abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 augustus 2024 @ 20:07:43 #176
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214771066
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 19:38 schreef Paul het volgende:

[..]
Hoezo ik beantwoord zo'n beetje elke usert die mij vragen stelt
Eh, nee. Je gaat ook amper serieus op het onderwerp in. Alsof je het eigenlijk helemaal niet wilt bespreken.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator woensdag 21 augustus 2024 @ 20:38:14 #177
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_214771341
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Eh, nee. Je gaat ook amper serieus op het onderwerp in. Alsof je het eigenlijk helemaal niet wilt bespreken.
Dit is de reden. Serieus onderwerp en jij maakt er een lolletje van. Is prima, maar dan moet je niet in R&P zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_214976662
Is het mogelijk dat een moderator een deel 2 toevoegt bij mijn vervolg op het trauma aanval topic, dat ben ik vergeten en ik zelf kan dat niet meer veranderen?
  Moderator zaterdag 14 september 2024 @ 12:46:49 #179
16180 crew  CoolGuy
pi_214977256
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 11:23 schreef Cupfighter het volgende:
Is het mogelijk dat een moderator een deel 2 toevoegt bij mijn vervolg op het trauma aanval topic, dat ben ik vergeten en ik zelf kan dat niet meer veranderen?
Done.
  woensdag 25 september 2024 @ 15:50:06 #180
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215090455
Betreft ‘Relatie wil nog niet echt lukken’. Ik kan werkelijk niet begrijpen waarom de legio onrespectvolle reacties blijven staan. Er komt iemand zelfs met ‘hij is niet leuk tegen transgenders’. Kan ik in de tekst niet terugvinden.

Ik weet wel dat dit mij in ieder geval niet uitnodigt om me kwetsbaar op te stellen binnen R&P. Jammer.
  maandag 30 september 2024 @ 12:12:51 #181
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_215135476
Hallo 👋🏿, ik wil graag reageren op DMs die ik krijg van anderen, maar dat lukt niet omdat mijn DM pagina geblokkeerd is staat er als ik erop klik. Waarom kan ik geen DMs openen en sturen met mijn account? Is dat een fout?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator maandag 30 september 2024 @ 12:15:12 #182
16180 crew  CoolGuy
pi_215135487
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 12:12 schreef Keep_Walking het volgende:
Hallo 👋🏿, ik wil graag reageren op DMs die ik krijg van anderen, maar dat lukt niet omdat mijn DM pagina geblokkeerd is staat er als ik erop klik. Waarom kan ik geen DMs openen en sturen met mijn account? Is dat een fout?
Ik denk niet dat dat een fout is. Mailen naar forum@fok.nl is het snelste.
  maandag 30 september 2024 @ 12:19:07 #183
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215135528
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 12:12 schreef Keep_Walking het volgende:
Dat heb ik ook weleens meegemaakt maar eigenlijk alleen tijdens een ban. :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 30 september 2024 @ 19:08:44 #184
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_215139282
Hoe kan ik persoonlijke foto uploaden in mijn reactie? Wat moet ik doen om de foto zichtbaar te maken in mijn post?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_215140651
Er zou een How To-wiki voor FOK! moeten komen...
Zat al te zoeken in het [Feedback}-forum, maar helaas.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  maandag 30 september 2024 @ 22:20:20 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215141256
Die heb ik al eens gemaakt voor een afbeelding posten.

Hier: Leandra in K&W / Verhuis/klus/woon voorpret en kriebelstopic #81

[ Bericht 62% gewijzigd door Leandra op 30-09-2024 22:25:59 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 07:45:06 #187
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_215142780
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 12:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik denk niet dat dat een fout is. Mailen naar forum@fok.nl is het snelste.
Maar waarom zou ik geen toegang meer mogen hebben naar DMs en PMs, CoolGuy? Ik heb never nooit andere users zitten belagen of lastig vallen via DM of PM op FOK!

Ik krijg meestal juist bemoedigende berichten van andere users in mijn DM.

Dus waarom mag ik niet reageren op hen? Je moet niet zo afgunstig zijn naar mij, CoolGuy. Het siert je niet, je komt jaloers en onzeker over als je dat doet.
pi_215142890
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 07:45 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Maar waarom zou ik geen toegang meer mogen hebben naar DMs en PMs, CoolGuy? Ik heb never nooit andere users zitten belagen of lastig vallen via DM of PM op FOK!

Dus waarom mag ik niet reageren op hen? Je moet niet zo afgunstig zijn naar mij, CoolGuy. Het siert je niet, je komt jaloers en onzeker over als je dat doet.
Stap 1: Stuur je mail.
Stap 2: Laat CoolGuy met rust.
Stap 3: Dank Leandra voor het beantwoorden van je vraag over foto's.
Stap 4: Klaar. :)
Mon 'en!
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 08:17:18 #189
16180 crew  CoolGuy
pi_215143013
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 07:45 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, je vraagt of het een fout is, daarop reageer ik dat ik denk dat het geen fout is. De snelste weg naar een oplossing is mailen naar forum@fok.nl, daarom reageerde ik daar dan ook mee.

Waarom je niet mag reageren op hen? Dat weet ik niet, als je een DM/PM ban hebt dan kun je niet reageren, maar ik weet niet óf je een DM/PM ban hebt. Weet je hoe je daar achter komt? Mailen naar forum@fok.nl. Dat is waarom ik schreef dat je het beste kunt mailen naar forum@fok.nl, snap je?

Af-gun-stig naar jou? Afgunstig naar een steeds verder afglijdende, harddrugs gebruikende pipo? Ja, ja dat zal het zijn inderdaad. Het zal vooral niét zijn dat je weer wat wild om je heen begint te slaan op het moment dat het niet gaat zoals jij wil, in dit geval niet kunnen DMen/PMen terwijl jij dat wel wil kunnen.

Waar ik je dan ook nog de snelste weg naar een oplossing voor geef. Maar in jouw hoofd wordt dat vertaald naar dat ik afgunstig ben. Koekkoek.

8)7
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 08:25:04 #190
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_215143043
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 08:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat weet ik niet, je vraagt of het een fout is, daarop reageer ik dat ik denk dat het geen fout is. De snelste weg naar een oplossing is mailen naar forum@fok.nl, daarom reageerde ik daar dan ook mee.

Waarom je niet mag reageren op hen? Dat weet ik niet, als je een DM/PM ban hebt dan kun je niet reageren, maar ik weet niet óf je een DM/PM ban hebt. Weet je hoe je daar achter komt? Mailen naar forum@fok.nl. Dat is waarom ik schreef dat je het beste kunt mailen naar forum@fok.nl, snap je?

Af-gun-stig naar jou? Afgunstig naar een steeds verder afglijdende, harddrugs gebruikende pipo? Ja, ja dat zal het zijn inderdaad. Het zal vooral niét zijn dat je weer wat wild om je heen begint te slaan op het moment dat het niet gaat zoals jij wil, in dit geval niet kunnen DMen/PMen terwijl jij dat wel wil kunnen.

Waar ik je dan ook nog de snelste weg naar een oplossing voor geef. Maar in jouw hoofd wordt dat vertaald naar dat ik afgunstig ben. Koekkoek.

8)7
Je hebt gelijk, je bent niet afgunstig naar mij maar tegenovergestelde: je bent minachtend naar mij, Dat siert je ook niet, CoolGuy. Minachting is geen echte waarheid maar een leugen die niet klopt met de echte werkelijkheid. Je voelt je superieur aan mij en kijkt op mij neer omdat jij mij zo graag wil zien falen en kapotgaan. Je kijkt op mij neerbuigend en oordelend, maar stiekem vind je mij wel heel stoer. Toch? 😳
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 08:28:22 #191
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_215143068
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 07:58 schreef bloempjuh het volgende:

[..]
Stap 1: Stuur je mail.
Stap 2: Laat CoolGuy met rust.
Stap 3: Dank Leandra voor het beantwoorden van je vraag over foto's.
Stap 4: Klaar. :)
Ik heb al twee mails gestuurd naar forum@fok.nl van twee verschillende e-mail adressen, maar nog geen reactie ontvangen. Ik zal geduldig afwachten tot ik iets krijg van Danny. Danny is echt zo stoer O+
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 08:32:51 #192
5428 crew  miss_sly
pi_215143103
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 08:25 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, je bent niet afgunstig naar mij maar tegenovergestelde: je bent minachtend naar mij, Dat siert je ook niet, CoolGuy. Minachting is geen echte waarheid maar een leugen die niet klopt met de echte werkelijkheid. Je voelt je superieur aan mij en kijkt op mij neer omdat jij mij zo graag wil zien falen en kapotgaan. Je kijkt op mij neerbuigend en oordelend, maar stiekem vind je mij wel heel stoer. Toch? 😳
Moet dit nu echt weer? Stop daar toch mee, joh. Je verpest het toch telkens voor jezelf door je zo op te stellen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 08:34:06 #193
5428 crew  miss_sly
pi_215143111
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 08:28 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik heb al twee mails gestuurd naar forum@fok.nl van twee verschillende e-mail adressen, maar nog geen reactie ontvangen. Ik zal geduldig afwachten tot ik iets krijg van Danny. Danny is echt zo stoer O+
Mensen hebben ook andere dingen te doen dan e-mails te beantwoorden. Er zit niet iemand fulltime 24/7 klaar. Dat snap je toch wel? Soms moet je even wachten op een antwoord of een oplossing. Instant gratification is niet echt aan de orde.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 08:37:47 #194
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_215143130
Oké sorry, het spijt me dat ik zo heb gereageerd op CoolGuy. Ik ben onder invloed van cocaïne vanavond en ook zonder cocaïne mag ik CoolGuy gewoon niet. Hij en ik botsen, ik weet niet hoe ik hem zou ervaren in persoon, maar online moet ik wel zeggen dat hij een beetje raar en intellectueel superieur gedraagt in mijn ogen. 👀

Verder ben ik zwaar verbitterd met harde gevoelens van wrok en haat die mij hebben geholpen om mijn leven weer op te pakken ondanks de constante tegenslagen en enorme pech die ik structureel heb meegemaakt in mijn leven.

Sorry 😢 ik wil geen ruzie meer met je, Coolguy. Vergeef en toon mij genade a.u.b.

Peace ☮
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 09:21:03 #195
16180 crew  CoolGuy
pi_215143469
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 08:25 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Het interesseert me geen moer of je faalt en kapot gaat, of dat je mega succesvol bent. Linksom of rechtsom, I don't care. Wat ik verder persoonlijk van je vind hou ik voor me, maar 'stoer' is in ieder geval niét een van de dingen die ik je vind. Verre van.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 08:28 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Goeie move, dat gespeelde sarcasme. Daar zul je echt sneller je zin door krijgen, vooral als jouw track record zou worden meegewogen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 08:37 schreef Keep_Walking het volgende:
Oké sorry, het spijt me dat ik zo heb gereageerd op CoolGuy. Ik ben onder invloed van cocaïne vanavond en ook zonder cocaïne mag ik CoolGuy gewoon niet. Hij en ik botsen, ik weet niet hoe ik hem zou ervaren in persoon, maar online moet ik wel zeggen dat hij een beetje raar en intellectueel superieur gedraagt in mijn ogen. 👀

Verder ben ik zwaar verbitterd met harde gevoelens van wrok en haat die mij hebben geholpen om mijn leven weer op te pakken ondanks de constante tegenslagen en enorme pech die ik structureel heb meegemaakt in mijn leven.

Sorry 😢 ik wil geen ruzie meer met je, Coolguy. Vergeef en toon mij genade a.u.b.

Peace ☮
Niet geaccepteerd. Flikker op met je debiele 'genade'. Dat excuses en geen ruzie heb ik al tig keer gehoord, en je weet het elke keer opnieuw voor jezelf te verpesten. Misschien dat anderen je geloven als je met die bullshit aankomt, maar ik weet wel beter. Ik geef geen miljoen kansen, want ik negeer niét wat ik al tig keer eerder heb gezien. Als het er uit ziet als een eend, kwaakt als een eend en loopt als een eend, dan is het een eend, en niet misschien toch wel een waterbuffel.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 09:42:06 #196
545 dop
:copyright: dop
pi_215143685
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 09:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Het interesseert me geen moer of je faalt en kapot gaat, of dat je mega succesvol bent. Linksom of rechtsom, I don't care. Wat ik verder persoonlijk van je vind hou ik voor me, maar 'stoer' is in ieder geval niét een van de dingen die ik je vind. Verre van.
[..]
Goeie move, dat gespeelde sarcasme. Daar zul je echt sneller je zin door krijgen, vooral als jouw track record zou worden meegewogen.
[..]
Niet geaccepteerd. Flikker op met je debiele 'genade'. Dat excuses en geen ruzie heb ik al tig keer gehoord, en je weet het elke keer opnieuw voor jezelf te verpesten. Misschien dat anderen je geloven als je met die bullshit aankomt, maar ik weet wel beter. Ik geef geen miljoen kansen, want ik negeer niét wat ik al tig keer eerder heb gezien. Als het er uit ziet als een eend, kwaakt als een eend en loopt als een eend, dan is het een eend, en niet misschien toch wel een waterbuffel.
Waarom kwaak je dan terug, als je zelf geen eend bent?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:08:06 #197
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_215152199
Mijn topic over naoomx is serieus en welgemeend, ik heb heel veel moeite gestoken om het te typen en is echt een onderwerp waar ik al zes jaar mee worstel mental en emotioneel. Moet het echt dicht?
pi_215152333
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 22:08 schreef Keep_Walking het volgende:
Mijn topic over naoomx is serieus en welgemeend, ik heb heel veel moeite gestoken om het te typen en is echt een onderwerp waar ik al zes jaar mee worstel mental en emotioneel. Moet het echt dicht?
Bro, als iemand na mijn dood een dergelijke post over mij online zou gooien, zou ik er vanuit het hiernamaals wat bliksem op af sturen. Dit is gewoonweg niet okee, joh. Niet respectvol naar iemand's nabestaanden. Gewoon niet doen.
Mon 'en!
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:24:04 #199
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_215152520
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 22:16 schreef bloempjuh het volgende:

[..]
Bro, als iemand na mijn dood een dergelijke post over mij online zou gooien, zou ik er vanuit het hiernamaals wat bliksem op af sturen. Dit is gewoonweg niet okee, joh. Niet respectvol naar iemand's nabestaanden. Gewoon niet doen.
Ik heb al meerdere keren persoonlijk met haar nabestaanden gebeld en gesproken, ook een aantal keren in het echt mee afgesproken. Geloof me, mijn topic over hun overleden dochter en zus zullen ze helemaal niet erg vinden.
pi_215152556
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 22:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Geloof me
Meh.

Doe maar niet. Zeker omdat het topic vooral ook weer over je eigen situatie ging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')