan mij en kijkt op mij neer omdat jij mij zo graag wil zien falen en kapotgaan. Je kijkt op mij neerbuigend en oordelend, maar stiekem vind je mij wel heel stoer. Toch? 😳quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, je vraagt of het een fout is, daarop reageer ik dat ik denk dat het geen fout is. De snelste weg naar een oplossing is mailen naar forum@fok.nl, daarom reageerde ik daar dan ook mee.
Waarom je niet mag reageren op hen? Dat weet ik niet, als je een DM/PM ban hebt dan kun je niet reageren, maar ik weet niet óf je een DM/PM ban hebt. Weet je hoe je daar achter komt? Mailen naar forum@fok.nl. Dat is waarom ik schreef dat je het beste kunt mailen naar forum@fok.nl, snap je?
Af-gun-stig naar jou? Afgunstig naar een steeds verder afglijdende, harddrugs gebruikende pipo? Ja, ja dat zal het zijn inderdaad. Het zal vooral niét zijn dat je weer wat wild om je heen begint te slaan op het moment dat het niet gaat zoals jij wil, in dit geval niet kunnen DMen/PMen terwijl jij dat wel wil kunnen.
Waar ik je dan ook nog de snelste weg naar een oplossing voor geef. Maar in jouw hoofd wordt dat vertaald naar dat ik afgunstig ben. Koekkoek.
Ik heb al twee mails gestuurd naar forum@fok.nl van twee verschillende e-mail adressen, maar nog geen reactie ontvangen. Ik zal geduldig afwachten tot ik iets krijg van Danny. Danny is echt zo stoerquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:58 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Stap 1: Stuur je mail.
Stap 2: Laat CoolGuy met rust.
Stap 3: Dank Leandra voor het beantwoorden van je vraag over foto's.
Stap 4: Klaar.
Moet dit nu echt weer? Stop daar toch mee, joh. Je verpest het toch telkens voor jezelf door je zo op te stellen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:25 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je bent niet afgunstig naar mij maar tegenovergestelde: je bent minachtend naar mij, Dat siert je ook niet, CoolGuy. Minachting is geen echte waarheid maar een leugen die niet klopt met de echte werkelijkheid. Je voelt je superieur aan mij en kijkt op mij neer omdat jij mij zo graag wil zien falen en kapotgaan. Je kijkt op mij neerbuigend en oordelend, maar stiekem vind je mij wel heel stoer. Toch? 😳
Mensen hebben ook andere dingen te doen dan e-mails te beantwoorden. Er zit niet iemand fulltime 24/7 klaar. Dat snap je toch wel? Soms moet je even wachten op een antwoord of een oplossing. Instant gratification is niet echt aan de orde.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:28 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb al twee mails gestuurd naar forum@fok.nl van twee verschillende e-mail adressen, maar nog geen reactie ontvangen. Ik zal geduldig afwachten tot ik iets krijg van Danny. Danny is echt zo stoer
Het interesseert me geen moer of je faalt en kapot gaat, of dat je mega succesvol bent. Linksom of rechtsom, I don't care. Wat ik verder persoonlijk van je vind hou ik voor me, maar 'stoer' is in ieder geval niét een van de dingen die ik je vind. Verre van.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:25 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je bent niet afgunstig naar mij maar tegenovergestelde: je bent minachtend naar mij, Dat siert je ook niet, CoolGuy. Minachting is geen echte waarheid maar een leugen die niet klopt met de echte werkelijkheid. Je voelt je superieur aan mij en kijkt op mij neer omdat jij mij zo graag wil zien falen en kapotgaan. Je kijkt op mij neerbuigend en oordelend, maar stiekem vind je mij wel heel stoer. Toch? 😳
Goeie move, dat gespeelde sarcasme. Daar zul je echt sneller je zin door krijgen, vooral als jouw track record zou worden meegewogen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:28 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb al twee mails gestuurd naar forum@fok.nl van twee verschillende e-mail adressen, maar nog geen reactie ontvangen. Ik zal geduldig afwachten tot ik iets krijg van Danny. Danny is echt zo stoer
Niet geaccepteerd. Flikker op met je debiele 'genade'. Dat excuses en geen ruzie heb ik al tig keer gehoord, en je weet het elke keer opnieuw voor jezelf te verpesten. Misschien dat anderen je geloven als je met die bullshit aankomt, maar ik weet wel beter. Ik geef geen miljoen kansen, want ik negeer niét wat ik al tig keer eerder heb gezien. Als het er uit ziet als een eend, kwaakt als een eend en loopt als een eend, dan is het een eend, en niet misschien toch wel een waterbuffel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:37 schreef Keep_Walking het volgende:
Oké sorry, het spijt me dat ik zo heb gereageerd op CoolGuy. Ik ben onder invloed van cocaïne vanavond en ook zonder cocaïne mag ik CoolGuy gewoon niet. Hij en ik botsen, ik weet niet hoe ik hem zou ervaren in persoon, maar online moet ik wel zeggen dat hij een beetje raar en intellectueel superieur gedraagt in mijn ogen. 👀
Verder ben ik zwaar verbitterd met harde gevoelens van wrok en haat die mij hebben geholpen om mijn leven weer op te pakken ondanks de constante tegenslagen en enorme pech die ik structureel heb meegemaakt in mijn leven.
Sorry 😢 ik wil geen ruzie meer met je, Coolguy. Vergeef en toon mij genade a.u.b.
Peace ☮
Waarom kwaak je dan terug, als je zelf geen eend bent?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het interesseert me geen moer of je faalt en kapot gaat, of dat je mega succesvol bent. Linksom of rechtsom, I don't care. Wat ik verder persoonlijk van je vind hou ik voor me, maar 'stoer' is in ieder geval niét een van de dingen die ik je vind. Verre van.
[..]
Goeie move, dat gespeelde sarcasme. Daar zul je echt sneller je zin door krijgen, vooral als jouw track record zou worden meegewogen.
[..]
Niet geaccepteerd. Flikker op met je debiele 'genade'. Dat excuses en geen ruzie heb ik al tig keer gehoord, en je weet het elke keer opnieuw voor jezelf te verpesten. Misschien dat anderen je geloven als je met die bullshit aankomt, maar ik weet wel beter. Ik geef geen miljoen kansen, want ik negeer niét wat ik al tig keer eerder heb gezien. Als het er uit ziet als een eend, kwaakt als een eend en loopt als een eend, dan is het een eend, en niet misschien toch wel een waterbuffel.
Bro, als iemand na mijn dood een dergelijke post over mij online zou gooien, zou ik er vanuit het hiernamaals wat bliksem op af sturen. Dit is gewoonweg niet okee, joh. Niet respectvol naar iemand's nabestaanden. Gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:08 schreef Keep_Walking het volgende:
Mijn topic over naoomx is serieus en welgemeend, ik heb heel veel moeite gestoken om het te typen en is echt een onderwerp waar ik al zes jaar mee worstel mental en emotioneel. Moet het echt dicht?
Ik heb al meerdere keren persoonlijk met haar nabestaanden gebeld en gesproken, ook een aantal keren in het echt mee afgesproken. Geloof me, mijn topic over hun overleden dochter en zus zullen ze helemaal niet erg vinden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:16 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Bro, als iemand na mijn dood een dergelijke post over mij online zou gooien, zou ik er vanuit het hiernamaals wat bliksem op af sturen. Dit is gewoonweg niet okee, joh. Niet respectvol naar iemand's nabestaanden. Gewoon niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |