Ik denk vanwege reactie op post die weg ging en jij quotte die dacht ik. Maar ik kan het mis hebben en dan heb ik teveel weg gehaald.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:17 schreef Boca_Raton het volgende:
‘Manipulerende buurvrouw sluit ons uit’ Volgens mij is daar een positieve post van mij, weggegumd. Waarom…?
Nee, maar als je dat zo wil uitleggen moet je dat doen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Het komt na de mod actie over alsof je wel op Nederlanders mag kankeren maar niet op Marokkanen...
Ik geef hier aan dat dit er op lijkt voor mij.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, maar als je dat zo wil uitleggen moet je dat doen.
Is al goed.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk vanwege reactie op post die weg ging en jij quotte die dacht ik. Maar ik kan het mis hebben en dan heb ik teveel weg gehaald.
Nee.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:41 schreef BansheeBoy het volgende:
R&P / Victim Blaming na aanranding en verkrachting #4
@:Lenny77
Zonde dat dit topic is gesloten. Het is niet erg als we het niet eens zijn. Zolang een en ander maar onderbouwt wordt en met respect en fatsoen voor elkaar.
Als we de scheldposts gewoon er tussenuit halen hebben we een goedlopend topic. Het verzoek om nog eens goed te kijken.
Zonde.²
Ja, ik heb een andere mening en dat moet prima kunnen. Dit is een discussieforum. En ik respecteer alle users. Dus hier geef je me écht te veel eer. Helaas was dit respect niet altijd wederzijds.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:44 schreef Lenny77 het volgende:
Wees bewust dat jij zelf hier de grootste oorzaak bent van het slot.
Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Heel hard roepen dat je respect hebt voor iets of iemand maakt niet dat dit echt zo is fyi.
Ik vond het passend.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Overigens zag ik je een paar keer schelden. Dat is qua disrespect een zekerheidje. Nergens voor nodig.²
Ik vond veel van je posts en de bewoordingen die je gebruikte ronduit respectloos.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik heb een andere mening en dat moet prima kunnen. Dit is een discussieforum. En ik respecteer alle users. Dus hier geef je me écht te veel eer. Helaas was dit respect niet altijd wederzijds.²
Schelden is nooit passend. Met alle wil van de wereld is daar 0 inhoud uit te extraheren. Het was voor @Lenny77 ook de druppel helaas.quote:
Het mag best duidelijk zijn dat ik totaal geen respect heb voor jouw denkbeelden.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Schelden is nooit passend. Met alle wil van de wereld is daar 0 inhoud uit te extraheren. Het was voor @:Lenny77 ook de druppel helaas.
Maar no hard feelings, ik ben bereid over mijn ego te stappen ten bate van het topic.²
Ok, dat was me nog niet duidelijk. Maar prima, iedereen heeft recht op zijn of haar denkbeelden. Op een forum moeten we die juist bediscussiëren. Maar op de man spelen dient geen enkel doel.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het mag best duidelijk zijn dat ik totaal geen respect heb voor jouw denkbeelden.
Het is op geen enkele manier respectvol of fatsoenlijk zoals jij over vrouwen en hun lichaam, met name borsten, praat.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:41 schreef BansheeBoy het volgende:
R&P / Victim Blaming na aanranding en verkrachting #4
@:Lenny77
Zonde dat dit topic is gesloten. Het is niet erg als we het niet eens zijn. Zolang een en ander maar onderbouwt wordt en met respect en fatsoen voor elkaar.
Als we de scheldposts gewoon er tussenuit halen hebben we een goedlopend topic. Het verzoek om nog eens goed te kijken.
Zonde.²
Dat is in algemene duidingen en geenszins naar de personen in het topic zelf. Ik heb respect getoond voor de users. Dat was helaas niet altijd wederzijds.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is op geen enkele manier respectvol of fatsoenlijk zoals jij over vrouwen en hun lichaam, met name borsten, praat.
Ik zou willen suggereren dat je nul respect hebt voor de vrouwen en totaal niet geintegreerd bent. Je blijft bij je eigen religieuze standpunten. Dat is prima maar dat geeft je niet de recht om te bepalen wat andere vrouwen moeten/mogen doen.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is in algemene duidingen en geenszins naar de personen in het topic zelf. Ik heb respect getoond voor de users. Dat was helaas niet altijd wederzijds.²
Nee jij was de druppel.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Schelden is nooit passend. Met alle wil van de wereld is daar 0 inhoud uit te extraheren. Het was voor @:Lenny77 ook de druppel helaas.
Maar no hard feelings, ik ben bereid over mijn ego te stappen ten bate van het topic.²
Je bent zelf gestart, ga nu niet tegen anderen zeuren.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:30 schreef BansheeBoy het volgende:
@:Frozen-assassin
Dank voor je input, maar dit is feedback. Dit is niet de plek om het onderwerp zelf te bediscussiëren.²
Zeggen dat je respect toont en vervolgens op zo'n manier over vrouwen en hun lichaam praten zijn twee totale tegenstellingen.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is in algemene duidingen en geenszins naar de personen in het topic zelf. Ik heb respect getoond voor de users. Dat was helaas niet altijd wederzijds.²
Dat betwijfel ik ten zeerste. Ik heb wellicht je emmertje gevuld ja, maar ik was niet de druppel. En als je anders wilt blijven beweren ben ik enorm benieuwd naar welke post van mij dan die druppel was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |